Search Results

Search results 1-20 of 77.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

Kreefje - - Diplomatie

Ik zoek nog meerdere cvtjes wie wil? je kunt mij bereiken onder de naam Kreefje Groetjes en alvast Bedankt!

• Quote from Kreefje: “Ik zoek nog 9 cvtjes! Ingame naam Kreefje Wie maakt me los??” Ondertussen zoek ik er nog 5!!

• Ik zoek nog 9 cvtjes! Ingame naam Kreefje Wie maakt me los??

• Quote from Kreefje: “op dit moment zoek ik 1 cv maar museums zijn hard aan het uppe dus vanavond zoek ik er al 3 dus kom maar op met de verzoeken!” edit op dit moment zoek ik 5 cvtjes

• op dit moment zoek ik 1 cv maar museums zijn hard aan het uppe dus vanavond zoek ik er al 3 dus kom maar op met de verzoeken!

• Hoi Allemaal Martorius en Kreefje zoeken nog Cvtjes Wie maakt ons los! Gr kreefje en Martorius Post verplaatst naar het juiste topic ~NijntjePluis 08/09/2013 12:45

• cv

Kreefje - - Diplomatie

nog 5 cvjes gezocht! wie maakt mijn bewoners weer blij?? ingame Kreefje

• Ik ben opzoek naar 10 Cvtjes Ingame naam Kreefje

• Ik heb 6 cvtjes vrij dus wie wil ?? Ingame naam Kreefje

• Vriendenplekken

Kreefje - - Diplomatie

Niemand die intresse heeft ? Ik heb ondertussen 4 plekken ( door een inactief iemand die verwijdert is )vrij Ik ga binnenkort een onderzoek afronden dus dan krijgen jullie ook punten Wie maakt me los ? ben te vinden onder de naam Kreefje

• Vriendenplekken

Kreefje - - Diplomatie

Ik heb in de wereld gamma nog 3 vriendenplekken vrij Ik wist niet zo goed waar ik het neer moest zetten dus sorry als het verkeerd staat Ik ben een god mode speler dus ik doe veel onderzoeken en daarom zoek ik vrienden die ook nog veel onderzoeken doen en miss ook veel kolonies stichten dit laatste doe ik zelf niet hhaa Dus wil je vrienden worden stuur dan een vriendenverzoek Ingame naam Kreefje Alvast bedankt! Topic Unsticky gemaakt. Gezien het geen reglementair verzoek is. Vragen is toegestaan…

• Opzoek naar leger !

Kreefje - - Gevechtsrapporten

Gevecht voor sulfuropolis (08.10.2011 19:18:11) Kreefje uit City Of Angels, silverstar uit Sin City, marmerstad 3, W31rd0 uit Titans w6, City Of Angels, joky uit Estodia Cristal, zilverwolf uit marmerstad 3 vs Duke uit sulfuropolis ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter.......9444(-1640). - Zwaardvechter..........0(-3630). Hopliet.............2515(-2009). - Hopliet................0(-1964). Schutter............2058(-0).... - Schutter...............0(-466…

• Ik ben opzoek naar 8 cvtjes Ingame naam Kreefje Wie maakt me los!

• te koop zwavel

Kreefje - - Handel

Er kan een slotje op de zwavel is op

• te koop zwavel

Kreefje - - Handel

Ik bied aan : 34k zwavel wat wil ik er voor hebben ?: 6 goud per stuk Ik wil de goederen zelfs nog naar je toe komen brengen Heb je interesse stuur dan een ingame bericht naar kreefje Groeten Kreefje

• Nog 5 mooie schilderijtjes te krijgen Wie helpt mij ? Ik ben te vinden onder de naam Kreefje

• Wijn tegen marmer ruilen of verkopen

Kreefje - - Handel

zoals de titel al zegt wil ik 16K wijn ruilen of verkopen Wanneer ik de wijn ruil wil ik er marmer voor terug (1:1) Of ik zet het te koop voor 7 goud per stuk Nog vragen ?stuur me ingame een bericht Hebben we een deal ? stuur me dan ook een ingame bericht Ingame naam is gewoon : Kreefje Alvast bedankt!

• God Mode - G-M

Kreefje - - Diplomatie

Quote from Dusty: “joepie ik ben niet laatste :cirkel: :cirkel: :proost:” Maar masterjoeri is gestopt dus dan sta je wel weer laatste maar gewoon lekker doorspelen miss haal je ons nog in dan alles is mogelijk

• God Mode - G-M

Kreefje - - Diplomatie

Zo ik zal ook maar eens een update doen want de scores zijn al aardig verandert Predator - 9555 -Kevin- 1363 Henkito -1295 Chim1aap - 1198 kreefje -1137 masterjoeri -468 Ik weet niet hoe ik het in die mooie tabel krijg daarom maar zo

• God Mode - G-M

Kreefje - - Diplomatie

Kristal is zeker niet slecht Alleen lastig met bouwen Maar met onderzoeken heb ik een voordeel