Search Results

Search results 1-20 of 46.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• HEKSENJACHT KAPPA

CR2012 - - Klachten & Bugs

Quote from Lysippe: “Je weet heel goed dat ik je niet ga inwijden wat we wel en niet kunnen in onze administratie en op welk niveau.. dus als je geen genoegen gaat nemen met mijn antwoord heb jij een probleem en niet ik. We nemen actie indien nodig .. daarmee is alles gezegd. ” Kom op zeg, dat lijkt weer op dezelfde flauwe halfbakken bedreigingen die ik een jaar geleden ook kreeg. Zeg dan gewoon dat het spel niet inhoudelijk meer verbeterd zal worden omdat dat dat geen geld oplevert en jullie pi…

• HEKSENJACHT KAPPA

ik heb zeker opgelet, ik vraag jullie juist: wat gaan jullie er in het programma wat aan doen? Gelijk monniken, gelijke kappen! Het is niet mogelijk op te handelen of gevechten aan te gaan die tegen de IP sharing regels ingaan, maar bij piraten is dat wel mogelijk. Hoe gaan jullie deze ongelijkheid recht trekken?

• HEKSENJACHT KAPPA

"Het is mogelijk om met meerdere accounts op een en dezelfde server te spelen. Deze moeten via een spel geïntegreerde functie aangemeld worden. Directe interactie tussen deze aangemelde multi accounts is niet toegestaan. Het omzeilen van de regels door gebruikmaking van derden is niet toegestaan." Kijk en met piraten is dat ook nog niet goed geborgd in het programma, het is nl. mogelijk een piraat die je sub kaapt tegelijkertijd terug te kapen. EN wat gaan jullie daarmee doen??

• HEKSENJACHT KAPPA

Quote from Huls: “Beste CR2012, Ik snap denk ik wel wat je probeert te zeggen en daar valt ook wat voor te zeggen, alleen moet het niet zo kunnen zijn dat na zoveel tijd dat het gedoogd is er ineens vanuit het niets zonder er iets over te vermelden actie word ondernomen. Daarnaast wat houdt jouw tegen om pp van mensen te kapen, zover jij zegt word het spel dan gespeeld zoals het bedoeld is dus door dat niet te doen zorg jij er mede voor dat het spel anders dan bedoeld word word gespeeld. Om verv…

• HEKSENJACHT KAPPA

Ik heb al ruim 1 jaar geleden aangegeven bij GO dat de regels omtrent multi accounts inzake de piraten op grote schaal overschreden worden. Ik heb het ze zelfs voor gedaan toen men daar niet op in wilde gaan en ik werd toen gedreigd met een ban, maar kreeg er geen. Ik zeg: beter laat dan nooit. Dit is helaas het nadeel van multi accounts (een grotere fout dan het mergen van de werelden in mijn optiek) men gebruikt nu eenmaal accounts om een andere account, meestal indirect, te bevoordelen. Ik ho…

• Speciale rangen

CR2012 - - Vragen & Hulp Archieven

hoe kan ik een specifieke speler een speciale rang teokennen?

• yup in die codes zijn de Y en de V moeilijk van elkaar te onderscheiden. Daarnaast vallen er stomweg soms letters (half) buiten het plaatje. Heel irritant als je snel iets wil afbreken zoals een stad (ploffer)

• Ja het was een leuke vete waarbij we veelal aan elkaar gewaagd waren. Goed gespeeld allemaal en wie weet tot een volgende meppartij Er zijn nog meer CR's om te posten neem ik aan, hier nog een paar van nacht donderdag op vrijdag Zeegevecht bij Unda (30.06.2017 2:41:20) CR2012[DND] uit Krisalonië, pokermaximus[DND] uit Robienië, Unda, ØŁĐ, Carthago vs Fiveforty I[C-R] uit Polis, Flierefluiter[C-R] uit Vulcanus, Cleo[C-R] uit Unda, HopHop, Wijn 5 P, Oléta[C-R] uit Quinta, Folsom[C-R] uit Two Tone …

• Schuilplaats / Spionnen

CR2012 - - Ideeën & Suggesties

Inderdaad is het niet kunnen werken met spionnen in de app een van de meest irritante gebreken. Dat en plofstad niet af kunnen breken. @The Pike: Panic button had ik geopperd maar is nooit op gereageerd, dus ik ging er van uit dat daar geen behoefte aan is, ik zou het wel een mooie aanvulling vinden.

• einde oorlog

CR2012 - - Diplomatie

De oorlog is al weer een tijdje ten einde. We hebben er van genoten, maar C-R was ditmaal net een maatje te groot voor ons. Een goede rede om over een tijdje weer eens een revanche te spelen Bedankt Crazy Rabbits voor jullie sportiviteit en de gezellige berichten over en weer!

• DND vs. C-R

CR2012 - - Diplomatie

sorry ik ben weer eens veel te laat Zeegevecht bij KFC (12.03.2017 21:17:12) -CR2012-[DND] uit Relais, Cape Stone vs Old_Blond[C-R] uit CoffeeAndCake, Kristus Koning, Grafikos[C-R] uit Fried Chicken, Mad-Dog[C-R] uit Chicken --------------------------------------------------------------------------------------------- Tender.................................60(-0) - Tender.................................65(-0) Ramschip............................166(-180) - Ramschip............................479…

• DND vs. C-R

CR2012 - - Diplomatie

yup hier was de kolos ook nodig. Veel speelplezier allemaal ik ben een tijdje in vm door drukte prive Zeegevecht bij Relais (24.02.2017 1:27:49) Old_Blond[C-R] uit MarbleP, Wesolala, Buffel[C-R] uit PPolis3, Relais vs Peach[DND] uit Rozenbottel, Peer, Relais, Citroen, -CR2012-[DND] uit Relais, Weerstand, Aarde, Plus, Citroen --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................0(-396) - Ramschip.......................…

• DND vs. C-R

CR2012 - - Diplomatie

Tja war-mad Dog, als je nu zelf wat meer leger had gestuurd... Hier een wat meer serieuze CR, weer een overwinning voor het glorieuze DND zoals je ziet steunen wij elkaar zeegevecht bij PolAs (21.02.2017 0:09:44) B engel[C-R] uit Teasing, PolAs, Chicken vs Danie[DND] uit kruidentuin, DJbartezz[DND] uit Albert, STW - Krint, neerkant, PolAs, gerrie88[DND] uit kruidentuin, ndeboeck[DND] uit kruidentuin, -Assie-[DND] uit PolAs, Cape Stone -------------------------------------------------------------…

• DND vs. C-R

CR2012 - - Diplomatie

jij zit al met je pootjes in de koekjestrommel Mad Dog nu al ploffen bij ons, maakt het ons wel lekker makkelijk, zo'n thuiswedstrijdje

• DND vs. C-R

CR2012 - - Diplomatie

Wij hebben zin in een potje sportief meppen voor mooie C-R's en het lot is op C-R gevallen Laten we er samen een gezellige puinhoop van maken vanaf maandag 20-2 20:00

• percentage bescherming

binnenkort maar eens stemmen dan. Ik vind wel de hoeveelheid respons wat tegenvallen. Begrijp dat veel spelers door getrol in het verleden het forum nu mijden, dat is spijtig

• percentage bescherming

Quote from Mad Dog: “Wat je noemt vind ik zeker iets waar je eigenlijk iets op moet verzinnen en je idee vind ik erg origineel (ik zou haast zeggen, rond roepen en massaal met de hele wereld z'n speler leegfarmen als je zo groot bent en dan z'n kleine speler op die manier durft lastig te vallen). Maar wat betreft je idee, veel spelers spelen om schade verhoudingen, dat komt daarmee in het gedring ben ik bang. Daarnaast kun je als ally er dan ook weer misbruik van maken door kleine spelers te hel…

• percentage bescherming

Quote from superknuppel: “Quote from Ancientking: “In principe een mooi idee. Maar weet niet of percentage betere eenheden nou het verschil zal maken. Misschien is het beter als je wat een de veilige opslag werkt. Bijv dat spelers tot bijv 50k punten in elke stad 10k extra gs veilig kunnen hebben.” Das nie handig voor piraten spel dan krijg je dat alliantie's spelers 4 dorpen geven en flinke opslagen voor de bonus” Dat hoeft niet perse, je zou die veilige opslag kunnen verbinden aan je puntentot…

• percentage bescherming

Quote from Ancientking: “ In principe een mooi idee. Maar weet niet of percentage betere eenheden nou het verschil zal maken. Misschien is het beter als je wat een de veilige opslag werkt. Bijv dat spelers tot bijv 50k punten in elke stad 10k extra gs veilig kunnen hebben. ” Op zich ook geen verkeerd idee, maar ik weet niet of je daarmee aardig snel kan uitbouwen, denk aan gouverneurs. Maar we houden hem er in

• percentage bescherming

We weten allemaal al tijden dat ikariam weinig aanwas meer heeft. 1 van de dingen die het moeilijk maken voor beginnende spelers is dat hun grondstoffen eenvoudig gestolen kunnen worden door spelers met een groot account die eenvoudig een groot leger kunnen onderhouden. Gisteren kreeg ik van zo'n beginnende speler te horen dat hij door een speler met +50k generalen bedreigd werd om meer piratenpunten te produceren voor hem, anders zou hij zijn grondstoffen plunderen. Zelf vind ik dit een behoorl…