Search Results

Search results 1-20 of 132.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Vete tussen -SAP- en C-R !

Elbertpaul - - Diplomatie

ik vraag me dan terdege af waar die raporten blijven,,,Mvg Herinnering voor het posten van tekst in een GR-topic ~ the eagle, 18-3-2016 23:52 uur

• LFT (LFT) vs SAP(-SAP-)

prntscr.com/7wlu3i gekke vos,,,geweldig logo gemaakt.....me complimenten

Kan aan mij liggen,,,maar ik snap er geen houwt meer van

hehe eindelijk gevecht raportjes,,,werdt als zo moe van al dat gezeik,,,is wel leuk,,,maar een dag niet inloggen is een uur leeswerk terug hahahah,,,knokse spelers,,,laat je legers vlammen,,,niet de mond

zoals pandora heeft staan in de onderschrift We all die anyway

WW3 van maken ? hihihihi

• Oorlogs verklaring -DZ- vs LOST2.

Jij dan niet joffert,,,maar je bent wel een topdog ;),,,,een head killert

• de eisen tegen de ally H-b zijn vrij duidelijk Nok met deze onzin,,,we spelen op halve kracht,,,,wees slim,,,en nok gewoon,,geef toe dat de hand is overspeelt en we zijn klaar

• Show-Off!

Elbertpaul - - Gevechtsrapporten archief

hahahahaha oude vriend,,,waar de wijsheid samenkomt hahahahhahahqahahaha,,,,moet zo lachen....jij ook wss toen je het schreef hahahaha

• Ik ken Lost van een geheel ander kaliber,,,was wss op epsilon,,ik denk dat ze zich ff moeten hergrijpen,,,tis ook wel heel lastig vechten tegen ervaren vechters van DZ,,,alpha allemaal,,,top dogs,,headfighters,,,maar ik ken lost,,,die vinden zichzelve wel weer

• je kan gedeeltes van je leger pullen uit een gevecht in eigen stad,,,verdedigend kan dit goed werken,,,je kan zelfs zo de mortieren van de tegenstander uitschakelen,,,en je kan ze tegen een muurtje laten koppen als je onder het garnizoens limiet gaat zitten,,,verdedigen kan heel leuk zijn

• Alles In De Verkoop

Elbertpaul - - Handel

ben benieuwd of het sleuteltje gevonden word

• Help mij

Lol je laat me schateren van het lachen kees 2,,schitterend,,als buffel hier niet voor valt

• Hallo Ten eerste::::::Jullie..ik weet niet waar je dat vandaan haalt maar ik spreek in ik vorm,ik ben geen Taft,dat je me indirect koning noemt dmv wij vorm,,heerlijk,,ik voel me weer goed. Ik ben een ridder alleen die strijd voor eer,,altijd gedaan,,ik ben geen leider geen generaal,,,ik ben of kan wel diplomatisch zijn. Maar taft aanvallen terwijl ze zich te proberen te hervormen met quantem generalen vindt ik wat minder. En wat hadden jullie gedacht dat het ineens anders zou worden? Vele allia…

• Voordat ik weer iets van een insinuatie over me heen krijg dat dit betrekking heeft op RL situaties kan ik alleen maar zeggen dat dit een spel is en een spel waarin ik handel en ageer. Als dit wordt opgevat als bedreiging in RL bevestigd dit voor mij het antwoord . Fals flag ops ben ik al helemaal niet van gediend en in dit spel zal ik me terdege laten zien als je mij in mijn belangen dwars zit,,,wee je gebeente,,in spelvorm,,als je me beschuldigd van zaken die niet waar zijn,,,ik zal al mijn gs…

• Sinerd: Ik weet niet of je enigge kennis van zaken heb of dat je probeert de boel op te stoken. Mijn inziens probeer je te stoken. Kijk is naar hoeveel leden ze hebben en jij gaat ons vertellen dat dit het oude Taft is,,open je ogen en kijk is goed. Kijk is naar de nieuwe ally's die gevormd zijn,,kijk is naar de lonely wolfs (eenzame wolven) die verder trekken. Jij,,TTV colliciteerd ernaar dat oude taft leden weer gaan samentrekken. Is dit de bedoeling of wil je enkelT maar straf zodat je weer k…

• Bokken tegen Hades

*knip* Lees eerst de berichten die je per pm ontvangt even. +1 warn voor trolling ~Valisk 30/09/2013, 11:00

• Bokken tegen Hades

*knip* Als je de moeite neemt om posts op de eerste pagina te lezen, lees dan even door en neem kennis van een afgegeven algemene waarschuwing. Tevens +1 warn voor trolling. Daarnaast is je taalgebruik verre van gewenst en op de grens van het flamen. ~Valisk 30/09/2013, 02:09

• Taft Vs -Dnn-

Elbertpaul - - Gevechtsrapporten

wouterwii kwam niet door de muur. Gevecht voor Akersloot (01.09.2013 23:48:34) wouterwii uit nan yanoi vs Micho uit Akersloot ------------------------------------------------------------------- ................................ - Steen slinger..........7(-0).... Zwaardvechter.........75(-103).. - Zwaardvechter........321(-0).... Hopliet...............88(-47)... - Hopliet..............309(-0).... Schutter..............83(-1).... - Schutter.............168(-0).... Mortier................0(-12)... -…

• Taft Vs -Dnn-

Elbertpaul - - Gevechtsrapporten

Tja en als we woopie los laten dan zijn de gevolgen altijd daar De stad Mysteryland werd geplunderd door Woopie. Volgende grondstoffen werden gestolen: 34465 Bouwmateriaal 49205 Wijn 4131 Marmer 4348 Kristalglas 4348 Zwavel De stad Mysteryland werd geplunderd door Woopie. Volgende grondstoffen werden gestolen: 34522 Bouwmateriaal 49188 Wijn 4118 Marmer 4335 Kristalglas 4335 Zwavel De stad Dominator werd geplunderd door Woopie. Volgende grondstoffen werden gestolen: 31355 Bouwmateriaal 51902 Wijn…