Search Results

Search results 1-20 of 448.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Oldskool op de koffie

ladylina - - Gevechtsrapporten

Haha het vossejacht seizoen is geopend

• -Sap- Vs -No-

ladylina - - Diplomatie

*knip* Waarschuwing voor het posten van tekst in een GR-topic. ~ Fesiely 12.12.2016 22:22

• -Sap- Vs -No-

ladylina - - Diplomatie

*knip* Waarschuwing voor het posten van tekst in een GR-topic. ~ the eagle, 10-12-2016 14:25 uur

• -Sap- Vs -No-

ladylina - - Diplomatie

Tja daar ga je dan al is het een optie in het spel maargoed Bassa over de 200k garnalen En wat denk je? Kijk en huifer mee beste ika spelertjes (Hidden Content)

• -Sap- Vs -No-

ladylina - - Diplomatie

Daar gaan we weer Wat komt er nu voor shit reden Gisteren marco een kolos gegeven op zijn plunder eenheid Vervolgens een rustige nacht Vervolgens verdedig ik me havens trekt marco terug en zegt slecht internet te hebbenen dat overdag jaaaahhh overdag en niet de nachtelijke orde van een aantal onder ons Tja dan ga ik je opzoeken in je polis naast mijn eilanden Na 4 rondes boem pats kolos van marco terwijl die met 111k garnalen naast me staat Natuurlijk ontging me dat niet maar de vijand heeft al …

• -Sap- Vs -No-

ladylina - - Diplomatie

@poker: weet je wat hieraan nou zo leuk is? Of je nu nr of taft of lft of no bent poker heeft altijd de grootste verhalen Maar waar is die held op sokken op het slachtveld Wat voor gezwetz je ook allemaal uitkraamt komt absoluut niet ten goede op het slachtveld Dus ga fietsen poker of ga pokeren want daar ben je tenminste goed in want niemand interesseert die shit wat jij allemaal hier neer zet Ga vechten joh en maak van die babbels van je eens waarheid @dampewartel Pasop dat je goud niet verdam…

• [-NR-] No-Rules

ladylina - - Alliantie Gevechtsrapporten

Leuk gevecht gewonnen door dz Schade voor mij (Hidden Content)

• [-NR-] No-Rules

(Hidden Content)

• [-NR-] No-Rules

haha ja ik ben niet echt meer van het posten en gezien ik ook een leven heb en mijn vorige vloot domgenoeg helemaal heb laten afslachten en druk was op me werk maar ach het is een spelletje en wat boeit het het gaat om lekker te spelen of ik nu verlies of win het maakt mij eigenlijk al weinig meer uit hier dan nog wat rapportjes (Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content)

• [-NR-] No-Rules

wel alles posten he heren en niet alleen de overwinningen maar ook de tegen slagen ps hier en daar ben ik wat kleine aantallen verloren en ook DZ die het posten niet waard zijn (Hidden Content) (Hidden Content) (Hidden Content)

• -SAP- VS Lost2

ladylina - - Diplomatie

Zeer verleidelijk allemaal als er maar 2k crew gebruikt wordt om een score te behalen Ik zal eens kijken of ik dark wolfje kan aansporen of wat anderen die het leuk doen met een klein account Jonge doe ff normaal Als je maar 2k crew hebt vraag je er zelf om als je hoog in de rang beland Dat noemt men slim spelen? Nee dan zorg je dat je tussen de 30 en 50ste plek beland En als jullie echt slim hadden gespeelt had je deze zet over laten waaien en zondags kort voor einde een mega plunder geregeld o…

• 3 accounts

ladylina - - Accountruil Archief

Hey dj Ik heb wel interesse in boerham Ik hoor wel of ik daar op gevallen ben Sterkte nog met albert Gr dinand

• Een onverwacht afscheid...

ladylina - - Wereld Discussie

Vreselijk Een onverwachts afscheid is het ergste wat je overkomen kan -Albert- heb ik heel wat gesprekken mee gehad en zelfs als donatie maatje gehad op alpha en wederzijds op zeta Ik wens de family zeer veel sterkte toe met het verlies Ook namens LFT zeer veel sterkte toegewenst RIP Albert

• Oorlog SAP vs LFT

ladylina - - Diplomatie

Gevecht voor Home-Marmer 3 (21.12.2015 15:28:25) Honey[LFT] uit Polis vs TehGrolsch[-SAP-] uit Home-Marmer 3 --------------------------------------------------------------------------------------------- Hopliet...............................731(-7) - Hopliet.................................0(-1) Bombardier.............................14(-0) - Bombardier..............................0(-2) ............................................. - Muur....................................2(-5) Zwavel schutter…

• Oorlog SAP vs LFT

ladylina - - Diplomatie

(Hidden Content)

• Oorlog SAP vs LFT

ladylina - - Diplomatie

Gevecht voor Asti - H (18.12.2015 21:25:46) dampewjartel[-SAP-] uit FBzz vs LadyLina[LFT] uit Asti - H, Barber[LFT] uit H - Rozen --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Speerwerper.............................1(-0) Zwavel schutters.......................82(-3) - Zwavel schutters......................584(-0) Zwaardvechter.........................0(-500) - Zwaardvechter......................2470(…

• Oorlog SAP vs LFT

ladylina - - Diplomatie

Gevecht voor Polis (15.12.2015 6:30:38) dampewjartel[-SAP-] uit Polis vs LadyLina[LFT] uit Asti - H, Barber[LFT] uit H - Tuin, Speedy M --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................600(-0) - Zwavel schutters......................336(-0) Zwaardvechter.....................2398(-4148) - Zwaardvechter.....................1532(-3456) Hopliet..............................0(-4462) - Hopliet...........................…

• Oorlog SAP vs LFT

ladylina - - Diplomatie

Zeegevecht bij FBzz (14.12.2015 18:44:04) dampewjartel[-SAP-] uit Polis vs Dixi[LFT] uit Fantasica, Barber[LFT] uit H - Lelie, H - Rozen, K - Linden, FBzz, LadyLina[LFT] uit Asti - H --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................174(-126) - Ramschip............................464(-126) Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip.........................126(-0) Stoomram...........................…

• Oorlog SAP vs LFT

ladylina - - Diplomatie

Gevecht voor Polis (14.12.2015 20:42:35) patrick-gamma[-SAP-] uit Marmer2, Franky[-SAP-] uit Breeburg, Pokermaximus[-SAP-] uit Cannenburg vs Honey[LFT] uit Polis, Embion --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Zwavel schutters......................595(-0) Zwaardvechter.........................0(-372) - Zwaardvechter......................2413(-332) Hopliet...............................0(-507) - …

• Oorlog SAP vs LFT

ladylina - - Diplomatie

Zeegevecht bij Polis (14.12.2015 20:36:51) Strobanoff[-SAP-] uit Marmer2, reprowim[-SAP-] uit Marmerstad g, Paul66[-SAP-] uit Breeburg, Pandora25[-SAP-] uit Deukalion, Embioris, Pokermaximus[-SAP-] uit Cannenburg vs Dark Star[LFT] uit Fearless, Honey[LFT] uit Polis, Schuilenburg --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................0(-263) - Ramschip............................887(-273) Vuurschip.......................…