Search Results

Search results 1-20 of 103.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Update 0.7.6 - discussietopic

Timmmmmer - - Algemeen

Quote from hafight: “:gamer: Gebruik Ambrosia stuk duurder geworden . Premium handelaar met 300% gestegen. Denk dat dit een goed moment is om te stoppen. :thumbup:” Wel jammer inderdaad dat de Premium handelaar met 200% is gestegen ten opzichte van de oude prijs, dit is juist een van de tools die veel mensen benutten...

• Betreft: Oorlog TRRR vs. A-U Geachte N00b en Bladhark, Samen vervullen jullie de alliantie TRRR die al een geruime tijd onze buren mogen vormen op diverse eilanden. We hebben altijd stabiel naast elkaar kunnen leven op de zelfde grond van de prachtige eilanden. Echter kwam er een knik in de kabel omtrent een plundering vanuit TRRR op een inactief lid van A-U. Zoals beide betrokken allianties weten, is er onderling communicatie verkeer geweest in het voor stadium, waarbij beide partijen het met e…

• Betreft: Oorlog TRRR vs. A-U Geachte N00b en Bladhark, Samen vervullen jullie de alliantie TRRR die al een geruime tijd onze buren mogen vormen op diverse eilanden. We hebben altijd stabiel naast elkaar kunnen leven op de zelfde grond van de prachtige eilanden. Echter kwam er een knik in de kabel omtrent een plundering vanuit TRRR op een inactief lid van A-U. Zoals beide betrokken allianties weten, is er onderling communicatie verkeer geweest in het voor stadium, waarbij beide partijen het met e…

• TRRR vs A-U

Timmmmmer - - Diplomatie

Van een van onze leden dan maar een poost, (Hidden Content)

• Ja ja...

Timmmmmer - - Diplomatie

Er wordt aardig gepoost door TRRR, mooi, nu wij nog ;p

• Mooi mooi

Timmmmmer - - Alliantie Gevechtsrapporten

Leuk mensen, succes aan beide fronten!

• (Hidden Content)

• A-U vs LAG

Timmmmmer - - Diplomatie

beste zeeslag, mooi gedaan LAG, heel wat schepen naar de kelder.Quote from Bihca: “Na 276 rondes eindelijk klaar :). Zeegevecht bij RB C UM (26.05.2016 17:38:07) sjaakstaak[LAG] uit Polis, A-U Town, Knossos, Wodan[LAG] uit A-U Town, airportman[LAG] uit A-U Town, Paragon-Iota[LAG] uit A-U Town, Polis, Jakkedoe[LAG] uit A-U Town, Rhodos, Knossos, RB C UM, Bush[LAG] uit A-U Town, Balor[LAG] uit A-U Town vs kolonist[A-U] uit ꄶNederzw A-U, ꄶStonecity A-U, ꄶLotjeland A-U, ꄶDiesel A-U, ꄶBirdvaley A-U, …

• Mooi landgevechtje

Timmmmmer - - Diplomatie

(Hidden Content)

• gevecht bij A-U Town (land)

Timmmmmer - - Diplomatie

(Hidden Content)

• Nog een klein zeegevecht

Timmmmmer - - Diplomatie

(Hidden Content)

• Namens Kolonist hier nog wat rapportjes: Metvan A-U: Tinus Handelman, B_Swiftor, Kolonist en TommyMajor (Hidden Content) (Hidden Content)

• Zeegevecht bij RB C UM (A-U)

Timmmmmer - - Diplomatie

Aardige zeeslag in A-U gebied met aan de LAG kant Balor en van A-U B_Swiftor, kolonist en Tinus Handelsman: (Hidden Content)

• Zeta stervende?

Timmmmmer - - Wereld Discussie

Fluctuerende stromingen hou je altijd, het is een golvende beweging, met pieken en dalen. Er komen mensen en er gaan mensen, mooi verwoord, Paul. Cijfers zegen ook niet altijd alles…

• A-U vs LAG

Timmmmmer - - Diplomatie

We hebben er zin in en kijken uit na een prettige militaire samenwerking.

• Vol

Timmmmmer - - Diplomatie

Weer voorzien, werdt overspoeld door aanvragen, waarvoor dank

• Museumstukken

Timmmmmer - - Diplomatie

Er zijn weer een paar (6) plaatsen vrij gekomen. Contacteer me maar, ingame: "Timmmer"

• Culturele Verdragen

Timmmmmer - - Diplomatie

Ahoy, Bij mij in de musea heb ik nog wat lege plaatsen die ik graag weer opvul met kunsten verspreid uit deze wereld. Mocht jij zelf ook nog veel plek hebben geef het dan even aan, dan kan ik het door seinen aan mijn alliantie-broeders. Fijne Kerst en een gelukkig nieuw jaar! Timmmer

• Culturele Verdragen

Timmmmmer - - Diplomatie

Heb nog wat cv plaatsen in mijn musea Ingame: Timmmer

• Voorstander

Timmmmmer - - Ideeën & Suggesties Archieven

Hallo, Ben hiervan zeer zeker een voorstander, wanneer er aan een Rondgaande Alliantie Mail (RAM) een onderwerp kan worden gehangen. Zo is het overzichtelijker welke berichten je als lid wel of niet wilt openen, zeker wanneer je een volle mailbox hebt is dat prettig. Tegenhanger van dit voorstel kan wezen, meer het intern (of een extern) forum benutten. Actieve spelers doen dat sowieso. Het voorstel is inderdaad al een behoorlijke periode geleden ingediend bij GameForce, maar nu weer stof doen o…