Search Results

Search results 1-20 of 34.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Show-Off!

Sun - - Gevechtsrapporten archief

Zeegevecht bij Kivuli (29.02.2016 18:11:11) sjaakstaak[LAG] uit Δ Aeolia, Kivuli, Zamonster[LAG] uit Δ Aeolia, Bush[LAG] uit TNT TOWN, Boem, -Shadow-[DND] uit Kivuli, Stín, -- Achilles --[-TNT-] uit Ocho Rios, Kivuli, Willemstad, sloper[-TNT-] uit remcosthuis, special vs Ulysses[Ruins] uit Δ Aeolia, Swiftblade_S4[Ruins] uit Δ Wetenschap, firi, Maugikoek[Ruins] uit just me, Nine Mile, Matje1[Ruins] uit Iskandar, Rakker-c[Ruins] uit ℜCreator, Δ Aeolia, just me -------------------------------------…

• Zoals de rest van me alliantie. Ben ik ook nog opzoek naar een aantal nieuwe cv'tjes. Wie bied?

• -IM- vs DND

Sun - - Diplomatie

Zo tijd voor een paar leuke Cr's (Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content) De beste natuurlijk voor het laatste bewaard

• -IM- vs DND

Sun - - Diplomatie

(Hidden Content) (Hidden Content)

• -IM- vs DND

Sun - - Diplomatie

Hier nog een paar wat oudere gevechtjes (Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content)

• -IM- vs DND

Sun - - Diplomatie

Bedankt Assie

• -IM- vs DND

Sun - - Diplomatie

(Hidden Content)

• -IM- vs DND

Sun - - Diplomatie

Hier nog een gevecht dat helaas beter begon dan het eindigde . (Hidden Content)

• -NO- versus DiV

Sun - - Diplomatie

(Hidden Content)

• -NO- versus DiV

Sun - - Diplomatie

En natuurlijk word er ook om de havens geknokt (Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content)

• -NO- versus DiV

Sun - - Diplomatie

(Hidden Content) (Hidden Content)

• Dnd Vs -Sap-

Sun - - Diplomatie

Mooi record en gefeliciteerd

• Oorlog : SAP VS DiV

Sun - - Diplomatie

Zeegevecht bij Blaze of glory (16.07.2013 14:01:35) Sun uit Marnox vs dampewarrior uit Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................100(-36) - Ramschip.............................308(-90) Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip.........................126(-0) Stoomram..............................44(-41) - Stoomram.............................215(-85) Rakettenschip..................…

Sun - - Diplomatie

(Hidden Content)

Sun - - Diplomatie

(Hidden Content)

Sun - - Diplomatie

Gevecht voor Bouwval (11.07.2013 16:45:29) Sun uit alex199 z2 vs adnan uit Bouwval --------------------------------------------------------------------------------------------- Mortier................................12(-0) - ............................................. Speerwerper............................44(-6) - ............................................. ............................................. - Kok....................................10(-0) .........................................…

Sun - - Diplomatie

Een mooi zeegevecht (Hidden Content)

• Soms is het geluk ook aan onze kant

Sun - - Diplomatie

En kunnen we laten zien dat we wel degelijk weten hoe we schade moeten aanrichten (Hidden Content)

• Ik mis in dit rijtje SPQR die ASRI oa oprichten en daarmee mooie oorlogen heeft laten zien samen natuurlijk met nog een aantal ASRI-spelers

• DiV vs Vst

Sun - - Diplomatie

Helaas verloren, maar toch gezien ik me eentje vocht, een mooi gevecht Zeegevecht bij VST 02Lady Town (11.05.2012 20:41:56) Sun uit LAPUA vs Lady Queen uit VST 02Lady Town, fox uit VST Polaris, vst-mentalistM1, ronilo uit VST Ronilo III, MR IBG uit VSTΛ- Ankara, koffiebus uit VSTmarmerstad1, Maffer uit vst-mentalistM2, Paolo6 uit VSTmarmerstad1, Sonnema uit vst-mentalistZ2 ------------------------------------------------------------------- Ram-schip..............0(-196).. - Ram-schip............…