Search Results

Search results 1-7 of 7.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Overlijden Rush

Smaug112 - - Wereld Discussie

wens de naasten van RUSH heel veel sterkte toe namens ons allemaal.

• Oorlog -SAP- VS -ING-

Smaug112 - - Diplomatie

top., de oorlog start x ondag... NEE SAP valt ING nu al aan ( vrijdag....) dat er ff niet gerageerd wordt kan misschien te maken hebben met niet online kunnen zijn... geduld is een schoine zaak.

• Een onverwacht afscheid...

Smaug112 - - Wereld Discussie

eenieder gecondoleerd, heel veel sterkte gewenst aan de familie. Smaug / Ancalgon Nero

• door een of andere bug ben ik van t ene op andere moment 116 CV kwijt. hgeb dus wel weer wat ruimte aan min muur SPOED graag

• BOG vs Hades

Smaug112 - - Diplomatie

oorlog omdat je benadeeld wordt snap ik . maar als je piraten punten worden gejat ben je nog niet meteen benadeeld. het ergste wat gebeurt is dat je een bonus mis kan lopen. En dat is anders dan dat er gs van je worden gejat, in die zin staat het spelletje toch wel wat weg van ika voor piraten werden toegelaten. Bog heeft heel sportief de regel dat je 3 dagen voor de afrekening niet meer zomaar piraten uitstuurt naar een ander zodat ieder nog kansen heeft om een top 50 te halen. maar voor eigen …

• BOG vs Hades

Smaug112 - - Diplomatie

Quote from Al48: “Voxje,we zijn groot voorstander van vrije keuzes ! dat wer toevallig een rot uitvinding in het spel is gestopt, en dat je daar op weigert samen een oplossing te zoeken......rest ons dit antwoord er zijn oorlogen over minder begonnen ons inziens... svp, licht je ally in over de correspondentie van afgelopen dagen, kan me niet aan de indruk ontrekken dat dit al gebeurd is.......” misschien is het ook handig dan die briefwisseling op t forum te zetten zodat ook anderen kunnen oord…

• piratenspel

Smaug112 - - Diplomatie

top van jullie Joffer ( serieus) . Ik begrijp dat jullie bedoeling hiermee is dat iedere speler dan nog een kans maakt op top 50. Alleen gezien het spelverloop van de afgelopen paar ronden is het best moeilijk om in 2 dagen genoeg punten bij elkaar te sprokkelen voor dit doel. misschien een optie om er 60 uur van te maken? en wat het spel betreft, het kent vele haken en ogen en naar mijn idee hebben grotere speleres en beter georganiseerde clans zeker een groot voordeel, ik zie een solo speler n…