Search Results

Search results 1-3 of 3.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Zelfde probleem, enige account verdwenen.

• Kippenvel nu ik dit schrijf, wat een verschrikkelijk nieuws om te horen. Ik wil familie en vrienden veel sterkte wensen met dit grote verlies. Hoe geliefd hij was, bleek maar uit de massale steunbetuigingen op het forum. Uit het feit dat hij ook voor de mission werkte blijkt ook wat een geweldig mens we kwijt zijn geraakt! RIP Albert!

• Hier zal toch echt iets aan moeten worden gedaan door GameForge, ze moeten het eigenlijk zo zien; Als je 2 accounts hebt mag je niet bijvoorbeeld 50k marmer van de ene naar de andere sturen, maar je mag wel meerdere multi's hebben om je te voeden met piraterij, terwijl er met piraterij vele malen meer grondstoffen kunnen worden verdiend met hulp van multi's. Ik meende wel dat je niet je eigen multi's kunt raiden oftewel. Piraten X en Y hebben multi's. Piraat X mag niet de multi's van X beroven, …