Search Results

Search results 1-20 of 127.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• -Sap- Vs -No-

sebas - - Diplomatie

Gevecht voor Milaan (13.09.2016 23:54:11) dampewjartel[-SAP-] uit Velszna, Milaan, Erigené Wha vs sebas[-NO-] uit Milaan, Athene --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Speerwerper.............................0(-2) Kok....................................30(-0) - Kok....................................30(-0) ............................................. - Muur....................................0…

• -Sap- Vs -No-

sebas - - Diplomatie

Gevecht voor Vinopolis (11.09.2016 20:56:49) sebas[-NO-] uit Sparta vs dampewjartel[-SAP-] uit zurich --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................420(-0) - Zwavel schutters......................400(-0) Zwaardvechter......................1760(-460) - Zwaardvechter......................1918(-644) Hopliet............................1850(-650) - Hopliet.............................370(-879) Gyrocopter............…

• -Sap- Vs -No-

sebas - - Diplomatie

Zeegevecht bij namur (06.09.2016 11:19:23) dampewjartel[-SAP-] uit dampe vs henk507[-NO-] uit namur, sebas[-NO-] uit Palermo --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................0(-216) - Ramschip...........................2326(-216) Vuurschip..............................0(-29) - Vuurschip.............................18(-37) ............................................. - Mortier schip.........................628(-0)…

• -Sap- Vs -No-

sebas - - Diplomatie

Gevecht voor dampe (05.09.2016 7:01:01) sebas[-NO-] uit Parijs, ONE vs RIP-asanka[-SAP-] uit Toledomarmer2, Anesidora[-SAP-] uit Marmer III, dampewjartel[-SAP-] uit dampe --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................840(-0) - Zwavel schutters....................171(-559) Zwaardvechter......................170(-3600) - Zwaardvechter.....................8288(-3672) Hopliet............................402(-3888) -…

• -Sap- Vs -No-

sebas - - Diplomatie

Zeegevecht bij SEVEN (05.09.2016 0:18:58) dampewjartel[-SAP-] uit dampe vs sebas[-NO-] uit Delphi, Wenen, ST Marmer 4, Rome, -Destroyer-[-NO-] uit ONE --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...........................1344(-144) - Ramschip............................468(-144) Vuurschip..............................5(-31) - Vuurschip............................17(-115) Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip......…

• -Sap- Vs -No-

sebas - - Diplomatie

Gevecht voor ONE (04.09.2016 13:29:53) dampewjartel[-SAP-] uit ONE, RIP-asanka[-SAP-] uit dampe vs sebas[-NO-] uit Rome, Ithaka, Parijs, -Destroyer-[-NO-] uit --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Steenslingeraar.........................1(-0) ............................................. - Boogschutter............................1(-0) ............................................. - Speerwerper…

• -Sap- Vs -No-

sebas - - Diplomatie

Zeegevecht bij ST Marmer 4 (01.09.2016 18:16:36) dampewjartel[-SAP-] uit dampe vs Dreamon[-NO-] uit ST Marmer 4, Parijs, Wenen, sebas[-NO-] uit Sparta --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................66(-234) - Ramschip...........................1019(-234) Vuurschip..............................5(-31) - Vuurschip............................10(-175) Mortier schip.........................126(-0) - Mortier schip......…

• the eagle IRC-supporter & Moderator

sebas - - Het Team

van harte Eagle!!!

• Extra Prefix (alliantie oorlog)

sebas - - Forum & IRC

Mmm.... ik heb mijn twijfels. Als dit dé oplossing is voor het modder gegooi, dan denk ik dat het gewoon beter is om te stoppen met modder te gooien in plaats van dit soort dingen bedenken. Verder vind ik het een prima idee.

• Ik heb hetzelfde probleem als de anderen. Mijn accounts op de app zijn weg en in plaats daarvan staat het account: ''Abu John''. Het is ook niet helemaal goed weergegeven. prntscr.com/b0dfl7 Als ik daarop klik kom ik wel gewoon bij mijn hoofdaccount (dat account stond ook boven aan het lijstje). prntscr.com/b0dgcs Als ik een account van mij toevoeg dan blijft hij het raar weergeven. prntscr.com/b0dfrj Als ik de app verwijder en daarna weer installeer verandert er niks aan het menu. prntscr.com/b…

• -NO- vs LAB

sebas - - Diplomatie

Zeegevecht bij Bontura (16.04.2016 0:50:53) SpeedyG[LAB] uit -NO- Polis, Seiyo vs sebas[-NO-] uit Buitenpost, Nieuwegein --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................0(-288) - Ramschip............................424(-200) Vuurschip............................11(-754) - Vuurschip..............................0(-44) Mortier schip........................277(-18) - Mortier schip.........................210(-0) Sto…

• Vaarwel

sebas - - Wereld Discussie

Het is spijtig om te horen dat er weer een speler stopt... een speler wiens naam bekend en berucht was. Het ga je goed! Van DND blijft nu niet veel meer over.

• Oorlog -SAP- VS -ING-

sebas - - Diplomatie

Mmmm... deze oorlog is misschien een beetje uit verhouding? SAP heeft 2 keer zo veel punten als ING. Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit een 'leuk oorlog' wordt/is van en voor beide kanten. Is dit niet op te lossen met diplomatie?

• Een onverwacht afscheid...

sebas - - Wereld Discussie

''Mors certa, hora incerta'' (latijn voor: De dood is zeker, het uur is onzeker) Mijn ogen gingen wijd open toen ik dit bericht las... uit schrik, verbazing en pijn. De community verliest één van zijn beste spelers. Ik heb Albert gekend als een formidabele tegenstander, maar bovenal een mens met het hart op de juiste plaats. Ik had voor HVA een paar dagen geleden een interview met hem afgenomen over het piratenspel. Dit komt voor mij dan ook echt als een verassing, één waarvan je hoop er nooit z…

• Rangen binnen een ally

sebas - - Klachten & Bugs

Het is duidelijk wat je bedoelt. Echter, betwijfel ik of dat een bug is... Bij mij is dit exact hetzelfde en het is volgens mij al tijden zo. Als je niet wilt dat iemand automatisch promoveert dan moet je de 'speciale rang' gebruiken. Ik ben er zeker voor in om dat rangensysteem wat aan te passen... maar dat hoort in een ander topic thuis

• Prima idee, die normen zijn tijden geleden bedacht. Tegenwoordig zijn de gevechten veel makkelijker langer vol te houden. Dit komt omdat vechters veel meer generalen hebben. Wat vroeger 60k generalen was is nu 100k geworden. De om in de huidige top-3 te komen heb je ruim 230k generalen nodig, vroeger bestond dat niet. Ik zeg dus zeker ja!

• Oorlog SAP vs LFT

sebas - - Diplomatie

Gevecht voor Florence (25.12.2015 11:04:33) roeghouwer[-SAP-] uit Polis vs sebas[LFT] uit Florence, Athene, Palermo --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Speerwerper.............................2(-0) ............................................. - Bombardier............................0(-104) ............................................. - Muur....................................5(-2) ........…

• Oorlog SAP vs LFT

sebas - - Diplomatie

Gevecht voor Rome (21.12.2015 20:39:36) tip_7_9[-SAP-] uit Luxembourg, roeghouwer[-SAP-] uit Polis vs sebas[LFT] uit Rome --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Zwavel schutters......................840(-0) Zwaardvechter.........................0(-866) - Zwaardvechter......................2235(-840) Hopliet..............................0(-1178) - Hopliet............................335(-1115) Gy…

• Oorlog SAP vs LFT

sebas - - Diplomatie

Gevecht voor sapje (20.12.2015 23:40:48) Pokermaximus[-SAP-] uit Polis, kyra[-SAP-] uit Polis, dampewjartel[-SAP-] uit Polis vs sebas[LFT] uit sapje, Polis, Rome --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Zwavel schutters......................840(-0) Zwaardvechter........................0(-1680) - Zwaardvechter.....................3075(-1680) Hopliet..............................0(-2266) - Hopliet.…

• Oorlog SAP vs LFT

sebas - - Diplomatie

Zeegevecht bij Polis (20.12.2015 1:05:08) Andiamo[LFT] uit Waistpoint, LadyLina[LFT] uit Polis, martinos[LFT] uit Waistpoint, sebas[LFT] uit Polis, Waistpoint vs Paul66[-SAP-] uit πβ Deventer, Pandora25[-SAP-] uit Polis, Saint Nicolas, Embio[-SAP-] uit Polis, Embio warzone --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...........................1098(-618) - Ramschip.............................0(-1183) Tender................................…