Search Results

Search results 1-20 of 41.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

Shaon - - Diplomatie

Quote from Shaon: “Cultureel-goederenverdragen (138/154) Zegt genoeg lijkt me. Shaon” Bedankt allemaal. Ik ben weer voorzien.

• Culturele Verdragen

Shaon - - Diplomatie

Cultureel-goederenverdragen (138/154) Zegt genoeg lijkt me. Shaon

• Culturele Verdragen

Shaon - - Diplomatie

Quote from Shaon: “Gezocht Cultureel-goederenverdragen (148/152) Shaon” En ik ben weer voorzien. Dankjewel

• Culturele Verdragen

Shaon - - Diplomatie

Gezocht Cultureel-goederenverdragen (148/152) Shaon

• Culturele Verdragen

Shaon - - Diplomatie

Nog 104 CV's Shaon

• Cultureel-goederenverdragen (114/131) Wie vult ze aan want ze verdwijnen met bosjes. Shaon

• Gezocht CV's 12 in de aanbieding Shaon

• Dit was het dan, -AB-

Shaon - - Diplomatie

-AB- was een geweldige alliantie. Ik heb er een erg leuke tijd gehad. Het was een leuke hechte groep waar je van op aan kon. Shaon

• Gezocht nog minstens 5 CV's Shaon

• Gezocht een 8 tal CV's Shaon

• Quote from Ridder: “Geachte lezers, Sommige zullen zeggen dat Baas dat Baas een fout maakt, maar wij maken nooit fouten. Wij dachten 1 keer dat wij een fout haddem gemaakt, wat bleek: ik zat ernaast. Dit wordt voor het 'eggie' en zullen het uitstrijden met gebalde vuisten. ” Hoezo maken jullie nooit fouten Bij mijn weten is hadden met een N en niet een M. Just kidding Ik wens jullie veel plezier toe, en dat er mooie gevechten uit mogen komen. shaon

• TAFT Vs AB

Shaon - - Gevechtsrapporten

Quote: “ Vervolgens heb ik nog eens gekeken naar de donatiescore zelf ten opzichte van de totale score, omdat dat de enige manier is om te bekijken of iemand naar vermogen doneert of niet. Vechtsoldier TS: 441 DS: 534 Woopie TS: 80 DS: 170 ” als ik hier even relatief de donatie per vermogen uit bereken Hoe groter het getal hoe beter even mijzelf als voorbeeld gebruiken ik heb donatie score van 66 en een totale score van 264 264/66 = 4 dat is dus best netjes voor vechtsoldier 441 / 534 = 0.825 vo…

• Gevecht voor vesting (14.04.2011 20:18:08) Shaon uit El Nath, Lord Tycho uit Lords Wijn, nemmie uit Demeter, Roskilde uit Polis, Guerra uit Katamoto, kariam uit anderea vs Ryan uit vesting ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter.......3662(-1202). - Zwaardvechter..........0(-1250). Hopliet.............2546(-1465). - ................................ Schutter............1434(-0).... - Schutter...............0(-750).. Gyrocopter...........617(-0).... - Gyro…

• Ik heb plek voor 6 cvtjes (dit getal groeit nog) shaon

• Shaon vs Epicgent

Gevecht voor Epica (29.09.2010 0:05:26) Shaon uit Orbis, Perion vs epicgent uit Epica ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter........234(-66)... - Zwaardvechter..........0(-100).. Hopliet..............423(-214).. - Hopliet................0(-130).. ................................ - Boogschutter...........0(-50)... Schutter.............165(-0).... - Schutter...............0(-20)... Gyrocopter............58(-2).... - Gyrocopter.............0(-5).... ......…

• Zei er iemand koffie??

Shaon - - HoF

wave 2 De stad comicom werd geplunderd door Shaon. Volgende grondstoffen werden gestolen: * Bouwmateriaal: 24110 * Wijn: 9500 * Marmer: 13176 * Kristalglas: 15089 * Zwavel: 15952

• Zei er iemand koffie??

Shaon - - HoF

mmm Farmen is wel nuttig. Gevecht voor comicom ( 22.07.2010 0:55:34 ) Shaon uit Orbis, Perion vs epicgent uit comicom ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Hopliet..............425(-35)... - Hopliet................0(-150).. ................................ - Boogschutter...........0(-50)... Schutter.............147(-0).... - ................................ Gyrocopter............57(-0).... - Gyrocopter............22(-18)... Bombardier............19(-31)... - Bombard…

• ho ho een paar troepen 23 stoomreus 2990 hout, 4140 zwavel 6 zwaardvechters 180 hout, 180 zwavel totaal 3170 hout, 4320 zwavel. nee vind ik niet echt dik verlies. overigens heb ik hem er niet meer over gehoord. Maar het ligt nog appart. Shaon

• B C vs WAF,VRN,leroy,BFC,XRA

spannend hoor die slagen van jullie .... Ik vind het nog niet eens waardig om uberhout gepost te worden. Zo kan ik er ook wel 10 op 1 dag doen -_-' shaon

• Ik mocht geen koekjes meer afpakken van kleintjes. Maar zelfs na een mislukte aanval en een waarschuwing van een alliantie lid had die nog steeds z'n koekjes niet opgeruimt. Sorry maar dan is het toch heel verleidelijk om er een paar te pakken. Gevecht voor Wilgeneiland ( 04.07.2010 3:36:07 ) Shaon uit Perion vs alexsander 3 uit Wilgeneiland, Arnodius uit Bitterbal ─────────────────────────────────────────────────────────────────── ................................ - Steen slinger..........0(-50)…