Search Results

Search results 1-20 of 26.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• SW vs TNW

Svenrams15 - - Diplomatie

Gevecht voor Alexandrië (20.03.2016 14:44:18) Xhris[-SW-] uit Dendera, Syracuse, Thebe, Athena, lokwat[-SW-] uit Dendera, Svenrams16[-SW-] uit Dendera, tirroj[-SW-] uit Dendera vs Patries63[TNW] uit Alexandrië, Capua, MCantonius[TNW] uit zwavel --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Boogschutter...........................0(-50) Zwavel schutters.....................3089(-0) - Zwavel schutters...…

• SW vs TNW

Zeegevecht bij Capua (15.03.2016 3:17:23) Svenrams16[-SW-] uit Alexandrië vs Patries63[TNW] uit Capua --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................296(-96) - Ramschip..............................0(-655) Mortier schip.........................247(-0) - Mortier schip.........................0(-210) Stoomram.............................215(-64) - Stoomram..............................0(-130) Rakettenschip.........…

• SW vs TNW

Gevecht voor Capua (14.03.2016 4:17:10) Svenrams16[-SW-] uit Dendera, tirroj[-SW-] uit Dendera vs Patries63[TNW] uit Capua, Alexandrië, spike[TNW] uit wind --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................509(-0) - Zwavel schutters.....................0(-1254) Zwaardvechter.....................2824(-4564) - Zwaardvechter........................0(-6444) Hopliet...........................1674(-5902) - Hopliet.......…

• SW vs TNW

TNW is moeilijk te verslaan op land maar het komt hopelijk wel

• SW vs TNW

Zeegevecht bij Capua (12.03.2016 18:47:16) Svenrams16[-SW-] uit Alexandrië vs Patries63[TNW] uit Capua, Olympia, Ithaca, Pompeï --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................137(-299) - Ramschip..............................0(-820) ............................................. - Katapult schip.........................0(-65) Mortier schip.........................247(-0) - Mortier schip.........................0(-1…

• SW vs TNW

Gevecht voor Alexandrië (12.03.2016 13:29:37) Svenrams16[-SW-] uit Dendera vs Patries63[TNW] uit Alexandrië, Capua --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................188(-9) - Zwavel schutters.....................375(-75) Zwaardvechter.........................0(-678) - Zwaardvechter.....................1150(-1355) Hopliet...........................2209(-1480) - Hopliet...........................1028(-1522) Gyrocopte…

• Een ballon in mijn steden?

Svenrams15 - - Klachten & Bugs

Ik ben het er ook mee eens zo'n afzichtelijk ding heb ik nog nooit gezien

• SW vs TNW

Instellingen  Tekst   BBCode  Kleuren   Events   Afbeeldingen   Plunderaar Tekst naar het klembord Voorbeeld Zeegevecht bij aarde (10.03.2016 9:54:32) Svenrams16[-SW-] uit Graphes vs spike[TNW] uit aarde, wind --------------------------------------------------------------------------------------------- Stoomram...............................58(-8) - Stoomram...............................2(-78) Ramschip..............................292(-5) - Ramschip...............................0(-15) ........…

• SW vs TNW

Bij deze verklaart alliantie SW de oorlog aan TNW. Dit wegens een aantal gevechten over en weer. We stellen voorlopig nog geen eisen. De oorlog begint direct. Gezien er al het 1 en ander speelt ik wens TNW veel succes en plezier Groeten Svenrams16 generaal SW

• TTV versus LOST2

Zeegevecht bij Wijn1 - DF (29.02.2016 20:26:45) Svenrams16[Lost2] uit Amy Winehouse vs Duke24 T[TTV] uit Wijn1 - DF --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................470(-9) - Ramschip...............................0(-21) Mortier schip.........................197(-0) - Mortier schip........................242(-66) Stoomram.............................160(-67) - Stoomram.............................103(-65) ........…

• TTV versus LOST2

Zeegevecht bij Blue Diamonds (27.02.2016 21:02:39) Svenrams16[Lost2] uit Blue Diamonds, FV7 vs Sailma[TTV] uit Alamis-D --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................129(-6) - Ramschip...............................0(-45) Stoomram...............................55(-0) - Stoomram...............................0(-23) Rakettenschip..........................10(-0) - Rakettenschip...........................0(-2) Scho…

• TTV versus LOST2

Instellingen  Tekst   BBCode  Kleuren   Events   Afbeeldingen   Plunderaar Tekst naar het klembord Voorbeeld Gevecht voor steinstoebe (19.02.2016 22:48:35) Svenrams16[Lost2] uit Heeswijklll vs rinsma[TTV] uit Polis, draak_kalkoen[TTV] uit Polis, Silvercreek, -Camp Zwavel-, Polis, Polis, Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters....................302(-157) - Zwavel schutters......................168(-0) Zwaardvechter.....…

• TTV versus LOST2

Gevecht voor Winterswijk (16.02.2016 16:15:27) rinsma[TTV] uit Erics marmer 3, Duke24 T[TTV] uit Erics marmer 3 vs Svenrams16[Lost2] uit Stinkgrotje, Maarten01[Lost2] uit Winterswijk --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................444(-0) - Zwavel schutters......................459(-0) Zwaardvechter......................2386(-614) - Zwaardvechter......................1323(-600) Hopliet............................…

• TTV versus LOST2

Gevecht voor Winterswijk (16.02.2016 12:19:12) rinsma[TTV] uit Erics marmer 3 vs Maarten01[Lost2] uit Winterswijk, Svenrams16[Lost2] uit Stinkgrotje --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Speerwerper.............................1(-0) Kok....................................20(-0) - Kok....................................94(-0) Zwavel schutters......................12(-84) - Zwavel schutters.....…

• Een onverwacht afscheid...

Svenrams15 - - Wereld Discussie

Gecondoleerd met dit plotselinge overlijden. Van een groot speler. Regelmatig gesprekken ingame met je gehad en soms zelfs wederzijdse hulp. Helaas is het leven soms oneerlijk. Het ga je goed -Albert-

• Je mag pp sparen voor hem want de kleinere speler mag de grotere speler niet helpen groeien dmv grondstoffen maar andersom wel

• testserver

Svenrams15 - - Vragen & Hulp Archieven

Heeft er iemand misschien nog een testserver account over ter overname bericht me het liefst ingame naar Svenrams16 of op het forum

• testserver

Svenrams15 - - Vragen & Hulp Archieven

Soms zie ik voorbijkomen dat er iets actief wordt op de testserver van ikariam. Maar wat houdtdie in en waar kan ik die vinden?

• actieve alliantie gezocht

Ik zoek een alliantie waar ik direct als ik erin kom kan gaan vechten. Ik heb al een redelijke vloot beschikbaar. Maar ben tot nu toe 2 maal geweigerd door allianties. Ik heb verder ook een ruime ervaring met vechten. Ingame naam is Svenn Post verplaatst naar dit topic, waar het beter thuishoort. Dit draadje staat de verhuis van de overige reacties niet toe, daarom zijn deze verwijderd. ~IM_Mike 2/10/2015 00.13

• Oorlogs verklaring -DZ- vs LOST2.

@B3rry het is Lost ook bekend dqt lab jullie garnizoen verleent en hielp vechten!! En het is redelijk logisch dat ik (soms) garnizoen verleen aan lost