Search Results

Search results 1-13 of 13.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Laatste post

Zeno - - Spam

Quote from berend: “/me gooit alle worstenbroodjes op de grond ” 5 seconden regels is nu de 7 dagen regel, ik schooi even mee met deze lekkernij, let vooral niet op mij

• "selecteer alles" knop

Zeno - - Ideeën & Suggesties

chrome.google.com/webstore/det…aepgodomleebpcjcfgeiceidb Dit is een extensie voor Chrome, hiermee heb je onder andere het knopje dat je zoekt.

• -TT- vs TnT

Zeno - - Alliantie Gevechtsrapporten

Gevecht voor Prison (28.02.2017 2:34:12) Buzzfuzz[-TT-] uit The Capricorn vs Jakkedoe[-TNT-] uit Prison --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Zwavel schutters......................210(-0) Zwaardvechter..........................0(-40) - Zwaardvechter.........................839(-0) Hopliet...............................0(-287) - Hopliet..............................754(-63) ....................…

• -TT- vs TnT

Bij mij ziet hij er exact hetzelfde uit, kan er niet veel beters van maken ;)

• -TT- vs TnT

Gevecht voor Marmer (17.02.2017 23:47:00) Huls[-TT-] uit Marmer, The Terrorist[-TT-] uit Antartica -1- vs Zeno[-TNT-] uit Radar W2, Marmer 1, Antartica -1- --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters.......................0(-75) - Zwavel schutters......................175(-0) Zwaardvechter.........................0(-280) - Zwaardvechter.......................315(-158) Hopliet...............................0(-750) - Hopliet.......…

• -TT- vs TnT

Gevecht voor Winterfell (15.02.2017 16:02:32) Jakkedoe[-TNT-] uit W-POS vs The Terrorist[-TT-] uit Bordeaux, arguseye[-TT-] uit wijn1, Arya Stark[-TT-] uit Winterfell --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Speerwerper.............................6(-0) ............................................. - Boogschutter...........................0(-50) Zwaardvechter.......................112(-128) - Zwa…

• -TT- vs TnT

Gevecht voor 7kamp (09.02.2017 22:53:02) Chill[-TNT-] uit -S-, Jakkedoe[-TNT-] uit -S- vs arguseye[-TT-] uit 7kamp, wijn1 --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Boogschutter..........................0(-280) ............................................. - Speerwerper............................0(-18) Zwaardvechter........................180(-60) - Zwaardvechter.........................0(-255) Ho…

• -TT- vs TnT

Leuk om zulke gevechten te zien. Twintig rondes probeerde -TT- leden mijn stadje binnen te komen, uiteindelijk konden ze de grip niet meer vinden, dus moesten ze het hierbij laten. Bedankt voor de amuserende middag. Gevecht voor Radar Z (15.02.2017 18:24:13) Grimreaper[-TT-] uit Grimreaper 1, Huls[-TT-] uit Victoria, C0rporeal[-TT-] uit Lucid Dream, The Terrorist[-TT-] uit Lucid Dream, Utopia, Victoria, Zwavel, Grimreaper 1, arguseye[-TT-] uit Castely Rock vs Senna[-TNT-] uit Rio de Janeiro, Por…

• percentage bescherming

Zeno - - Ideeën & Suggesties

Quote from Ancientking: “Bedoel alleen te zeggen dat wanneer je extra aanvalskracht geeft het waarschijnlijk niet zoveel zal helpen.” Wat CR2012 bedoelt is dat 1 hopliet voor de kleinere speler in dit verhaal, als alle upgrades gelijk zouden zijn, 143 hoplieden van de grotere speler in dit verhaal vergt qua aanvalskracht. Het zou ook leuk zijn als het andersom zou gaan, de verdediging omhoog voor de kleinere speler, dan verliest de grotere speler een heleboel eenheden voor die paar duizend grond…

• Vertaalfout

Zeno - - Localization feedback

Hello, I would like to report a translation error. Here are the most important points: - Screenshot: ab9bf32383c4401daff7cf457ef760c2.png - Exact text content that needs to be corrected: "Alle berichten verzonden op deze de chat kunnen alleen door spelers uit jouw alliantie gelezen worden. De laatste 400 berichten in de chat kunnen ook door leden lezen worden die later de chat joinen." - (Game version): v 0.7.6 - Point in the game where it appears: Alliance chat - What exactly should be changed:…

• Culturele Verdragen

Nemo_Iota - - Diplomatie

De kunst is inmiddels opgehaald, dus momenteel zal ik de aanvragen moeten weigeren. Bedankt in ieder geval voor de snelle reacties via Ikariam.

• Dit maakt het voor kleinere spelers ook wat makkelijker om in de prijzen te vallen. Lijkt me een leuk idee!

• Culturele Verdragen

Nemo_Iota - - Diplomatie

Wie van kunst houdt, kan bij mij langskomen voor een van de mooiste collecties van Zeta. Er zijn momenteel -8- kunstwerken beschikbaar van top niveau! Wie zijn de gelukkige? M.V.G. Zeno