Search Results

Search results 1-20 of 33.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

Aris - - Diplomatie

Ik zoek nog veel CV'tjes, Ingame: Aris Alvast bedankt,

• Culturele Verdragen

Aris - - Diplomatie

Ik ben inmddels voorzien Quote from Aris: “Wie heeft er ook nog lege plekken waar kunst kan staan/hangen ? Ik ben nog opzoek naar veel kunst. Ingame: Aris Alvast bedankt,”

• Culturele Verdragen

Aris - - Diplomatie

Wie heeft er ook nog lege plekken waar kunst kan staan/hangen ? Ik ben nog opzoek naar veel kunst. Ingame: Aris Alvast bedankt,

• Culturele Verdragen

Aris - - Diplomatie

Ik ben inmiddels voorzien van CV'tjes. De kunstwerken hangen inmiddels aan de muur. Bedankt

• CV

Aris - - Diplomatie

Na de beeldenstorm van afgelopen nacht zoek ik nog veel, heel veel kunst en cultuur. Ingame: Aris

• Quote from Aris: “Quote from Aris: “16 Museumplekjes vrij op het moment Ingame naam: Aris” Nog 4 plekjes vrij!!!” Inmiddels ben ik voorzien! Dank jullie alleen

• Quote from Aris: “16 Museumplekjes vrij op het moment Ingame naam: Aris” Nog 4 plekjes vrij!!!

• 16 Museumplekjes vrij op het moment Ingame naam: Aris

• Quote from Aris: “Ik ben nog op zoek naar meerdere CVtjes Ingame naam: Aris Alvast bedankt, 8-)” Ik ben inmiddels voorzien

• Ik ben nog op zoek naar meerdere CVtjes Ingame naam: Aris Alvast bedankt,

• Handelsschepen in Gamma

Aris - - Wereld Discussie

Alle 180 zijn inmiddels in mijn bezit

• geflipte_vla stopt

Aris - - Diplomatie

Jammer dat je stopt, veel sterkte en succes met het invullen van de tijd die je anders aan gamma gaf.

• Voor de houtmijnen heb ik inmiddels: 2.612.806 houtstukjes gedoneerd. Voor de mijnen met luxe goederen heb ik inmiddels: 6.696.529 houtstukjes gedoneerd. Dit geeft een totaal van: 9.309.335 houtstukjes. Huidige aantal totale punten: 1.264.132 Sjonhead, Ik denk dat het gedoneerde op eilanden waar je geen stad meer hebt alsnog zullen meetellen. Quote: “ *Feature – Meer toplijsten: Er zijn twee nieuwe toplijsten. In de 'donatie topscore', worden de donaties voor het uitbreiden van de grondstoffen e…

• Geef er wat leven aan

En wat versta jij daar onder? Ik heb eens wat rond gekeken in die buurt die je aangeeft, en het merendeel heeft amper 600k punten, met een paar uitschieters naar boven toe. En verder zit er een grote zooi itjes. . . . . ow, en lage mijnen Ik vind 't een beetje zonde om daar dat de pas beginnende spelers aan te vallen.

• 5.517.884 << luxe 2.347.329 << hout 318.581 << wonder 8.183.794 << totaal Mijn punten aantal: 1,059,660 Zo ongeveer 8m dus

• deuz14 stopt

He, jammer dat je op deze manier met dit spelletje moet stoppen. Ik geef je wel groot gelijk dat je dan compleet stopt met dit spel. Alleen ik vraag me af of en hoe je het vol gaat houden. Sterkte en veel suc6 iRL.

• PvdMM/LAB vs BIA

Aris - - HoF

Het was voor mij een eer om hier aan mee te mogen doen

• Mega HoF PvdMM vs BB

Aris - - HoF

Quote from DeXiZ-101: “Jammer van de bug, ik had graag meegedaan, de mannen waren al opweg ;)” je mag de volgende keer mijn plek wel innemen

• RE: Reacties op plunderingen

Quote from faab5: “Waarom reageren spelers soms zo irritant op plundering? Ik viel laatst een speler aan met 6k Totale Score en 7 MS en vindt het nog gek dat ik hem plunder. Daarop volgt een standaard reactie van zijn type speler: ik ga mijn alliantie erbij halen. Maar waarom ergeren spelers zich eigenlijk aan plunderingen? Ik vindt het een onderdeel van het spel en ik speel het omdat ik het leuk vindt, al wordt ik platgewalst door een 100 keer zo grote speler .” Als je ze gewoon in normaal Nede…

• Kiss heeft zijn troepen weer opgebouwd :)

Aris - - HoF

Het lijkt wel alsof jullie de enigste zijn die van deze sectie gebruik maken! iig netjes gedaan