Search Results

Search results 1-20 of 304.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Laatste post

adwin - - Spam

Ik kan misschien wel één organiseren. Kan ik weer eens een mooi bloederige verhaal makken

• Laatste post

adwin - - Spam

Ja ik ben opeens veel post kwijt. Ben nu terug naar 324 post

• Laatste post

adwin - - Spam

Gezondheid

• Laatste post

adwin - - Spam

Als IM_Mike weer een verhaal zonder organiseert dan zal ik zeker wel weer verhalen maken /me kijkt Mike lief aan

• Laatste post

adwin - - Spam

Is al mijn laatste dat maandag weer aan de bak, hopelijk hebben mijn collega's geen rotzooi gemaakt in mijn afwezigheid /me knuffelde Lysippe terug. jullie hebben mij toch niet gemist

• Laatste post

adwin - - Spam

Adwin had een paar weken vrij en was nieuwsgierig wat er veranderd was. En nog steeds verbaast dat er mensen die hij kent de spel speelt Ik weet niet of ik echt blijf maar is een leuke tussendoortje. Ook al ben ik de wijn verslepen nu al zat

• Laatste post

adwin - - Spam

Quote from lady melissa: “haha binnenkort meptijd op ika, toch dille? ” Ik mep je nu al. /me mept melissa

• Oorlog -SAP- VS -ING-

adwin - - Diplomatie

Slot op verzoek ~adwin 20-02-2016 00:37

• HOF NO versus DND

adwin - - HoF

Algemene herinnering. Deze topic is allen bedoeld voor de bespreking van de HoF gevecht. Als er te veel offtopic gegaan word of toch discussie over de oorlog gaat hier een slot op. ~adwin 20-12-2015 21:24

• HOF NO versus DND

adwin - - HoF

Zo, wer word vlak voor kerst en vrede op aarde flink gevechten. Mooi gevecht. de tweede gevecht van 2015 die opgenomen word in de lijst

• HoF C-R versus -DZ- Voortgekomen uit de vete

adwin - - HoF

Quote from the eagle: “Mijn complimenten aan beide partijen voor het leveren van een mooie vete! Volgens mij kan ik jullie tevens feliciteren met het grootste zeegevecht op twee na! Daarmee hebben jullie een record van tweeënhalf jaar terug laten sneuvelen! Proficiat :br50:” Daar heb je gelijk in. Helaas heb ik deze topic over het hoofd gezien, maar hij staat er nu in. De eerste gevecht van Zeta (After Merge) die de lijst haalt en gelijk ook zo hoog.

• Oorlog NO vs DND

adwin - - Diplomatie

Topic gesloten omdat er reeds een topic is aan gemaakt voor deze oorlog. Een tweede topic is hierdoor niet toegestaan. ~adwin 10-12-2015 22:29

• Slot op verzoek ~adwin 15-10-2015 18:51

• SIG aanvraag Redkite

adwin - - Fan Art [Archief]

Slot op verzoek ~adwin 10okt2015 16:38

• Er was een sluit verzoek in post nr 8 door de topic starter. Ik zal deze verzoek inwilligen ondanks dat er nog vol op word gereageerd in deze topic. ~adwin 26-07-2015 23:13

• -Sap- Vs Vortex(Vtx)

adwin - - Diplomatie

Slot op verzoek ~adwin 19-07-2015 22:24

• -Sap- Vs Vortex(Vtx)

adwin - - Diplomatie

Topic heropend op verzoek ~adwin 13-07-2015 22:57

• -Sap- Vs Vortex(Vtx)

adwin - - Diplomatie

Slot op verzoek ~adwin 07-07-2015 19:44

• Hout voor 10

adwin - - Handel

Slot op verzoek ~adwin 07-07-2015 19:43

• Culturele Verdragen

adwin - - Diplomatie

Ik heb ook wat CV vrij, dus wees er snel bij. Niet omdat ze bijna op zijn, maar omdat ik ongeduldig ben