Search Results

Search results 1-20 of 40.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Een onverwacht afscheid...

Walter - - Wereld Discussie

Ik zal je missen Albert

• Victory voor XXXS !!

Kleurloos - - Gevechtsrapporten

lekker hoor met erg mooie verhoudingen erbij . help me even herinderen veel om jullie heen te varen

• Als je het niet erg vind help ik je een handje Darksinth de verwijzingen naast postnummer zijn die uit het CR topic post 5 gevecht 1 telt niet mee omdat de 1000 punten niet worden gehaald gevecht 2 (Hidden Content) Punten _Ares_ 2038 al49 2038 gevecht 3 (Hidden Content) AL49 6877 punten Gevecht 4 (Hidden Content) 0 punten voor alle partijen @ darksinth ik wacht even met het doorrekenen van scores verder tot ik jouw goedkeuring krijg dat je het goed vind dat ik je zo help

• misschien heb ik het gemist en staat al in de regels maar misschien een idee om gevechten tegen inactieven uit te sluiten voor punten tegelijk ben ik benieuwd naar de ideeën hoe veel punten snel binnen te halen zijn en waar de spelers die meedoen mee aankomen

• ik heb nog ruimte voor een paar kunstwerken

• Bokken tegen Hades

Thanatos - - Diplomatie

laat ik dan maar even de complete posten inplaats van de halve is denk ik wel zo leuk ik heb de cr van de stadseigenaar. ronde 1578 ,,,,einde Zeegevecht bij δ Roger (06.11.2013 17:52:48) El Rogo uit , smaug uit Gif city, Beduin uit Polis, Gif city, Atlas uit Polis, Rob uit Zwavelcity, Marmer, Zwavel, Wijn, Kristal, Marmer 2, Marmer 3, Wijn 2, Mitta uit Zwavelcity, vampier uit zwavel 02, vamp 6, Britt uit zwavel 02, Polis, McFever uit zwavel 02, Auld Reekie, Tin-Man uit Polis, Sollidius uit Zwave…

• Bokken tegen Hades

Thanatos - - Diplomatie

Quote from Special D: “kijk aan jullie komen al richting het NL record :D” haha grapjas dan zijn we nog wel even zoet al zie ik het gevecht ook nog niet direct stoppen beide partijen lijken een ritme te hebben gevonden en goed te kunnen aanvullen het gaat ook gelijk op op dit moment het verschil wat er is was voornamelijk in het begin daarna ging het een stuk meer gelijk op en nu helemaal Hades reageert goed op het wonder voordeel wat bog leek te hebben

• Bokken tegen Hades

Thanatos - - Diplomatie

beste vampier dat gevecht waar jij steve bij riep was het gevecht waar je hierboven de cr van ziet het gevecht waar jij het over hebt bestaat geen cr van!! omdat er gene tegenstand was je vaarde een lege haven binnen dus dan krijg je geen cr! ik weet dit omdat ik je zag komen ik kwam 12 min voor dat jij de haven binnen vaarde online en zag dat hij leeg was en maakte mijn plan zo dat ik zo snel mogelijk jouw probeerde klem te zetten wat lukt want ik kwam enkele minuten na jouw aan! ik probeerde j…

• 12 plekjes open hier

• Bokkerijders tegen Hades

Thanatos - - Diplomatie

Zeegevecht bij Ϟ X-master (30.04.2013 16:57:41) Thanatos uit Ϟ Capitol vs silverstar uit Belgica Xl, Britt uit THETA ------------------------------------------------------------------- Ram-schip.............40(-66)... - Ram-schip...........2103(-90)... ................................ - Katapult schip.......220(-0).... Scheprad-ram..........47(-48)... - Scheprad-ram.........312(-87)... Mortier schip.........42(-0).... - Mortier schip.........94(-0).... ................................ - Onderzee…

Thanatos - - Diplomatie

Quote from Cleo :D: “Winnaars: Cleo 16 eenheden van Cleo beschermen de stad WiZwerkje. vampier's leger werd volledig vernietigd.” ik ga me gauw verstoppen voor de schrik van delta :O

Thanatos - - Diplomatie

Quote from vampier: “ik vind dit echt een aparte oorlog ,, het zou zijn hades en bog maar alle cr lopen doorelkaar heen,,,terwijl we trrr aanvallen ,,,,valt bog aan ,,, dan weer tegen 2 alli verdedigen ,,,,als we dan weer bog aanvallen ,,,, komt trrr er weer bij .het enigste wat ik hier nog van snap is dat 3 allie s mekaar verzwakken,,,maar zal nooit 1 echte winnaar uitkomen. omdat het niet 1 op 1 is.” ik hoop dat de winnaar delta gaat zijn en dat de betrokken partijen naar zichzelf kijken wat e…

Thanatos - - Diplomatie

Hier lag ineens hades naast me mee te meppen mmmm is het dan toch bog en hades vs trrrr? Zeegevecht bij Hippix (27.04.2013 2:25:53) Thanatos uit Hades, Rob uit Trouble K2 vs Cleo uit Dol fijn, Eros uit Aegina, jessica uit Saffier, Aca 8, Acasuso uit NR 31, EC Rider uit Hippix ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............600(-0).... - Ram-schip..............0(-14)... ................................ - Vlammenwerper..........0(-1).... Scheprad-ram.......…

Thanatos - - Diplomatie

mmm dit is toch tegen trrr? Zeegevecht bij Hippix (26.04.2013 23:52:52) Thanatos uit Hades vs EC Rider uit Hippix, Cleo uit Dol fijn, Eros uit Aegina, Dojo, jessica uit Saffier, Secret woman uit Falling star, Acasuso uit NR 31 ------------------------------------------------------------------- Ram-schip.............87(-18)... - Ram-schip...........1062(-36)... Scheprad-ram..........78(-17)... - Scheprad-ram.........201(-34)... Mortier schip.........42(-0).... - Mortier schip........154(-0).... R…

Thanatos - - Diplomatie

Gevecht voor wijnland (16.04.2013 19:22:21) Thanatos uit wijnland2, PlensVille, Renee uit PlensVille, Paradox uit PlensVille, Plensbui uit PlensVille vs frankenstein uit wijnland ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......2502(-552).. - Zwaardvechter..........0(-1003). Hopliet.............2388(-1114). - Hopliet................0(-1008). Schutter.............720(-0).... - Schutter...............0(-190).. Gyrocopter...........319(-253).. - Gyrocopter....…

Thanatos - - Diplomatie

Zeegevecht bij MARMER2 (16.04.2013 14:19:50) El Loco uit Sneezy vs frankenstein uit MARMER2, Monk uit Dojo ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............100(-0).... - Ram-schip..............0(-25)... ................................ - Vlammenwerper..........0(-2).... Scheprad-ram..........65(-0).... - Scheprad-ram...........0(-13)... Mortier schip.........42(-0).... - Mortier schip..........0(-5).... Rocket Ship?..........37(-8).... - Rocket Ship?......…

• wat mij betreft zijn de konijntjes ook welkom hoor kies een kant zou ik zeggen en kom lekker mee meppen ,maakt mij niet uit welke kant ,of begin een nieuwe kant hoe meer chaos hoe leuker

• LEF Vs EMP

zwerkje - - Gevechtsrapporten

(Hidden Content)

• Goliath OWC zoekt Happy David op

zwerkje - - Diplomatie

Happy end, ons laatste verhaal voor Happy Jullie hebben de laatste weken kunnen meelezen hoe het Happy verging en hoe wij onder druk lagen. Het is denk ik nu leuk voor jullie om eerst wat meer te weten over de opbouw van Happy. Happy is een bonte mix van mensen bij elkaar, de 1 houdt van bouwen, de ander van chatten en de ander van handel en 3 houden van vechten enz … veel verschillende speelstijlen dus en 5 kleine en 2 grote spelers in 1 alliantie met iedereen die evenveel had te zeggen. Zo heb…

• Goliath OWC zoekt Happy David op

zwerkje - - Diplomatie

een onverwacht gevecht in een owc stad ik heb voor het lees gemak alle meldingen maar weggehaald en alleen het gebruik van Wonders vermeld. Gevecht voor Aiquafreda (31.12.2012 10:36:24) zwerkje uit opgefrist, Zag een Marsman, Elbertpaul uit Welkom, opgefrist, gezellig he, Paradox uit gezellig he, opgefrist, Aiquafreda, Gep uit nieuw bant, gezellig he vs Triple D uit Aiquafreda, Estartit, Blanes, Tamariu, Jansmit uit Zwolle, Dreamon uit Welkom -----------------------------------------------------…