Search Results

Search results 1-7 of 7.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• weer een ABI runner

kusadasi1 - - Gevechtsrapporten

Gevecht voor alexandria (21.05.2011 12:08:22) Lord Cybex uit -DISTERBIA-, yamaha uit fzr, Dragonheart uit -CAMELOT-, carinbrit uit -BRITTA-, Aristo uit Sulphur Town vs Jimmy-j uit Carambole ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Swordsman...........3142(-120).. - Swordsman..............0(-318).. Hoplite.............3104(-173).. - Hoplite................0(-306).. Sulphur Carabineer...220(-0).... - Sulphur Carabineer....55(-70)... Mortar................80(-0).... - ...…

• Gevecht voor Napolitano (21.05.2011 19:26:23) Denman uit Ψ Beulkamp vs carinbrit uit -BRITTA-, Dragonheart uit -APOPHIS- ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Swordsman............542(-480).. - Swordsman...........1449(-480).. Hoplite..............731(-580).. - Hoplite.............2445(-560).. Sulphur Carabineer...160(-0).... - Sulphur Carabineer...547(-0).... Mortar.................8(-7).... - Mortar................77(-0).... Catapult..............29(-9).... - Cata…

• hallo allemaal zoek cv`s voor MDG, omdat we al lang tekort hebben aan cv`s wil ik hierbij melden wie een cv wil hebben met ons. speel onder de ingame naam dragonheart en speel op epsilon. voel je je geroepen dan kan je mij een mail sturen van jouw of jullie alliantie cv`s dragonheart

• 50x verliezen tegen handjevol legerloze legers winnen. hahhaha echt zielig hoor, maar ja je moet je eigendunk ergens vandaan halen. Ik wil wel overwinnengen zien met een schade verhouding van minimaal 2000.

• Loke VS M_D Gladiatus

he mensen omdat Loke diep gekwetst is met mijn woorden op het forum wil ik hierbij mijn verontschuldiging aanbieden. Maar moet je wel zeggen dat onze externe pagina niet up to date is. De grote leiders zijn niet de personen die er op de externe pagina staan. MVG aan iedereen. Herinnering: provoceren kan, maar laat het alstjeblieft niet uit de hand lopen. ~Fred

• loke vs M_D G

ik vind het maar zielig van lolige loke dat hij kleine leden van ons aanvalt en dit op het forum zet. trouwens dacht dat er in het weekend werd aangevallen en ook niet tussen werk of school uren. En dat hij van Loke vs M_D G spreekt is helemaal raar aangezien hij 4 kleine leden aanvalt van de 28 die zich niet kunnen weren. graag reacties gr. king kuzu

• Wij van M_D G zoeken leden voor onze alliantie. Wie wil onze alliantie versterken? gr. King Kuzu de diplo