Search Results

Search results 1-4 of 4.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• *knip*

Floor83 - - HoF

*knip* Waarschuwing voor banbespreking en teamtrolling (2 punten) Dit forum is geen geschikt medium om ongenoegen over teamleden te uiten. Hiervoor dient het ticketsysteem. Daarnaast wil ik je eraan herinneren dat dit type taalgebruik niet wenselijk is op dit forum. ~IM_Mike 12/06/2014 00:57

• Gefeliciteerd TNT! Mooi gevecht leuke opkomst, nieuwe namen aan beide kanten! Op naar de volgende Leuk stukje btw Remco Grts floris

• Ik denk dat het verschil zit in de tenders en de ballonboten..en de hepaning natuurlijk! Volgende keer iets eerder terug trekken misschien, nu zijn al je mortierboten omgebouwd tot onderzeeer

• Einde van een lange carrière

Floor83 - - Wereld Discussie

Beste Paul, Ten eerste zeer jammer om te horen dat een grote en ervaren speler stopt… Ik ben zelf een speler die begonnen is op iota (het is ook de enige wereld waar ik momenteel op actief ben). Ik ben zes maanden geleden begonnen met spelen en sta er momenteel 151 met ruim 145k punten. Ik begin steeds meer plezier in het spel te krijgen en ervaar het als zeer verslavend en wil dus meer!! Jou account lijkt mij een mooie ervaring om te kijken wat ikariam mij in de toekomst kan brengen en vandaar …