Search Results

Search results 1-19 of 19.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• ha zo te zien is er toch geluisterd naar mijn oproep om oorlogen niet te marginaliseren! Ik merk namelijk dat er hier nu veel serieuzer wordt omgegaan met oorlogen en dat er nu wel echt ergens om wordt gevochten, echt toppie van jullie Wat vinden jullie trouwens van de protest groep die bij de dodenherdenking herrie wil gaan maken? ik kan me wel voorstellen dat die niet blij zijn dat er oorlogsmisdadigers worden herdenkt, je herdenkt immers alle doden bij de dodenherdenking, inclusief dus oorlog…

• totale anarchie

henkzor - - Forum & IRC

Ik vind het zorgwekkend dat de board admin als sinds 22 februari weg is, na aangegeven hebben een paar dagen te moeten verhuizen. Het is nu al bijna 2 maanden verder. Wat moet er nu gebeuren met het forum? als de kat van huis is, dan dansen de muizen optafel zeggen ze dan. Ik vind dit wel erg slecht dat het forum, zolang zonder een krachtige leider moet zitten waarbij klachten over het afhandelen van klachten besproken kunnen worden

• Nederlandse cultuur

henkzor - - Entertainment

Ik zag dus laatst het filmpje wat de gebruiker joyce joint op dit forum had gepost (hierboven) en ik kwam toen dit filmpje tegen: youtube.com/watch?v=A95VHVDyYDM&t=2s Ik vraag me af wat jullie van dit filmpje vinden. Dat joyce join gewoon zomaar desinformatie heeft verspreid dat ze uit de vs kwam in plaats van dat ze een dutchlander was. Ik vind het zeer ongepast in deze tijd waarin iedereen neppe informatie verspreid zoals bijvoorbeeld de zanger dotan.

• Wereld My

henkzor - - Forum & IRC

Kan er inmiddels na bijna een maand niet een tussen oplossing gevonden worden voor het probleem? Ik kan me niet voor stellen dat er niemand bij gameforge werkt die in staat is om even een nieuw forum deel aan te maken, of iemand daarvoor even tijdelijk de rechten te geven. Ik vind dit om eerlijk te zijn wel matige service verlening.

• Marganilisatie van oorlogen

henkzor - - Algemeen

Beste Swiftor, Ik vind het jammer dat je zo geagiteerd reageert op mijn reactie, ik heb op een rustige en normale manier mijn standpunt proberen uit te leggen en ik heb het idee dat mijn boodschap nog niet helemaal is overgekomen. Het kan natuurlijk zijn dat je het niet eens bent met mijn standpunt, maar dan hoef je natuurlijk niet op een erg onbeleefde manier te reageren. Mijn punt is namelijk niet dat iets mis is met oorlogen in dit spel, maar de manier waarop er op oorlogen gereageerd wordt. …

• Quote from zephyra: “Hier heb je ook al een discussie over gestart in "klachten en bugs" Daar staat die ook verkeerd, dus die zal wel worden verplaatst door een mod. Ik ga die discussie graag met je aan. ” Hoezo staat die daar verkeerd? Ik heb een klacht die ik heb geuit. Waarvoor heb je anders de klachten sectie voor? om geen klachten te plaatsen???

henkzor - - Algemeen

Ik zal een andere vergelijking geven om mijn punt te illustreren. Je hebt bijvoorbeeld dat er in Nederland sinterklaas wordt gevierd met zwarte pieten. Voor sommigen Nederlanders is dit een feest wat we vanuit traditie doen waar niks mis mee, maar voor andere Nederlanders met een andere achtergrond is dit een teken van oppressie/minderwaardigheid van een heel ras. Het gaat dus echt om de nuance. Er kan vanuit verschillende perspectieven naar een fenomeen gekeken worden en hetzelfde fenomeen kan …

henkzor - - Algemeen

Ik vind het erg storend dat er in dit spel wordt gedaan alsof oorlog een leuke en sportieve gebeurtenis zijn. Er gaan in allerlei landen zoals Syrië, Jemen, de gazastrook en andere landen in het midden oosten allerlei mensen/onschuldige burgers dood. En dna vervolgens is hier men sportieve oorlogen aan het aanmoedigen. Ik vind dit echt schandalig dat zoiets ergs als een oorlog op deze manier wordt gemarginaliseerd naar iets wat super tof is en totaal niet erg. Ik vind dat hier wat aan gedaan moe…

• Ik vind het wel jammer dat er wordt gedaan alsof een oorlog leuk is, er gaan een hoop arme burgers dood in Syrië, Jemen, Gazastrook en in andere landen in het middenoosten. En dan gaat men hier vervolgens doen alsof oorlogen leuk zijn. Ik vind dit echt erg jammer

• Piratenspel

henkzor - - Klachten & Bugs

Zoals Paull aangaf is het piratenspel niet officieel/juridisch gezien gokken, maar ik vind het er wel op lijken. En het probleem hiermee is dus dat adolescenten worden uitgelokt met grote prijzen en veel reclames voor een spel wat op gokken lijkt, maar het niet precies is. Je kan natuurlijk zeggen dat juridisch gezien adolescenten ambrosia niet kunnen kopen zonder toestemming van hun ouders, maar dat kan dus eigenlijk gewoon wel. Is het gokken? Nee, maar het lijkt er wel op. Is het juridisch in …

• spion

henkzor - - Vragen & Hulp

Je moet ze wel genoeg betalen

• Piratenspel

Met mijn gevoel bedoel ik dat je zeg maar in het piratenspel erg veel ambrosia kan uitgeven door het omzetten van piratenpunten met het idee dat je een grote prijs gaat verdienen. Maar dat hoeft namelijk niet tenzij je de sterkste bent, want dan is het maar een gok of iemand je uiteindelijk wel of niet gaat kapen. Je wordt zeg maar gelokt met grote prijzen, hebt vervolgens de kans om hier veel ambrosia in te stoppen om vervolgens het grote roulette wiel te draaien. Quote from Lysippe: “Als het g…

• Piratenspel

Ik heb een klacht over het piratenspel. Het piratenspel geeft mij namelijk het gevoel alsof er elementen van gokken in zitten waarbij ook nog met echt geld betaald kan worden. Dit soort spel inhoud lijkt mij ongeschikt voor Ikariam aangezien hier kinderen aan mee kunnen deelnemen.

• Nederlandse cultuur

henkzor - - Entertainment

Waarom heeft deze vrouw een dooie cavia op haar kop? En waarom zingt ze met met een melkklopper?

• HEKSENJACHT KAPPA

Ziet er naar uit dat ik dan maar geen andere spellen van gameforge moet gaan spelen, als het schijnbaar niet eens voor een team mogelijk is om problemen te overleggen met een hogergeplaatst persoon in gameforge. Voor de ene community kunnen bepaalde regels namelijk minder goed zijn, dan voor een andere maar goed. Dat is bij deze ook mijn laatste post. Want het ziet er naar uit dat hier niks te redden valt.

• HEKSENJACHT KAPPA

Beste Lysippe, Het relevanste voor een user lijkt me om te weten waarom de user persoonlijk geband is. Wat betreft andere lijkt mij niet erg relevant. Hierin verschillen wij van mening en dat kan natuurlijk. Maar hopelijk heb je wel gemerkt wat voor een problemen/misverstanden het heeft teweeggebracht. dus misschien is dit iets om in de toekomst niet te doen. ook al is het al dan niet informatie aan derden. Het valt te verwachten dat bij lange bans users boos kunnen worden en dan informatie door…

• HEKSENJACHT KAPPA

Beste Mad-Dog, Ik zal proberen mijn standpunt nog wat te verduidelijken. Dat er bans zijn gezet daar ben ik het volkomen mee eens, maar daar ging mijn punt niet over. Ik zal het voor je nog een keer proberen uit te leggen. Ik heb begrepen dat een game operator aan een user heeft verteld dat er andere spelers ook nog gecontroleerd/mogelijk geband zullen gaan worden. HIerbij is als je het mij vraagt ook een geheimhoudingsverklaring gebroken en informatie aan derden gelekt. Ik hoop dat dat de admin…

• HEKSENJACHT KAPPA

Daarbij moet ik zeggen dat ik het eens ben met Huls wat betreft het tegenstrijdig handelen. Er wordt namelijk gezegd dat voor het vergrijp van het verbreken van regel 1 dat degene die deze regel verbreken een ban van een jaar krijgen zonder een waarschuwing. Wat hier echter valt te observeren is dat eerst wereld kappa wordt bekeken en dat er door een game operator aan users wordt verteld dat de andere werelden ook nog aan de beurt komen. Door dat dit nu algemeen bekend is zijn wereld labda en ze…

• Henkzor

*knip* Warn voor teamtrolling. ~ the eagle, 18-1-2018 0:01 uur