Search Results

Search results 1-20 of 187.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• -Sap- Vs -No-

Kyra - - Diplomatie

*knip* Zeegevecht bij Sapje-Z1 (25.10.2016 4:12:44) martinos[-NO-] uit withme vs kyra[-SAP-] uit Sapje-Z1 --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................108(-108) - Ramschip..............................0(-565) ............................................. - Ballista schip..........................0(-1) ............................................. - Vuurschip...............................0(-1) ..................…

• -Sap- Vs -No-

Kyra - - Diplomatie

4x ben ik bezocht in dezelfde stad door Snake. 4x heb ik gewoon verloren want had er niets liggen. maar de laatste cr vind ik voor mezelf de leukste (daar zal Snake anders over denken) de schadeverhouding is grappig (voor mij) en heb wel 30 mortieren gesloopt en dat vind ik met dat handjevol best knap (en daar was ik erg verbaasd over eigenlijk) Gevecht voor Sapje-W3 (25.10.2016 15:44:49) SnAkE[-NO-] uit PeD vs kyra[-SAP-] uit Sapje-W3 ------------------------------------------------------------…

• -Sap- Vs -No-

Kyra - - Diplomatie

Deze cr is eigenlijk bedoeld om aan te tonen dat het ook gewoon leuk en sportief kan. Na afloop gevecht (tot mijn verbazing in mijn voordeel) kreeg ik gelijk een hele sportieve felicitatie in mijn inbox van Andiamo. Leuk, sportief....dat maakt het allemaal de moeite waard. Bedankt voor het leuke gevecht. Zeegevecht bij Sapje-Z1 (23.10.2016 10:09:37) martinos[-NO-] uit Sapje-M1, Andiamo[-NO-] uit Sapje-Z2, Pøpopolis vs kyra[-SAP-] uit Sapje-Z1, Sapje-M3, Sapje-W3, Sapje-Z2 -----------------------…

• -Sap- Vs -No-

Kyra - - Diplomatie

Helaas moest Peppi thuis gaan ontbijten denk want hij was ineens weg. Zeegevecht bij -NO- destroyer (09.10.2016 9:57:19) Danie[-SAP-] uit eindelijk dan, kyra[-SAP-] uit Sapperdeflap vs Peppi[-NO-] uit Koxhausen --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................635(-12) - Ramschip.............................193(-40) Mortier schip.........................100(-0) - Mortier schip..........................65(-0) Stoomra…

• -Sap- Vs -No-

Kyra - - Diplomatie

lieve Peppi, ik denk dat het tijd wordt voor je om je pc uit te zetten. Veel zinnigs komt er niet meer uit en je zit jezelf zo op te fokken dat je Nederlands ook steeds slechter wordt. stop er aub mee voor er echt dingen gezegd gaan worden die niet door de beugel kunnen. Als je wilt stoppen op Ikariam klik dan gewoon op verwijder account en doe het niet op deze in en in gemene manier. zo zonde xxx Kyra

• -Sap- Vs -No-

Kyra - - Diplomatie

Lieve Peppi, ik ken je nu al een aantal jaartjes en weet dat je gewoon zegt waar het op staat. Dat deed je al als Mr Ed en als Peppi ging je vrolijk door. Dit slaat echter als een tang op een varken, je bent nu ronduit beledigend. Ten eerste, DND heeft SAP niet overgenomen en SAP heeft DND niet overgenomen we zijn gewoon gezellig samen gaan spelen. Ons beste lid is Assie natuurlijk want deze (ik) oude heks wilde eindelijk wel eens heksengezelschap en ik ben blij dat ik dat heb nu. jij denkt miss…

• -Sap- Vs -No-

Kyra - - Diplomatie

De arme Rebel, hij was zijn mortieren en hopjes vergeten denk. Gevecht voor DanmanZ1 (17.09.2016 13:35:11) -REBEL-[-NO-] uit Wiebe vs Booya[-SAP-] uit Yes, kyra[-SAP-] uit Sapje-M1 --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter........................449(-21) - Zwaardvechter..........................19(-0) ............................................. - Hopliet.................................8(-0) ....................................…

• Vaarwel

Kyra - - Wereld Discussie

Jammer dat je gaat hoor, hoewel ik het wel goed kan begrijpen. RL gaat ten alle tijden voor. succes verder, het zal een gemis zijn voor DND. xxx Kyra

• LFT (LFT) vs SAP(-SAP-)

Kyra - - Diplomatie

(Hidden Content)

Kyra - - Diplomatie

Zeegevecht bij πβ Zuidland (08.08.2015 14:07:58) Freedomgamma[-SAP-] uit πβ Isengard, geer[-SAP-] uit πβ Osgiliath, kyra[-SAP-] uit πβ Osgiliath, πβ Minas Tirith vs LadyLina[LFT] uit K - Gorgonen, πβ Zuidland, degekkevos[LFT] uit Tokyo --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...........................1062(-342) - Ramschip............................265(-450) ............................................. - Vuurschip...................…

Kyra - - Diplomatie

Gevecht voor K - Gorgonen (21.07.2015 17:19:24) kyra[-SAP-] uit -SAP- Groter M, K - Gorgonen, -SAP- Marble 2 vs LadyLina[LFT] uit K - Gorgonen --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................229(-0) - Zwavel schutters....................679(-329) ............................................. - Speerwerper...........................0(-102) Zwaardvechter.......................510(-490) - Zwaardvechter..............…

Kyra - - Diplomatie

Gevecht voor -SAP- Groter M (19.07.2015 17:37:24) LadyLina[LFT] uit K - Gorgonen vs dampewjartel[-SAP-] uit -SAP- Groter M, -SAP- Marble 2, Strobanoff[-SAP-] uit -SAP- Groter M, kyra[-SAP-] uit Middenland-3, Polis, -SAP- Groter M, -SAP- Marble 2, Embio[-SAP-] uit Embiora --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - ............................................. ........................................…

Kyra - - Diplomatie

blijven we aub een beetje ontopic? Lft verklaart de oorlog aan SAP punt. Ieder heeft zijn favoriet of iemand die hij/zij minder mag maar dat is niet boeiend in deze topic. Aan de andere kant blijft het grappig, net voetbal....de beste coaches zitten thuis op de bank.

Kyra - - Diplomatie

Quote from martinos: “Quote from Kyra: “Is SAP verzwakt? Ja, eigenlijk wel, de generalen zullen nog wel hoog zijn maar, zoals eerder al vermeld, we vechten al weken ver uit ons centrum wat bakken goud kost.” Ja jullie voorraad goud is zelfs zo ernstig verzwakt dat jullie nog maar 3e staan met voorraad goud als alliantie in zijn geheel 3 SAP(-SAP-) 39 5,834,785,510 149,609,885 7 LFT(LFT) 41 4,223,945,725 103,023,066 Ik hoop dat het ECB nog een noodfonds heeft klaar liggen voor jullie :thumbsup:” …

Kyra - - Diplomatie

Jeetje wat een lappen tekst. er wordt ons (SAP) de oorlog verklaard, prima. Jammer dat we al in een oorlog zitten die wij eigenlijk al beeindigd hadden maar waar 2 leden van VTX het niet mee eens waren. Of dat terecht is of niet laat ik lekker in het midden want ieder heeft daar zijn eerlijke en gegronde redenen voor die, als we eerlijk zijn en niet opgefokt, gewoon reeel zijn. Is SAP verzwakt? Ja, eigenlijk wel, de generalen zullen nog wel hoog zijn maar, zoals eerder al vermeld, we vechten al …

• Oorlog SAP VS Ninc

Kyra - - Diplomatie

en ach, we konden het toch niet laten. We hebben afgesproken om een laatste vlootgevecht te houden om zo nog wat van onze vloot kwijt te raken. Dat gevecht is eergisteren begonnen en nog steeds bezig. Eens kijken hoe lang het nog duurt. (aan sap zal het niet liggen, pffff die hebben veel vloot) xxx Kyra

• Oorlog SAP VS Ninc

Kyra - - Diplomatie

Hallo strijders van SAP, Ninc en iedereen die het waard vindt dit te lezen. Na twee weken intensief strijden welke in het begin echt af en aan ging en we enorm aan elkaar gewaagd waren moet ik helaas mededelen dat wij , Ninc, bij SAP aangegeven hebben ermee te willen stoppen en wel op 01-03-2015 te 00:00 uur. SAP wilde eigenlijk liever nog doorvechten maar, sportief als ze zijn, gingen ze er gewoon mee akkoord. Na wat cr vergelijken en nog een keer kijken en ook nog maar een derde keer kan ik n…

• Oorlog SAP VS Ninc

Kyra - - Diplomatie

euhhh dit is een raar gevecht en snap ik niet goed. pfff staan de eigen spelers tegen een muur te vechten. Gevecht voor Dresden (25.02.2015 12:23:18) DuckTape[-SAP-] uit Duisburg vs Kyra[Ninc] uit πβ Hartland1 --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter..........................21(-9) - Zwaardvechter...........................1(-0) Hopliet...............................11(-19) - Hopliet.................................2(-0) ........…

• Oorlog SAP VS Ninc

Kyra - - Diplomatie

Quote from Lampenkast: “Mijn complimenten aan Ninc!! Vanaf het begin gelijk veel weerstand. Leuke, grote en spannende gevechten. Geen gezeur(!). Lekker sportief. Zo hoort een Ikariam-oorlog te zijn Ninc, ga zo door! Gr.” Wij willen deze complimenten graag terug geven. Ook wij vinden het allemaal leuk, sportief gaan en inderdaad zonder gezeur. De wonderen worden goed gebruikt zoals heph en poseidon en in een enkel geval kolos en die kolos dan op momenten dat iedereen het gewoon begrijpt dat het g…

• Oorlog SAP VS Ninc

Kyra - - Diplomatie

bibber bibber ik durf niet whahaha heb er zin in hoor alleen is het tijdsbestek wat kort, kom net thuis uit Italie en krijg het persoonlijk niet op tijd klaar denk ik maar weet niet hoe het met de rest van Ninc staat. Dat ben ik even aan het polsen. druk druk druk druk xxx Kyra