Search Results

Search results 1-8 of 8.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Quote from darkfighter: “Voor nu is TTC duidelijk de overheerser op het slagveld, maar wat zal de toekomst brengen?? ” Ik hoop meer van dit soort gevechten

• Kappa account gezocht

Raymundi - - Accountruil

Account gevonden. Kan dicht

• Kappa account gezocht

Raymundi - - Accountruil

Ik zoek liever een wat kleiner account. Dat account is niks voor mij..

• Kappa account gezocht

Raymundi - - Accountruil

Stiekum hoop ik dat iemand nog een accountje op Kappa heeft die hij of zij niet meer gebruikt. Als er mensen zijn die dit hebben, ik ben hard opzoek naar een leuk accountje! Speel momenteel op Lambda, onder de naam Raymundi. Voor meer info kan je me altijd berichten.

• -NM- vs Heros

Raymundi - - Alliantie Gevechtsrapporten

Gevecht voor Dopper (19.03.2018 23:13:19) The Harvester[Heros] uit Dopper, RipmasterD[Heros] uit Buijze5 vs Raymundi[-NM-] uit Wijn voor all, Ileum, Senna[-NM-] uit Speed Of Sound, Remco[-NM-] uit Blub, Woutte Kanon[-NM-] uit Ileum --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Speerwerper............................10(-0) Zwavel schutters......................0(-210) - Zwavel schutters................…

• -NM- vs Heros

Gevecht voor Buijze5 (20.03.2018 16:52:30) Woutte Kanon[-NM-] uit Ileum, Raymundi[-NM-] uit Ileum, Remco[-NM-] uit Dopper, Senna[-NM-] uit Ileum, Chill[-NM-] uit Buijze5, Ileum, Dopper, Crystal Skies vs KwallosAmigos[Heros] uit Heros-Zwavel I, Vanqi[Heros] uit BlackZwavel, buijze[Heros] uit Buijze5 --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................677(-0) - Zwavel schutters......................0(-119) Zwaardvechte…

• 19-2-18

Gevecht voor Cor (19.02.2018 1:02:09) Aragorn[-G-] uit Polis, Arank[-G-] uit Polis vs The Harvester[-NM-] uit Greasy Grove, Raymundi[-NM-] uit Rich Ones, Chill[-NM-] uit - eXodus -, Woutte Kanon[-NM-] uit Cor --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Speerwerper.............................2(-0) ............................................. - Gyrocopter.............................60(-0) Ram......…

• -G- vs -NM-

Gevecht voor São Paulo (21.02.2018 2:50:41) Jughead[-G-] uit 5P-Blokhut, Hemlock[-G-] uit 5P-Blokhut, São Paulo, Peter[-G-] uit Almelo, São Paulo, Dzjengis Khan[-G-] uit Darhan, kleptomaan[-G-] uit Fred I, 5P-Blokhut, Unbreakable vs Chill[-NM-] uit Boomblaadje, Unbreakable, Senna[-NM-] uit São Paulo, The Harvester[-NM-] uit Moscow, Raymundi[-NM-] uit Sunset, Boomblaadje --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters.................…