Search Results

Search results 1-5 of 5.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• wij speelden (inmiddels dus nu niet meer) piratenspel. omdat je via de app niet je burcht kan opheffen en dus niet je zuur verdiende pp kan beschermen ben je iedere keer de klos waarom kan dit niet via de app. nu oet je dus elke laatste zondag thuis blijven voor pp.

• zomaar...

het skelet - - Wereld Discussie

Hallo Albert, We zagen hier op forum op de verjaardaglijst dat je vandaag je verjaardag zou hebben gevierd................. Namens ons......het Skelet en Collin een hele fijne verjaardag "daar boven" ! Nog steeds een plaatsje vrij in museum hier zoals beloofd. Nog steeds missen wij je Nog steeds missen we je diplomatiek....je belangstelling..en warmte en alles. We weten dat je meekijkt met ons en vergeten doen we je nooit! Ook een berichtje in je gastenboek gezet want vergeten doen we je niet. G…

• Lang gewacht omdat we de woorden beiden niet voor kunnen vinden. Ik hoorde het van mijn zoon. Het was even stil aan tafel. samen keken we elkaar aan....."Pappa....., jij bent een jaartje ouder dan Albert..." Mijn zoon (collin) had een dag voor het gebeuren nog intensief contact met hem. Ging over cv en account's. Alberts'lijst was vol inmiddels maar zodra een plaatsje zou vrijkomen zou hij aan collin denken. helaas kwam het niet zover. collin zal nu altijd in zijn museum een CV plaatsje vrijhoud…

• slotje op

het skelet - - Accountruil Archief

mijn zoon heeft inmiddels dit account overgenomen dus er kan een slot op. thx gr

• beste mede ikariamspeler, Voor circa 1 jaar terug heb ik een account overgenomen. Deze steden liggen te ver uit elkaar voor me om te combineren met mijn andere account en daarom zoek ik iemand die een accountruil wilt doen. Mijn account heeft 2.5 miljoen punten, 10 steden en heeft overal lvl32 schuilplaats en voorzien van diverse wonders en voldoende mogelijkheden betreft bouw van vloot en troepen en gezond en op dit moment vrij van oorlog. Punten:2,499,710Meesterbouwers:2,098,469Wetenschappers:…