Search Results

Search results 1-20 of 131.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Leerde Albert kennen als al45-Al46 en al47 voornamelijk op destijds Epsilon. Een vriendelijke en bewogen sportieve speler, zie het als groot verlies voor Ikariam. Familie en vrienden van Albert sterkte toegewenst mede aan de alliantie -DND- Woorden schieten soms tekort ! Aspa

• Rondje WINDS versus TAFT

aspa - - Gevechtsrapporten

Zeegevecht bij Erigené M2m > (26.09.2014 1:47:23) > Nemesis[TAFT] uit Peer PeePee, Polis, Hathor, Schuddebeurs, Overkiller[TAFT] uit Peer PeePee > vs > Erigené[WINDS] uit Erigené M2m, SEVEN, Pisea, Erigené M, sebas[WINDS] uit Thebe > > --------------------------------------------------------------------------------------------- > Ramschip............................287(-126) - Ramschip............................142(-126) > Vuurschip.............................17(-62) - Vuurschip...............…

• -VMS- vs -TDD-

aspa - - Diplomatie

Ik sluit mij bij onze diplomaat aan Met vriendelijke groet, Aspa

• -VMS- vs -TDD-

aspa - - Diplomatie

Uiteraard slipte er weer eens paar dingen tussendoor ! en Bukem heeft daar niets mee te maken, in tegendeel zelfs. De rest zoals besproken klopt exact Simba of Il corvo ! Hoewel het op een andere server was. En dat weet Hektor ook ! Hoewel Hektor ook verbaasd opkeek ! Goed ik sluit mij wat dat betreft ook aan bij de voorstellen van -TDD- om daarin ook wat duidelijkheid te scheppen. Met vriendelijke groet, Aspa

• De waarheid 1

aspa - - Diplomatie

lieg niet tegen mij ook niet tegen -TDD- want ik sta nu ook achter -TDD- jammer alliantie BRO dat jullie ons voor de gek hielden ! Eerst een oorlog laten verklaren, dan vertrekken bij -VSM- onder het motto Aspa zoekt het maar uit ! uiteraard Il corvo was op andere server Alpha dat je trachte -POW- met smoesjes te elemineren. samen met Hector123 die daarbij ook betrokken werd. Ook een heel laffe achterbakse streek die je wilde uithalen. Goed de waarheid duurt lang. Maar gezien de feiten, in overw…

• -VMS- vs -TDD-

aspa - - Diplomatie

Goed die melde zich vanzelf weer eens ! Hoef daar ook geen verdere aandacht meer aan te besteden. Heb daar wel een mening over maar zal ik voor mij houden. tenslotte is dat niet de schuld van -TDD- Dat El corvo en bukkem opriepen tot oorlog tegen -TDD- is blijkbaar een vergangen feit ! Dat beiden direct na uitbreken van de oorlog -VMS- verlieten zegt genoeg. En nu komen zeuren op het forum, wij missen gevecht rapporten. Enerzijds veroorzaken ze een oorlog, anderzijds ontrekken ze zich daarvan ma…

• Plakken en knippen

aspa - - Diplomatie

Het plakken en knippen van uitlatingen gedaan op verschillende werelden is niet van toepassing ! Ik begrijp dat er verwarring wordt gesticht. Dit gebeurd dus doelbewust ! Ach neem het -TDD- ook niet kwalijk iedereen kan een vergissing maken. (zelfs ik vorm daarop geen uitzondering!) Dat geef ik dan ook eerlijk toe. en Ach ik ben de kwaadste ook niet ! Ben altijd vatbaar voor redelijk commentaar of discussie. Maar laat de mensen in hun waarde ! Scheld niet op elkaar ! En dat valt mij beetje tegen…

• -VMS- vs -TDD-

aspa - - Diplomatie

Denk dat we op behoorlijk niveau komen Miss uitlatingen als "lik mijn kont" horen niet thuis op het forum. Zelfs persoonlijk zijn die ongepast. Waarschijnlijk heb ik een andere bril, ofwel visie die mag ik ook hebben. en waar beledig ik -TDD- ? waar schend ik de afspraken ! Hetgeen waarover -TDD- wel roept maar niets bewijst ! ach laat het zo zijn maak jullie goud maar op Ghost busters ! met vriendelijke groet, aspa

• respect

aspa - - Diplomatie

Mooi woord respect op het forum ziet het er niet naar uit met de opmerkingen van -TDD- leden. Dus niet trachten feiten te verdraaien !

• -VMS- vs -TDD-

aspa - - Diplomatie

Het taal gebruik van -TDD- neemt grenzeloze vormen aan ! Over normen en waarden gesproken !

• VMS vs TDD

aspa - - Diplomatie

Zijn al veel woorden vuil gemaakt hoor ! Ik doe daar liever niet aan mee. Kunt kiezen ! Of ik klop midden in de nacht aan je deur !

• VMS vs TDD

aspa - - Diplomatie

Goed als wij een akkoord hebben over vrede sluit ik mij daarbij aan ! Ik maakte de door mij bezette stad van realist vrij van mijn bezettende troepen en vloten daarop. Vervolgens vallen realist Liam en Grandpa mij aan ! Goed dat zijn geen afspraken, heb -TDD- al netjes 3 dagen met rust gelaten zelfs ! Maar goed dan gaan de tijden veranderen. Vast staat in elk geval dat -TDD- onbetrouwbaar is met het maken van afspraken ! Waar hoorde ik dat meer ? van Useta en verschillende andere spelers en spee…

• VMS vs TDD

aspa - - Diplomatie

Niet de rollen omdraaien dus Realist en -TDD-

• VMS vs TDD

aspa - - Diplomatie

Als het ontzetten van eigen steden onder verdrag breuk valt kun je dat ook zo zien natuurlijk ! Heel merkwaardig -TDD-

• -VMS- vs -TDD-

aspa - - Diplomatie

Zou hiermee genoegen kunnen nemen, maar -TDD- met name Realist en Liam gaan nu gewoon door met aanvallen ! Dus het is een wassen neus die -TDD- nu voorhoud. Lijkt meer op leugens en bedrog dus ! Dit schaad het vertrouwen in -TDD- zeer ernstig ! Over onder valse voorwendselen gesproken !

• Merci !

aspa - - Diplomatie

Bedankt Mikey Heb de vragen vandaag daarover maar niet meer geteld ! Ik speel 5 servers nou goed aan het spel kom je dan weinig meer toe ! Helaas het is niet anders ! Dus ik laat -ETA- ook maar gewoon uitrollen met 5 spelers tegen 1 speler Gefeliciteerd -TDD-

• Lekker overzichtelijk !

aspa - - Diplomatie

UNKNOWN LOCA FUNCTION: txtMilitaryAdvisorFleetDeployment

• VMS vs TDD

aspa - - Diplomatie

Zeegevecht bij Bergen op Zoom (16.10.2013 14:59:48) Aspa uit Polis vs MikeyHvsu uit Cave Town --------------------------------------------------------------------------------------------- Stoomram................................3(-0) - Stoomram................................0(-1) Ramschip................................2(-0) - ............................................. Katapult schip..........................5(-0) - ............................................. Rakettenschip.................…

• VMS vs TDD

aspa - - Diplomatie

Zeegevecht bij Metropolis (16.10.2013 14:21:32) Aspa uit -TcC-Buskruit vs MikeyHvsu uit Cave Town --------------------------------------------------------------------------------------------- Stoomram................................3(-0) - Stoomram................................0(-1) Ramschip................................2(-0) - ............................................. Katapult schip..........................5(-0) - ............................................. Rakettenschip.............…

• VMS vs TDD

aspa - - Diplomatie

Ach Cleo wie begon daarmee die te posten ? Ik niet en -VMS- ook niet. Een kwestie van hand in eigen ........... steken dus ! Jammer dat jullie weg zijn ineens van -TDD- Goed ik post ze dan ook maar ! Om het uur ongeveer omdat de lijst te lang wordt ! Zeegevecht bij Polis (16.10.2013 14:48:39) Cleo uit SyL vs Aspa uit Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Ramschip.........................…