Search Results

Search results 1-20 of 52.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• hoe komt het dat de aanvallers zoveel meer schade hebben? tirroj

• marmer voor zwavel

tirroj - - Handel

dit topic kan wel weg. Niemand die interesse heeft in een handeltje. tirroj

• marmer voor zwavel

tirroj - - Handel

heeft iemand misschien interesse om marmer te ruilen tegen zwavel? Ik heb het namelijk hard zwavel nodig. i.v.m. een oorlog B.v.d. tirroj

• dat is wel een uitdaging voor de diplomatie.

• Zeegevecht

tirroj - - Gevechtsrapporten

hier is even een tussenpostje

• waarom breek je je hele leger af. Als je dan net lekker wat grondstoffen hebt, dan kan er iemand zo even langskomen en je heel wet lichter te maken. tirroj

• wel als je al zijn troepen en vloten weet die hebben aangevallen. Daar heb je immers een rapport van. tirroj

• schanding van spelers

tirroj - - Wereld Discussie

Is iedereen van THC geband? Lijkt mij wel erg extreem voor iets.

• Quote from Kuriboh: “Quote from Beeblebrox: “Thumi, ik weet tot op de cent nauwkeurig hoeveel kosten jij hebt.” Nou dat wil ik toch nog wel eens aanvechten, jij weet niet hoeveel burgers hij in zijn steden heeft noch op welk onderzoeks level hij heeft. Dus tot op de cent nauwkeurig, dat lijkt mij niet. ;)” als Beeblebrox weet waar zijn steden zijn, dan kan hij ook zien hoe hoog ze zijn en kan hij een erg naukeurige schatting maken van het aantal inwoners dat thumi heeft. Bovendien geeft beeblebr…

• Quote from The underdog: “van tirroj hoor ik niets.” Ik ben gewoon bescheiden Quote from The underdog: “Zonder tirroj had je geen kans gemaakt.” Beeblebrox had dan wel een kans gehad, alleen op een andere manier. Hij had jullie leger daar tot in de eeuwigheid (bij wijze van spreken) opgesloten. Totdat jullie geen goud meer hadden en jullie soldaten begonnen te deserteren. Quote from The underdog: “Hij weet dat wij een waardige tegenstander waren” Zijn jullie ook

• Quote from thegods: “Ik weet niet of je op de hoogte bent (gezien je berichten hier op forum, blijkbaar niet), maar het is nu al 4 dagen dat ik je gewoon in mijn stad met je troepen laat, dat ik niets van weerstand bied en zie hoelang jij nog in de wind sta vechten. ” Maar je hebt ook helemaal de troepen niet om je stad te bevrijden. hoe wil je dat gaan doen, mat jou 3.932 generalen tegen de 33.932 generalen van Beeblebrox?

• Quote from The underdog: “wel, volgens mij moeten sommigen opnieuw lezen waarom ik ben meegestapt in dit gevecht. helemaal begin deze thread. voor de rest. 1 gevecht bepaald de oorlog niet. wij hebben er verschillende gewonnen. maar in tegenstelling tot jullie gaan wij niet lopen nadat we zien dat we in de minderheid zijn. wij vechten door tot de laatste man.” Ik ga mijn leger niet verspillen als het duidelijk is dat ik ga verliezen. Ik weet niet hoe jij er over denkt, maar dat vind ik knap zond…

• Quote from Beeblebrox: “Thumi!! Gezellig dat je ook komt! Neem jij de chocomel mee, dan bak ik de stroopwafels. Groetjes en tot kijk, BB.” Doe dubbel zout in het deeg, dat is hartstikke vies, dan is hij snel weer weg

• ik heb maar twee rapporten, waarvan 1tje niet volledig is. Trouwens, mijn naam schrijf je met een j niet met een y.;) Wel een leuke variant, die was ik nog niet eerder tegen gekomen. tirroj

• Ik dacht dat je de headhunt had uitbesteed? Dus je laat anderen het eerste werk doen en dan kom jij pas Tirroj

• Ik plaats wel effe het rapport. Gevecht voor secondland (10.10.2011 12:40:33) Beeblebrox uit Amon Rah, Yucatán, И Gandhi Town, Apocatequil, Popocatepetl, Rapa Nuí, Chupacabra, Axolotl, Marklar, tirroj uit Yucatán vs Stiiitch uit secondland, Gandhi, The Underdog uit PROXIMA VII, Gandhi ─────────────────────────────────────────────────────────────────── ................................ - Steen slinger..........0(-10)... Zwaardvechter........166(-4550). - Zwaardvechter..........0(-3524). Hopliet...…

• nee, dat hoeft niet. Ik voer alleen oorlog als er noodzaak toe is. Meestal speel ik defensief.

• onlogisch dat ze dan dubbel tellen, het zijn dezelfde eenheden.

• voordat we hun flanken zouden doorbreken, dan hadden ze onze korte-afstandslinie al gesloopt, en dan zouden de zwaardvechters daar komen te staan, zodat die vervolgens werden afgeslacht en daarna de zwavelschutters. Dus volhouden had dus niet echt nut meer, tenzij je je leger kwijt wou.

• Jullie hebben alleen gewonnen M.B.V. jullie stoomreuzen. als we hadden volgehouden dan hadden we jullie flanken doorbroken, maar zoals ik al zei. We konden die stoomreuzen niet snel genoeg slopen daarvoor. Maar wij hebben het voordeel dat wij troepen naar het eiland kunnen sturen, jullie kunnen dat niet.