Search Results

Search results 1-9 of 9.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Geen ambro kunnen kopen

Fuz - - Klachten & Bugs - Archief

Waar het mij meer om gaat is de vraag of de service van de bel/sms ambrosia down is, zo ja, wanneer deze (uberhaupt) weer online komt. Ik mag namelijk aannemen dat ik geen geld kwijt ben aan een sms die niet aankomt (ik kan de evt kosten nog niet zien in mn rekening). Dat GF af wil van de telefoon is een begrijpelijk punt, maar dan moeten ze die optie even weghalen. Aan de andere optie (ik denk ideal) van minimaal 5 euro heb ik niks, heb slechts een klein beetje nodig, dus vind ik het anders zon…

• Geen ambro kunnen kopen

Fuz - - Klachten & Bugs - Archief

Beste lezer, Graag zou ik willen weten waarom het niet mogelijk is om ambrosia te kopen via telefoon of sms. Vorige week heb ik al eens een poging gewaagd een sms te sturen, geen bericht terug gehad/ambrosia ontvangen, en als ik momenteel het telefoonnummer bel dan is het nummer niet bereikbaar. Zeker nu het (voor mij) happy hour is zou ik graag wat willen horen hoe ik het evt. toch kan verkrijgen. Mvg, Fuz

• Ik (Fuz) heb nog 13 plaatsen vrij

• Quote from deuz14: “lol....het is maar wat je een slachtoffer rol noemt maar als mensen dit soort interpretaties al gaan maken....daar kan ik helemaal niks mee...” Kom op man, een beetje reflectief vermogen graag! Ik wijs je er alleen maar op dat dit hele topic een beetje zieligdoenerij is omdat je wordt aangepakt door BOG. Vervolgens word er ook niet ingegaan op het gemaakte punt van mij, slechts dat "de slachtoffers de kleine spelers op deze wereld" zijn!?!? Daar kan ik dan weer weinig mee Hen…

• Quote from deuz14: “Ik in de slachtoffer rol? Nee hoor....ik ben niet eens een slachtoffer.....de slachtoffers zijn de kleine spelers op deze wereld En inderdaad, je hebt gelijk dat ik er zelf voor kies om daar tegen in te gaan...dat doe ik graag... Maar nogmaals, ik wens ook graag met rust gelaten te worden en gewoon te klikken in het piratenspel. Ik weet alleen uit ervaring (en ook andere spelers uit diverse allianties) dat die mogelijkheid er nauwelijks is.” Door je tweede alinea is mijn punt…

• Quote from ELSTIVO: “Op zich dreig je nu met de boeman van Bog... waardoor je je eigenlijk wel achter het netwerk schaart. ” Ik heb ook nooit ontkent deel uit te maken van het samenwerkingsverband zoals deze nu is. Mijn aandeel is slechts het doorgeven van namen zodra mijn punten worden opgehaald door een ander (van buiten de samenwerking). En mijn intentie is er niet geweest om het te schrijven als een dreigement, slechts de werkelijkheid en de werking van de huidige situatie.

• Quote from deuz14: “Het militair ingrijp van BOG is ook enigzins te begrijpen, maar als je het omdraait....Ik (of Hades of enige andere speler dan ook) kan niet zomaar iedereen die bij de BOG-pact hoort laten klikken en aan het eind de bonus opstrijken. Die bonus wil ik (of andere spelers) zelf ook wel hebben...ik hoop dat je dat ook snapt.” Je plaatst jezelf steeds maar in de slachtoffer-rol Deuz. Je kunt namelijk ons "zomaar iedereen die bij de BOG-pact hoort laten klikken", je kiest er alleen…

• Toch maar even een forum account aangemaakt voor deze ;) Tot voor kort had ik eigenlijk nooit last van kapers op de kust wat betreft de piratenpunten. Dit zal te maken hebben met het feit dat ik in BoR zit en mensen over het algemeen snappen dat de punten gewoon teruggehaald worden door de welbekende 'boeman' als ze beslissen mijn punten toch af te pakken. Als zij dat niet weten dan komen zij daar vaak ook snel genoeg achter. Nu maakt dat vaak niet zoveel uit, ik ga niet voor veel punten, maar e…