Search Results

Search results 1-20 of 352.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Een onverwacht afscheid...

boem - - Wereld Discussie

Hoe hard en oneerlijk het leven zijn kan, komt maar weer eens pijnlijk naar voren. Rust zacht Albert, ik brand een kaars voor je. Boem.

• Help mij

boem - - Diplomatie

Veel duidelijker dan Kees2 kan ik het niet meer zeggen.... ik hou het dan ook op het volgende.... Mad Dog... leuke hond, licht psychopatisch, maar dat beseft ie zelf terdege aangezien hij het zelf de toevoeging "Mad" hanteert. Vrolijk kwispelend, tergend spammend... altijd plannen makend over dingen die totaal niets met het spel van doen hebben, steeds zoekend voor 1 of andere grap te lanceren, niet beseffend dat het meer een grol is dat ie tracht te bakken.... maar nu komt m'n argument Buffel..…

• DR vs winbonus..

boem - - Gevechtsrapporten

Quote from Swiftor: “Ik denk dat als je al 2 dagen niet actief was en dan wel weer actief wordt en ziet dat je leger er voor de helft al aan is, het een natuurlijke reactie is om in V-mode te gaan ipv de situatie alleen maar erger te maken. Of ben ik mis? Gr Swiftor CoFl” Je bent mis....

• Gevechtsrapporten D-R VS Titan

Quote from lesheep: “Ik wou eerst ook in V mode gaan. Maar mijn vakantie dagen zijn op :D” Hier is het geld op... + m'n inschrijving voor de groepsreis der Titanen werd nogal bruut geweigerd Boem

• Gevechtsrapporten D-R VS Titan

112 rondes knokplezier...... helaas is Mr. Kolos weer de partypooper..... niet getreurd, uitstel is geen afstel Zeegevecht bij ۞Kaapstad (18.09.2014 20:41:59) boem[D-R] uit B Nooitgedacht, Pieter[D-R] uit B Nooitgedacht, Valisk[D-R] uit ۞ Boullion, BlackrockMagnus[D-R] uit Rots vs W31rd0[TITAN] uit JVCR, JVW, JVG, JVZ, Avian skywalker[TITAN] uit ۞ Koh Samui, ۞ City IX, Hercules[TITAN] uit Polis, ۞ Boullion, silverburg, treino[TITAN] uit ۞ City V, mars31[TITAN] uit ۞Kaapstad, Skull۞and۞bones ----…

• Lost2 - D-R

boem - - HoF

Top dat je dit gevecht wil delen me de rest van Epsilon..... We zouden bij de Rabbits iemand moeten aanstellen die zich bezig houdt met het posten van de verscheidene gevechten tussen ons..... Helaas lijkt niemand dit belangrijk te vinden, nochtans zou het een beter beeld geven voor de buitenstaander dan een post waarvan de suggestie tracht gewekt te worden dat er een mooie zege behaald is..... weliswaar is je rapportje groen, maar de ware reden word er vakkundig uitgecensureerd blijkbaar.... T'…

• NoMaDz <---> SesamstrTerror(SST)

boem - - HoF

Gespekt met enig gevoel van trots presenteren NomaDz en SesamstrTerror 1187 rondes bruut geweld... 296.75 uren hak en kliefwerk ... 12.3 dagen waven en reloaden... Enjoy dit rapport voor beide allianties .... Dankjewel voor deze schermutseling.... Zeta kickt ook Zeegevecht bij tripplevin (11.04.2014 22:58:03) SuperGrover uit Vine Town, grey narossa, black viper, Het Mini Stadje, SuperStank, Verweggistan, Timboektoe, SuperSpiegel, SuperSteen, SuperrrrrrKlein, SuperBling, SuperDronken, SuperDrank,…

• Hades wel of niet op delta

boem - - Diplomatie

Hey Vox... jammer dat je de stekker eruit trekt.... anderzijds.... t is steeds HADES die me als solo-speler op deze wereld lastig valt.... van BOG niets te klagen.... dus vanuit sympathie naar je.... jammer vanuit spelopzicht..... Joepie Grtn Boem Vrede op Delta en alle spelers van goede wil

• Quote from jwr: “klep, je hebt helemaal gelijk. de cr die erbij hoort (toch jammer na 256 rondes het zo te moeten afsluiten) Het wonder Kolos' van Nemo is actief.” Nu weet je ook hoe het voelt We moeten nog een paar kolossen inlopen trwns Boem Teken de F-book petitie TEGEN Klotos

• even ter info..... de kleinere gevechtjes zet ik er niet op..... anders word dit wel een heel lang draadje, vermits beiden zijdes aktief voor de dag komen Zeegevecht bij Polis (10.02.2014 7:18:43) MacSnuiver uit Urbs I, Boem uit STW-Thor-W6, Urbs I, Polis, construction, RogerRabbit uit Urbs I vs the RIPPER uit STW-Thor-W6, Peppi uit Langbroek w, STW-Thor-M2, stefanos uit STW-South K2, Bigbear uit STW - Bigb 9, Patrick uit STW-Thor-W6 --------------------------------------------------------------…

• Dead Rabbits vs Double Trouble

boem - - Diplomatie

fh9b.png Beste Wensen ook vanuit Hotel ALL-IN

boem - - Diplomatie

Funk u mannekes..... maar wel swingen hé ik wil zeker niet beweren dat we vlot gaan... ik wil echter wel beweren dat we niet alle flauwekul gevechtjes hier op het forum duwen en ik hoop dat we dat ook niet gaan doen ( daar heb ik zelf het te druk ook)... vreemd genoeg wil ik dit aantonen met het ultieme flauwekul/Cr rapport gedoe.... k' heb er echt voor aan het zoeken geweest want men lijst van gevechten is onoverzichtelijk...... Verder vraag ik me af of sommige DT'ers hun vriendelijk schrijven …

boem - - Diplomatie

een mooie bevestiging.......... no comment verder ( geen commentaar further) Boem.

boem - - Diplomatie

Het plezier is er al lang af..... Oh ironie, diegene die mij verwijt denigrerend te zijn ( lees maar terug in dit draadje) doet niets anders dan afkraken en mensen trachten te kwetsen.... Voel je je mss beter dan mensen die bij MacDonalds werken of iemand die bij de vuilkar werkt. ? Is het nodig om op iemands kap te zitten ?.... Blijf je maar lekker superieur voelen... je humor baseert zich op het afkraken van anderen en zegt mij genoeg over je inhoud. Ik blijf deze oorlog maar verder op automat…

boem - - Diplomatie

Hahahahaha maar dat word niet vermeld.... de kolossen van hunner zijde....regelmatige kost, be a man en not a (wees een man en niet een) koekepan het volgens mij grootste vlootgevecht is idd gewonnen door een midden in de nacht een kolos te plaatsen.... net toen het aan mekaar gewaagd was.... en dan de borst vooruit omdat onze bootjes uren foetsie zijn en flink verkondingen hoe een mooie zege het toch was... begint wat op het belachelijke af te komen... @ mod.... ban mij preventief... ik heb de …

boem - - Diplomatie

Quote from peppi: “Boem jammer dat je weer zo denigrerend moet antwoorden . Maar het zij zo ik wil jou er even op wijzen dat ik en kokki dit namelijk wel doen jammer dat jij dit en de dode konijntjes dit niet kunnen opbrengen . En ik wil best beloven om geen kolos te gebruiken ook al heb ik dan een overkill op dat moment wil ik niet het voorbeeld wat de konijntjes nu geven navolgen tevens denk ik niet dat D-T ons in de steek zou hebben gelaten en onze kant op zou zijn gekomen Mvg peppi ( die boe…

boem - - Diplomatie

Quote from peppi: “ Ik had jullie weer graag op mijn eilandjes ontvangen ,,,, al ging dat de laatste keer niet zo goed voor jullie ..zonder kolos :thumbsup:” Als je graag gasten ontvangt is het einde van de wereld niet de geschikste plek om te huizen..... 2 dagen of zo met men vloot vanuit m'n hoofdstad die redelijk centraal ligt.... geen buren daar zodat we enkel met ploffers en weinig aktiepunten aan de slag kunnen.. iedereen snapt wss de logistieke uitdaging in deze ook en het makkelijk repli…

boem - - Diplomatie

Als ik verwijten moet lezen dat we kolos gebruiken en dat we dan plots de naam vechtalliantie quasi niet meer waardig zijn, dan reageer ik.... miss wat wrevelig... Ik begrijp je frustratie van die klotoswonder, dat ervaar ik ook met momenten als je troepen plots wegfloepen. Anderzijds moet ik dus besluiten dat jij vanuit je onschuld en onwetendheid dat je alliantie de klotosweg even vrolijk, zo niet vrolijker bewandeld.... een persoonlijke opmerking ventileert.... het weze je goed recht, maar be…

boem - - Diplomatie

Oftewel weten sommige DT-ers niet wat er op andere plekken gebeurd.... oftewel teveel kleurstoffen in de opmerkingen gedaan.... Enige zinnige wat ik lees is dat de wonders idd een (te) grote impact hebben op een oorlog... maar om te janken dat er geklotost is terwijl er zelf verscheidene zijn gehanteerd door de eigen ally is niet echt serieus te nemen.... lachwekkend zelfs Boem

boem - - Diplomatie

nou nou.... weinig flatterende gevechten voor me.... *blush* M'n oren hangen helemaal slap ..... Het is anders zelden dat ik niet meer online kom om alles te checken.... zal je altijd zien snel een groen rapportje posten en beste lezertjes, niet meer naar boven scrollen Zeegevecht bij ۞ Charlie (18.11.2013 23:13:36) sub-zero uit ۞ Wijn 2, ۞ Wijn 4, ۞ Nico, ۞ India, Toon uit dog - stad, viking01 uit ۞ Wijn 4, PYRO uit dog - stad, gh0st uit papaver, pietnr1 uit dog - stad, boem uit de brouwerij vs…