Search Results

Search results 1-20 of 40.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Quote from ~Koen~: “ mij magje bashen zoveel je wilt, maar je hebt geen reden wat dan ook om B_B hierbij te betrekken. ” En toch.. mag hij dat nu WEL! :loll:

• Argo VS KOO

tecna - - Diplomatie

Pas maar op dat het geen MASSA alliantie word, op Beta weten ze daar wel raad mee... Nu gamma nog, maar zal niet lang duren!

• Argo VS KOO

tecna - - Diplomatie

Quote from Bertus: “veder weer rust in het spel :p” UHa ..uHA.. En nu ff een paar weekjes wachten voor de volgende oorlogs verklaring!

• Argo VS KOO

tecna - - Diplomatie

Quote from Dominator: “Lol en toen trapte ik iemand op zijn tenen” Ga nu eens inhoudelijk op een onderwerp in.. Het enige wat je doet is off topic lullen en met de wind mee waaien! heb je geen eigen mening of wat?

• Argo VS KOO

tecna - - Diplomatie

Quote from Dominator: “Tecna als mijn collega (ja ik ben ook militair en zit toevallig ook in oirschot) had ik niet verwacht dat je zulke rare opmerkingen zou maken.” Denk jij lekker wat je wilt denken snotneus! Ennuh.. Wat ik in mijn vrije tijd uitspook heeft niets te maken met mn werk! Pff.. Je moest eens weten wat ik allemaal in het weekend uitspook.. maargoed dat we niet elke zondag controle hebben Maargoed on topic.. We zullen zien hoe lang dit oorlogje gaat duren...KOO is gewoon te sterk..…

• Argo VS KOO

tecna - - Diplomatie

Quote from ZeZ: “Dat er momenteel weinig actie's zijn hadden wij ook niet gepland. ” Kortom: Het gaat NIET goed met Argo!

• Argo VS KOO

tecna - - Diplomatie

Quote from Guinevere: “Dit noem ik nu je reinste spelbederf, de oorlog verklaren en dan een strategie aannemen van 'eens zien wie het het langste uithoudt'. Op die manier blokkeer je zo'n 40 spelers hun spel. Als dat de tactiek is, dan is Argo heel laag gevallen. Je kunt nu zeggen dat als ze het spelbederf vinden ze maar uit de alliantie moeten stappen. En ik ben daarmee akkoord als ze voordurend belaagd worden en het niet meer zien zitten. Maar dit soort spelbederf is wel van een andere soort. …

• Argo VS KOO

tecna - - Diplomatie

Quote from Z0nn1g: “Jammer dat je inhoudelijk nergens op in gaat. ” Is de leeftijd

• Argo VS KOO

tecna - - Diplomatie

Quote from maupeh: “Lordnick ik ben niet partijdig ofzo:P maar toch vind ik dat dit een beetje asociaale uitspraken zijn” Even je tekst door de spelling`s controle halen Weet niet of je weet wat het woord asociaal betekend? Maar vind niets in de uitspraken duiden op asociaal gedrag... Wachten jullie maar.. Jullie tijd komt echt nog wel hoor! Hehe..

• Argo VS KOO

tecna - - Diplomatie

Quote from ynnad10: “Beide inactief en ze zijn Argo al uitegstapt” Uitgestapt? of uitgetrapt?

• Argo VS KOO

tecna - - Diplomatie

Quote from JeremyG92: “maar volgens mij is alleen serpetine degene die veel aanvalt” Serpetine heeft de hele dag nix beters te doen.. dat is al lang bekend! Vertel eens wat nieuws..

• Argo VS KOO

tecna - - Diplomatie

Vind de "oorlog" (Tussen haakjes want het woord oorlog is het niet eens waard!) een beetje lang duren, je kunt idd wel zien dat Argo het absoluut niet makkelijk kan winnen van KOO.. Eerlijk gezegd had ik dat niet verwacht! Maargoed..Argo heeft het zwaar...Vind ze ook al een stukkie minder gebekt dan een aantal treads terug.. Hehe...

• Argo VS KOO

tecna - - Diplomatie

En waar zijn Boves & Sun Tzu? Beide inactief? Of Argo uitgestapt?

• Oorlog TWIO vs Immortel

tecna - - Diplomatie

Quote from Serpetine: “eeuhm.. de oorlog is afgelopen lieverd” Sorry schatje +1 warn: minder dan 3 woorden posten is niet toegelaten mvg geronimo

• Oorlog TWIO vs Immortel

tecna - - Diplomatie

TWIO SUCCES!!! + 1 warn: minder dan 3 woorden posten is nog altijg niet toegelaten mvg, geronimo

• De SLoeber VS LBT

tecna - - Diplomatie

LBT word binnenkort van zelf opgeheven.. Aangezien hun leider al een hele tijd inactief is! Heeft weinig zin de oorlog te verklaren..Alliantie zal snel ontbonden worden.. VANZELF!

• De SLoeber VS LBT

tecna - - Diplomatie

Kan het nog ONDUIDELIJKER??? Weet btw niet of jullie Liberty bedoelen? Zou een beetje vaag zijn, aangezien hun leider al een hele tijd inactief is... Mochten jullie tegen Liberty oorlog willen voeren.. zou ik voorstellen zoek een alliantie met een actieve leider!!! Owja.. - Wanneer is de oorlog afgelopen? Of is het een gebed zonder eind? - Wat is de reden tot de oorlog? Want van die paar regels word niemand wijzer

• Titans

tecna - - Alliantie Introductie

:closed1: +1 warn: backseat modding mvg geronimo

• Quote from 101: “niet zo gek dus dat ze de grondstoffenterugvroegen. ” Nah ik vind het behoorlijk triest dat mensen hun grondstoffen terug vragen.. en er nog vanuit gaan dat ze het terug krijgen ook

• NAVO verklaard de oorlog aan SLAL

tecna - - Diplomatie

Vind het nogal een SLAPPE oorlogs verklaring!? Moet de alliantie ontbonden worden of wanneer stopt die idd dan!? :hm: En wat zijn die uitspraken dan waar jullie het niet mee eens zijn? Misschien ook handig om dat te vermelden...???