Search Results

Search results 1-7 of 7.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• -Sap- Vs Vortex(Vtx)

TehGrolsch - - Diplomatie

Zal ik er ook maar een paar neer zetten. verder dat dit nog niet veel gevonden dus we gaan maar eerst effe verloren goederen terug pakken. Winnaars: TehGrolsch[-SAP-] Verliezers: -Destroyer-[VTX] De stad SIX werd geplunderd door TehGrolsch[-SAP-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 12970 Bouwmateriaal22982 Wijn1829 Marmer7717 Kristalglas Winnaars: TehGrolsch[-SAP-] Verliezers: henk507[VTX] De stad luik werd geplunderd door TehGrolsch[-SAP-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 49999 Wijn …

• Ook ik zoek nog een minimum van 5 cvtjes, stuur maar gerust een mailtje , en dit is ook me ingame naam voor al je mooie schilderijen

• Alsjeblieft TCW ik heb het binnen NINC door gegeven

• ............

Zo nu hebben we HQ eindelijk toch nog ook al is het na die kolos van sapje. Misschien dat 1 van jullie nog het complete gevecht heeft met alle rondes. ik heb de wonders maar effe er tussen uit gehaald anders word het ook zoon lang bericht... Zeegevecht bij Stroba HQ (24.03.2014 8:57:11) nebur60 uit πβ jwr Z1, Epidaurus, jwr uit πβ jwr Z1, πβ jwr Z2, MarkIris uit πβ jwr Z1, TehGrolsch uit πβ jwr Z1 vs tip_7_9 uit BabzCity, Paavo uit Ψ Kos Z, Pokermaximus uit Royal Flush, Strobanoff uit Stroba HQ,…

• Oorlog DND vs maffia & Ninc

Ik moet zelf zeggen dat we het gevecht nog lang hebben vol kunnen houden, we kregen elke dag een kolos om de oren, en dat moet je wel zorgen dat je bijna 2 keer zoveel schepen hebt om te zorgen dat je de andere kunt opvangen.

Dankje wel pieter voor het posten, ik wou hem er net neer zetten maar jij hebt hem tenminste volledig.

Zeegevecht bij PolAs (28.03.2013 2:33:56) TehGrolsch uit πβ-Z3-AQUARIUS, the RIPPER uit πβ-Z3-AQUARIUS, Dzjengis Khan uit πβ-Z3-AQUARIUS vs gerrie8888 uit kristallië, Assie uit Δ Far Far Away, kristallië ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............764(-159).. - Ram-schip...........1333(-179).. Katapult schip........97(-0).... - Katapult schip........59(-0).... Scheprad-ram.........602(-152).. - Scheprad-ram.........181(-158).. Mortier schip........150…