Search Results

Search results 1-20 of 54.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• ik hou wel van het idee steden zijn nu gesorteerd op leeftijd, en ik heb liever dat ze gesorteerd zouden zijn op belang van mij bv mijn hoofdstad die ik nu heb is mijn 3de oudste stad dus die staat nu middenin en die zou ik graag vanboven zien

• Wie zijn wij? De alliantie Dragonia [DRA] is een alliantie die zich wil focussen op de kleine spelers die soms geen weg vinden tussen de reuzen van vergane werelden. Daarom wil Dragonia een thuisbasis bieden voor deze spelers om ze de basis te leren van het spel en misschien ooit met deze alliantie mee te dingen naar de top plaatsen. Onze ambitie is vooral plezier maken en arbeid en in strijd. Wat zijn onze doelstellingen? Ooit was het spel vooral over vriendschap en samenwerking. Ons doel is da…

• Culturele Verdragen

Narmer The Lion - - Diplomatie

Heb nog wel wat plek voor een hele hoop CV's Narmer Narmer The Lion eerste account staat wel v oor aanbieding maar denk dat de nieuwe eigenaar ook liever geeft dat er weer wat CVtjes zijn xd

• 2de account

Narmer The Lion - - Accountruil Archief

Mensen kenne me misschien nog Narmer van op het vroeger Eta en Theta, ik heb ebsloten omdat ik al meer dan een jaar ofzo niet meer actief speel om een van mijn 2 accounts aan te bieden. Het betreft mijn account "Narmer" ookwel mijn vroegere Theta account Naam:ϑMarmeria (28) Titel: Speler:Narmer Bondgenoot:-Punten:1,115,109 Meesterbouwers:0 Wetenschappers:0 Generaals:0 Voorraad goud:0 de data klopt niet echt omdat account net hersteld is wegen inactiviteit de goud voorraad bedraagt op dit moment …

• Zeta stervende?

Narmer The Lion - - Wereld Discussie

Denk vooral dat er gewoon een eindkomt aan hoevel zin je kunt blijven hebben in een spel, Ik heb Ikariam heel graag gespeelt maar werd plots niet fijn meer (ben een van de gestopte spelers) , nu steek ik mijn tijd ondermeer in school en een spel die ik leerde kennen toen Ikariam (nog met al zijn 7 of 8 servers) bestond en alles doodbloedde omdat iedereen wachtte op de merge nu kunnen we wel zeggen 2000 we gaan dood... ik herriner me nog het Theta die er wat was he tnog 150 actieven had? dan is 2…

• Narmer zkt Alliantie

Narmer The Lion - - Diplomatie

euhm omdat ik geen flauw gedacht heb over waar plaatsen zet ik het maar even hier, mijn excuses mocht dit niet de plaats zijn. Sommigen herkennen me misschien nog ergens wel, sommigen vast niet zo'n goede herinneringen anderen iets beter :p. maar na een pauze die toch al eventjes duurt zou ik eens willen proberen een nieuwe start te maken. Echter ben ik ervan overtuigd dat een nieuwe start niet kan zonder nieuwe alliantie, aangezien het op het einde van de rit toch altijd de community is waarvoo…

• Ik ben ook gigantisch tegen, vroeger toen ik op 2 werelden speelde stondenbeide open werd ik of een bondgenoot van mijn account aangevallen had ik het snel gezien door te wisselen van tab. sinds de merge heb ik een gameforge account aangemaakt zodat ik via daar relatief gemakkelijk( geen wachtwoord scherm,...) manier binnen raak zodat ik min of meer de speelstijl die ik had kon behouden als je nu een timer wordt dat ook onmogelijk gemaakt er zijn al heel veel maatregelen genomen om voordelen van…

• Weet je wat ik momenteel grappig vind?? je verklaart de oorlog ten einde maar je blijft hier gevechten posten??

• Quote from jpjnephthys: “Wevi, je praat over HB, maar HB is zelf een fusie. Je hebt er een paar rustige spelers die hun mannetje kunnen staan, maar geen nutteloze gevechten aangaan. Die mannen laten zich niet meetrekken in een conflict georganiseerd door een generaal die énkel aan zichzelf denkt. Wat mij betreft is deze oorlog voorbij (is er eigenlijk nooit echt 1 geweest, gezien de oorlogsverklaarder zelf alleen maar gaat lopen en zelfs hulp inroept van spelers die uit andere allies komen ipv e…

• Quote from il Corvo: “Oh, en voor de leden die uit H-B vertrekken, er is ook nog plek in Pack Of Wolves [POW]” Lol de een zijn dood is de ander zijn brood zeker :p

• Complete Marine's

Narmer The Lion - - Handel

ok van 1 account heb ik alles dat mijn zwarte markt toe laat verkocht de andere volgt later vanavond je kunt blijkbaar geen offers plaatsen wanneer het gebouw uitbreid #logic

• Quote from Torritor92: “Narmer: Misschien ken jij me ook niet goed genoeg. We zijn inmiddels ruim een half jaar later en ik ben inmiddels geen bouwer meer, maar een echte strijder die tegenwoordig niet zo snel opgeeft, en ik ga zeker ook niet meer in V-Modus. Dat soort dingen laat ik graag over aan bijvoorbeeld XRaid op Theta als DVE en/of H-B hen gingen aanvallen. Je bent zwak (tenzij je heel erg klein bent en wordt aangevallen door een supergrote speler) als je (snel) in V-Modus gaat tijdens e…

• Complete Marine's

Narmer The Lion - - Handel

ik heb nog wel een beetje liggen op beide accounts tis niet dat ze nog echt gebruikt worden. ik weet wel niet of de regels toe laten dat ik met beide accounts aan jou verkoop maar vast wel. heb even snel mijn v-mode opgegeven en dit zijn de vloten: S7mcbck.png BMyXTg7.png Mocht je nog interesse hebben contacteer me dan ingame dan probeer ik ondertussen de zwarte markt wat omhoog te opompen edit: ik verkoop ze graag aan minimum prijs de luie vetzakken zijn toch niet veel meer waar na meer dan een…

• Quote from justforfun: “Quote from justforfun: “De redenen die gegeven worden, kloppen van geen kanten, maar wij vinden het prima En voor de volledigheid: oorlog eindigt niet anders dan bij bij volledige overgave op het forum.” ” ik hoop dat je die overgave niet van torritor verwacht? :p DIe gaat gegarandeerd in V-mode vanaf zijn eigen steden eens serieus bedreigt worden was in Utopian Empire ook altijd zo. Zolang zijn eigen steden veilig zijn(ookal wisten we al dat de vijand 3x meer troepen had…

• Lol H-B verklaard de oorlog en enkele uren later eist hun leider dat de verklaring wordt ingetrokken zo kennen we H-B van op Theta :p

• Culturele Verdragen

Narmer - - Diplomatie

Quote from Narmer: “Narmer The Lion heeft er 69 Narmer heeft er nog 60 Vooral opzoek naar meesterwerken ter herdenking van de gevallen werelden lol” Vol met dankt aan alle cv verzoekers

• Culturele Verdragen

Narmer - - Diplomatie

Narmer The Lion heeft er 69 Narmer heeft er nog 60 Vooral opzoek naar meesterwerken ter herdenking van de gevallen werelden lol

• RE: PenW vs Narmer (B-V)

Narmer - - HoF

Quote from RawrRawrCookie: “(25.01.2015 6:46:43)” Uit welk archief hebben jullie die afgestoft? Misschien om het volledige plaatje van mijn astronomische nederlaag te schetsen : Gevecht Learning the hard way Het topic met de gevechtsrapporten erop slechts +/-9 uur na het gevecht i..p.v. een maand. lol

• Learning the hard way

Narmer - - Gevechtsrapporten

leren op de harde manier, gisteren avond enkele lessen geleerd 1) veel generalen trekt vijanden aan (check) 2) vergeet nooit het garnizoenslimiet in kleine steden (check) 3) onderschat PenW niet zelfs al heb je spionage rapporten lol. (check) We houden het positief van 83% naar 77% naar 70% binnen enkele gevechtjes krijg ik het misschien onder de 50% Bedankt aan PenW om mijn tot #1 defensieve score te bombarderen,... en voor de mooie gevechtjes. Heb weer na een half jaar geleerd wat niet te doen…

• H-B Vs. XRaid, TLN & GOD.

Narmer - - Diplomatie

Volgens mij zitten we nog steeds compleet op verschillende golflengte, ik heb nooit gezegd dat klein groot niet mag aanvallen enkel dat groot klein niet moet gaan vermorzelen na die aanval. er is een verschil tussen vergelding en verwoesting, Maarja waarom discussiëren we eigenlijk terwijl we het allemaal op het belangrijkste punt eens zijn. We willen gevechtsrapporten zien, hoe meer en hoe groter hoe liever