Search Results

Search results 1-7 of 7.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Een ballon in mijn steden?

ThomasFtw - - Klachten & Bugs

Aan eenieder die dit leest en hopelijk diegenen die hierover gaan, Ik wil mijn ongenoegen uiten over het feit dat er sinds vorige update in elk van mijn steden een afzichtelijke luchtballon hangt die je naar de shop leidt. Enkele weken geleden werd de ambrosiafontein geïntroduceerd. Toen had ik zoiets van ''achja .. in de hoofdstad alleen vooruit dan'' .. maar dit vind ik te ver gaan. Ik begrijp dat Gameforge geld wil verdienen. Maar als ik iets aan wil schaffen weet ik de shop echt wel te vinde…

• TAFT-leden vs 300-leden CR's

ThomasFtw - - Diplomatie

Quote: “ whahaha lijkt wel een kinder dag verblijf hier die niet eens weten wat dreigen is en wat niet veel plezier ermee” Een knetterharde afrekening is geen bedreiging, juist ja. En we zijn nog maar de eersten die aan de beurt zijn geweest, kijk maar naar TTV nu. PS Beetje jammer om een dergelijk bericht van de leider van TAFT op het forum te zien. :thumbdown:

ThomasFtw - - Diplomatie

@KDJC Even om alleen in te gaan op je ''haat stoken'', dat hebben wij nooit gedaan en als je mijn argumenten ongegrond noemt kan je beter even naar jezelf kijken. Verder ga ik er niet op in, dan zou dit me dagelijks veel te veel werk kosten. Trek je eigen conclusies maar, dat doet TAFT toch wel. Je eerste comment zei al genoeg over je naar mijn mening.

ThomasFtw - - Diplomatie

Hoe is dat TAFT vs 300? Het is wel related maar .. hoort dat hier wel thuis? Meestal doen ze daar toch moeilijk over op forums

ThomasFtw - - Diplomatie

@ LadyLina Quote: “ het is heel simpel en ik draai er niet omheen wie de bal kaatst kan natuurlijk ook die bal terug verwachten” Want wij zijn midden in de nacht naar jouw stad gekomen om deze met 9 man leeg te komen halen. Quote: “ want cvtjes zijn wel heilig bij ons” Ik heb een sterk vermoeden dat die cvtjes heilig zijn voor je eigen inwoners meer dan voor jezelf .. Quote: “ ps thomasftw bedankt nog voor de tip dat jeroen147 gs had liggen voor de gouvjes” Tsja.. als je dat bericht even had gel…

ThomasFtw - - Diplomatie

Tsja sorry, ik ben nieuw op het forum (zoals je kunt zien aan m'n aantal gepostte berichten). Misschien had je even de eerste zin van de post moeten lezen voordat je die reactie plaatste. ~~~ Gevecht voor Cumulus (08.02.2014 12:13:34) Marcus uit Possible vs ThomasFtw uit Cumulus --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters.......................84(-0) - ............................................. Hopliet.........................…

ThomasFtw - - Diplomatie

Het verhaal TAFT vs 300 .. Vanuit mijn perspectief althans (wel zo eerlijk om dat er bij te zetten). Aub geen onzin posten hier omtrent, ik beschouw het als een serieuze zaak en heb mijn best gedaan zo objectief en net mogelijk te zijn. Misschien moet je het laatste zinnetje hier niet toe rekenen. Nadat we met verschillende allianties hebben besloten alle culturele verdragen met TAFT te beëindigen, omdat we het niet eens waren (en absoluut nog steeds niet zijn) met hun manier van spelen, besloo…