Search Results

Search results 1-20 of 110.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• sorry vaag ik kon ook niet helpen ik had het te druk met dit kwam ik pas later achter en anders kwam ik niet op tijd: Gevecht voor the first land (26.06.2012 0:01:32) Qwerty12 uit Sharky vs monster men uit the first land ------------------------------------------------------------------- ................................ - Hopliet................0(-60)... Schutter..............50(-0).... - ................................ Katapult..............12(-0).... - ................................ .......…

• DarkSiderers (DSS)

monster men - - Alliantie Introductie

ja me sign moet ook nog heb ik wel geprobeerd maar nu is het plaate teveel kb dus kan ik het niet veranderen

• zo wel weer wat verdedegings punten erbij het was weer een leuk gevecht akiraman: Gevecht voor the first land (25.06.2012 16:43:53) akiraman uit klaasie vs monster men uit the first land ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.........90(-0).... - ................................ Hopliet..............127(-143).. - Hopliet...............60(-215).. Katapult..............12(-0).... - ................................ ................................ - Ram...…

• DarkSiderers (DSS)

heey fireboy de pagina moet veranderd worden ik ben namelijk geen generaal meer (heb ik zelf om gevraagd)

• goed gedaan TEAM lkkr veel schade toegebracht

• jippie mijn grootste buit op theta: Gevecht voor kruishoutem (23.06.2012 12:53:51) monster men uit the first land vs dieverst uit kruishoutem ------------------------------------------------------------------- Hopliet..............214(-10)... - Hopliet................0(-36)... Ram...................12(-0).... - ................................ ................................ - Muur...................0(-7).... ------------------------------------------------------------------- Generalen.........…

• niet te hoog grijpen keizbaby en trouwens wij hebben dit niet gedaan in overleg met fireboy. en trouwens ik wist dat je kwam eiland genoot waarschuwde me: Gevecht voor the first land (20.06.2012 17:12:00) KeizBaby uit SaFoMarmer vs monster men uit the first land ------------------------------------------------------------------- Hopliet...............18(-149).. - Hopliet..............115(-144).. Ram...................14(-0).... - Ram...................12(-0).... Boogschutter...........0(-10)... …

• dit was een leuk gevecht akiraman maar ik was hier niet tegen opgewassen hoplieten met ijzeren schilden en boogschutters met ijzeren pijl punten: Gevecht voor the first land (15.06.2012 23:22:20) akiraman uit klaasie vs monster men uit the first land ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.........90(-0).... - ................................ Hopliet..............132(-168).. - Hopliet...............43(-247).. Katapult..............12(-0).... - ..........…

• DarkSiderers (DSS)

nou SB met hoeveel je komt er is best veel plek vrij maar hoeveel zeg ik lkkr nie

• echt heel erg mooie buit loke nog sorry voor HET incident

• nou is het mijn burt vaag goed gedaan ik had meteen een stukje van mijn leger er op af gestuurt mijn grootste buit tot nu toe: Gevecht voor the soldiers 3 (12.06.2012 12:47:11) monster men uit the first land vs rick-v uit the soldiers 3 ------------------------------------------------------------------- Hopliet..............120(-0).... - ................................ Ram...................16(-0).... - ................................ ................................ - Muur...................0…

• Allianties

monster men - - Wereld Discussie

wow in de top 3 veranderd ook veel TEAM heeft opeens een groei spurt gekregen en het lijkt wel of BoA en stuk of 10.000 punten is gedaald

• BOA vs Targaryen

monster men - - Gevechtsrapporten

wow dat allemaal op 1 dag was dit allemaal gepland of gewoon geluk die legers vernietigen

• BOA vs Targaryen

monster men - - Gevechtsrapporten

heel mooi gevecht -TT- alleen was hier niet al een topic voor

• nou hier ff cascans haven bevrijd (Hidden Content) en hier nog eentjes die kinderachtig ging doen omdat ik hem aanviel(eiland genoot) (Hidden Content) en hier nog een nutteloos gevecht (Hidden Content)

• dat kan ik wel fireboy maar ik moet eerst nog opbouwen na dit gevecht: Gevecht voor the first land (01.06.2012 0:25:10) akiraman uit MarmerRegen1 vs monster men uit the first land ------------------------------------------------------------------- ................................ - Steen slinger..........0(-15)... Hopliet..............152(-46)... - Hopliet................0(-103).. Katapult...............6(-0).... - ................................ Ram...................18(-0).... - Ram..........…

• nou hij gaf het op maar dus wel gewonnen leve DSS trouwens alleen de muren waren van regilius ik dacht ik ga maar wat plunderen vanaf zijn stad nou dat was ff toevallig: Gevecht voor Bright Vile (31.05.2012 11:02:53) akiraman uit Thalassa vs monster men uit the first land ------------------------------------------------------------------- ................................ - Steen slinger.........15(-0).... Hopliet..............123(-27)... - Hopliet..............103(-40)... Ram...................1…

• ik wou wat tegen stand of grondstoffen: Gevecht voor Nagoya (31.05.2012 9:08:51) monster men uit the first land vs akiraman uit Nagoya ------------------------------------------------------------------- Steen slinger.........15(-0).... - ................................ Hopliet..............143(-0).... - ................................ Ram....................5(-0).... - ................................ ................................ - Muur...................0(-7).... -------------------------…

• eeehm zijn er wel gevechten die jullie niet hebben gewonnen heel er goed

• nou hier mijn grootste buit op theta tot nu toe. ben ik echt niet trots op: Gevecht voor MarmerRegen1 (30.05.2012 9:10:17) monster men uit the first land vs We All Need uit MarmerRegen1 ------------------------------------------------------------------- Steen slinger.........15(-0).... - ................................ Hopliet..............125(-13)... - Hopliet................0(-45)... Ram....................5(-0).... - ................................ ................................ - Boogsch…