Search Results

Search results 1-20 of 130.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

Diamond_Dragon - - Diplomatie

Nog steeds ruimte voor ruim 78 cv's hier! Ingame naam: Diamond_Dragon

• Diamond_Dragon heeft nog steeds ruimte open voor mooie beeldjes, schilderijen en plaatjes van mooie dames. 8 CV's beschikbaar, grijp ze nu ze nog vers zijn!

• Hallo mensen, De Diamond_Dragon heeft weer CV's nodig! Er is ruimte voor 9 standbeelden met meer ruimte onderweg!

• En hier ben ik weer, met 9 CV's vrij.

• Jawel hoor dames en heren, het is weer zover, welkom bij DIamond_Dragon's Culturele Goederenverdragen! Vandaag hebben wij 15 prijzen weg te geven. U hoort het goed, dames en heren, 15 culturele goederen. Wie het eerst komt, het eerst maalt, dus snel snel snel naar Diamond_Dragon!

• De tijd is weer gekomen! Met het vertrek van een aantal mensen (die hun beeldjes retour hebben gestuurd), is er in mijn musea nu ruimte voor 6 nieuwe culturele spulletjes! Wees snel, op=op! (totdat de volgende vertrekt)

• Oorlogsverklaring DND aan -NO-

Diamond_Dragon - - Diplomatie

Nadat ik de helft van het topic had gelezen, wist ik al dat er genoeg gebakken lucht was om water mee te koken. Bedankt voor dat lekkere kopje thee. Ik dacht dat tijdens de vakantie zo veel mensen nou juist langer aanwezig waren, aangezien er toch weinig anders te doen was! Blijkbaar heb ik het mis. Maareh, als ik te veel ga typen over de v-mode, is dit geen oorlogsdiscussie meer, maar een discussie over de V-mode optie en mensen die op vakantie gaan en er gebruik van maken. Ik wens DND succes m…

• Hof, dat abrupt ten einde kwam

Diamond_Dragon - - HoF

Tactisch gezien een goeie zet van maffia om de Kolos in te zetten, zo hebben ze erger voorkomen en jullie vloten even lekker laten verspreiden. Ik zou zelf precies hetzelfde gedaan hebben in die positie (al zal ik het nooit zo ver laten komen). DND had het leuker gevonden om alles te slopen natuurlijk, maar daar hoeft Maffia zich niks van aan te trekken.

• Quote from ScH: “Lol, dan wil ik wel even zeggen dat een paar cr's van ons niet zijn gepost(plunderingen :P) Maar ik vind dit niks, de 2de wereldoorlog ging toch ook niet om 1 of ander stom puntensysteem? Dit doen jullie alleen maar om op te scheppen en Maffia nog meer proberen voor schut te zetten...” Ik ben een onafhankelijke beoordelaar, ik heb alleen maar geluisterd naar het verzoek van iemand in dit topic. Als je wilt dat het eerlijker is, moet je alles in het CR topic stoppen, zoals DND da…

• Mensen, ik ben even in de CR thread wezen koekeloeren, en ik heb alle CR's nagekeken op hun schade en de puntjes volgens de in een hierboven geplaatste post opgeteld. De scores waren allesbehalve eerlijk: Maffia heeft in totaal 32 puntjes gescoort DND heeft in totaal 1287 puntjes gescoort Ik heb alleen maar VOLLEDIGE CR's meegenomen. CR's met daarna een lijstje met geplunderde goederen, heb ik enkel de CR meegenomen, dus niet het lijstje met geplunderde goederen. Dubbele CR's en tussenstanden he…

• Quote from ibeem: “Omdat dit soort oorlogen altijd ontaardt in een "nee, wij winnen meer!!!" versus "nietes , wij winnen op alle fronten" getier zou het misschien een ideetje zijn om een soort puntentelling te maken. Elke 10000 schade verschil tussen winnaar en verliezer van een slag is een punt. Geroofde grondstoffen tellen dan wel mee. Maar je mag niet slagen optellen: dus drie slagen met respectievelijk 3500, 3000 en 4000 verschil is niet samen één punt. 29999 verschil is twee punten, 30001 i…

• EVO vs TEA

Diamond_Dragon - - HoF

Hoe lang heeft dit gevecht geduurt? Ziet er netjes uit voor TEA.

• Als er nu een topic voor komt, mag deze natuurlijk niet missen. Gevecht voor πβ Broca (29.03.2012 2:26:57) Diamond_Dragon uit LAB Skip vs Kars uit πβ Karsstad, Muis uit πβ Broca, Freedom uit πβ Atlantis01 ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter.......1370(-130).. - Zwaardvechter..........0(-239).. Hopliet.............1565(-435).. - Hopliet................0(-77)... ................................ - Boogschutter...........0(-150).. Schutter.............33…

• Ik moet zeggen, dit ziet er best wel geinig uit. Daarbij wil ik wel stellen dat ik persoonlijk een andere ervaring heb met Maffiosi op mijn eilanden. Ikzelf ben de beste donateur op het eiland, maar de tweede donateur is een Maffioso. Vierde en 5de ook, op een eiland met 14 steden, 13 spelers. Desalnietemin, veel plezier aan beide allianties. Hoop dat jullie extra doneren aan jullie eilanden met alle hout die jullie weten te veroveren.

• Het lieve schattige draakje heeft: 2 Culturele plekjes vrij. =) Get them while they're hot! (Neem ze nu ze nog vers zijn!) IGN: Diamond_Dragon Edit: Op, dank je wel! Edit 2/3: Weer twee plekjes vrij! (15:09 - 04-04-2012)

• Quote from Lampenkast: “Dit moet wel een heeeeeele grote verjaardagstaart worden denk ik! Of niet Blackhand23? Haha hhhhmf.jpg Met vriendelijke groet, Lampenkast Diplomaat TSW” Ok... Normaal gesproken reageer ik niet op CR topics, maar hiervoor maak ik een uitzondering... 373 doktoren en 634 koks van 1 speler... Ik heb wat gekken en halve garen gezien... maar dit is... dit is... Nutteloos tot in den treure en veel veel VEEEEL verder. Maareh, R-S... wel blijven opletten. Jullie worden in de pan g…

• Deel 2 van 2, met een tussenpauze van net iets meer dan een uurtje. Moest terugtrekken omdat m'n mortieren zonder munitie zaten Gevecht voor VST ASPA И (14.11.2011 1:05:24) Diamond_Dragon uit LAB G-Star-5 vs ASPA uit VST ASPA И, scorpie uit Zwollywood ------------------------------------------------------------------- ................................ - Steen slinger........661(-0).... Zwaardvechter.......2758(-742).. - Zwaardvechter.......1052(-1056). Hopliet.............3479(-1021). - Hopliet..…

• In plaintext gezet omdat ik anders 5 posts moest maken om dit er allemaal in te passen, zijn er nu 2. Wat lager in de rij staan de interessante gevechten. Toen had ik eindelijk ASPA zijn leger gevonden. Gevecht voor VST ASPA-C И (12.11.2011 1:13:01) Diamond_Dragon uit LAB G-Star-5 vs ASPA uit VST ASPA-C И ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......1000(-0).... - ................................ Hopliet.............1492(-8).... - ......................…

• Quote from 101 tankbat: “Weer eens wat groters. Schadeverhoudingen in het voordeel van LAB, heeft vooral te maken met de verhouding aan smederijen actief. Uiteindelijk toch gewonnen, en daar draait het natuurlijk om.” Tankbat, je was er niet de hele tijd aanwezig. Ik ook niet, maar in ieder geval wel gedurende een veel langere tijd dan jouw. Hier dus een verbeterde versie van de CR. Jas en Vaclav hebben de echte complete gehele versie, aangezien ik 6 of 7 rondes voor het einde, het voor gezien m…

• CTF GAMMA, poging 2

Diamond_Dragon - - Wereld Discussie

Ik heb 10 vs 10 gestemd. Uit ervaring van heel kort geleden is het voor mij te zeggen dat als je met 2 tegen 12 strijd, zelfs de minst tactische spelers in groot groepsverband kunnen winnen. Het is leuk om te zien hoe je dan lekkere schade-ratios haald, maar uiteindelijk verlies je wel. Met 10 tegen 10 speel je waarschijnlijk enkel met ervaren, actieve en slimme spelers die hun legers optimaal indelen en er net zo optimaal gebruik van maken. Dat is een veel grotere uitdaging, en als je uiteindel…