Search Results

Search results 1-6 of 6.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• HEKSENJACHT KAPPA

Helvon - - Klachten & Bugs

Quote from grafikos: “Het topic is getiteld HEKSENJACHT KAPPA, maar het lijkt hier eerder te gaan over Heksenjacht Team? ” Weetje, kan ik deze mening wel ergens accepteren. Maar je moet je afvragen wat het doel van dit topic was, om vervolgens te gaan kijken wat er uit is gekomen. Het doel van de discussie was om bezorgdheid te delen en te snappen 'waarom' bepaalde beslissingen zijn genomen zoals ze zijn genomen. Het eerste gedeelte kwam al aan bod in de eerste post, het tweede gedeelte werd ook…

• HEKSENJACHT KAPPA

Goede avond, Het is bijna twee dagen geleden dat ik mijn laatste post heb gemaakt, waarin ik naar mijn mening een hoop argumenten vanuit de GO ontkracht door naar feiten te kijken. Zeker deze met betrekking tot het 'dogen' van bepaalde regels, of juist niet. Er is daar niet meer op gereageerd, maar vervolgens wordt er wel in het volgende gezegd. -------------------- Dat er spelers zijn die zelf maar denken dat iets gedoogd wordt, Quote from Ancalagon: “ ” Ik leg niemand op om het met mij eens te…

• HEKSENJACHT KAPPA

Ben ik het niet geheel mee eens TheGods. Ik denk dat we best een dialoog kunnen voeren zo. Maar mijn eerste gedeelte moet worden goedgekeurd door een moderator, waarom is dit? Dus voor de mensen die denken; 'huh ik zie alleen een tweede gedeelte', we zullen even geduld moeten hebben. Groetjes, Helvon Edit: Reactie Thegods opgelost, en thanks voor het goedkeuren eerste gedeelte. Ik ben benieuwd Valisk! Ben daarnaast erg benieuwd naar reactie van GO's.

• HEKSENJACHT KAPPA

(dan nu het laatste gedeelte) Ook aan jou zou ik willen vragen om mijn vorige stukken heel serieus te lezen. Want mijn uitspraak over marginaal toetsen is gebaseerd op hele harde feiten. Ik zeg hiermee niet dat we ons moeten wegdraaien, noch regels moeten laten vallen. Ik zeg maar via een juridische bril te kijken en dan te beslissen of deze straffen echt hun doel behalen, het eerlijk en vooral leuker maken van Kappa. Wat ik vraag is om dit gedeelte te gaan evalueren, en daarmee wil ik helpen, a…

• HEKSENJACHT KAPPA

Goedemorgen, Ik zou graag willen reageren op beide GO's. Quote from Ancalagon: “1: Van de ervaren spelers, mogen wij JUIST verwachten dat zij de regels kennen, zoals deze geschreven staan. Anders ben je geen ervaren speler. Ervaren is nl ook kennis hebben van de geldende en lopende regels. Iets waarmee je keer op keer akkoord gaat, dat je deze kent, als je inlogt om te kunnen spelen. Dat er ergens minder op gecontroleerd wordt, betekend niet dat je als speler de regel maar aan je laars mag lappe…

• Toekomst Kappa

Beste, De discussie in dit topic wordt een beetje op een vreemde manier uitgepraat. Ik merk veel venijn op in het gesprek tussen spelers onderling, maar ook naar de GO. Het idee van Ikariam als Game zijnde is voor ieder anders, maar het definitie als 'game' staat vast, ik citeer ''activity engaged in for diversion or amusement.'' Dit geld voor ons allen. Met zijn alle willen we een zo leuk mogelijke, digitale game waarmee we ons kunnen vermaken. En thank god, er is zoiets als een ''Go'' die als …