Search Results

Search results 1-20 of 72.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Yup, al paar uur helaas

• CV's

Mr Boozer - - Diplomatie

Ik heb er een paar..... 160 ongeveer. verplaatst naar sticky topic voor cv's ~cooldog 07/05/2015 21:33

• Tijdens de grote voorjaarsopruimingen in mijn steden hebben mijn werkers diverse leuke items aangetroffen. Ze variëren van inheemse carnavals outfits tot gietijzeren ornamenten. Alles een beetje stoffig maar zal ze effe schoon laten maken. Komt dat zien, komt dat zien.

• Door de gevreesde "We hebben ontdekt dat de inwoners van ***** verdwenen zijn." heb ik weer wat schilderijen over, komt dat zien, komt dat zien. Mr. Boozer

• Ook hier wat kunstwerken die vrij zijn gekomen.

• Bij recente opgravingen hebben mijn archeologen maar liefst 19! oudheden gevonden. Zin in een stukje cultuur? stuur me maar een cv verzoek. ingame: Mr Boozer

• Tijdens de bouw van mijn nieuwe stad ben ik tijdens graafwerkzaamheden weer het een en ander tegengekomen. Het betreft o.a.: 1- Een versteende dinosaurus teen met ongeknipte nagel, zeer zeldzaam 2- Het onderstel van een antieke stoomreus, vermoedelijk de eerste versie. Is een musthave (moet je echt hebben) voor de echte Ika liefhebber 3- Een kampvuur uit het zwaveltijdperk, en nog steeds met gloeiende kooltjes, goei spul. En nog vele andere interessante zaken. Natuurlijk heb ik voor ware fan nog…

• Wijn

Mr Boozer - - Handel

Ik bied aan: Goud Ik zoek naar: Wijn Ingame nick: Mr Boozer Opmerkingen: Moet via handelsverdag, zorg dat je vrije diplopunten hebt

• Ik bevestig dat de 2e vlagstad van -EF-, de stad Glass van GrandPa-NL in handen is van SAFO. SAFO wint hiermee de CTF, van harte gefeliciteerd en beide partijen bedankt voor het sportieve spel, sterkte met jullie rebuild.

• Wat spelers gestopt en wat musea uitgebreid, mijn volk heeft smaak blijkbaar. komt dat zien, komt dat zien.

• Ook ik heb weer wat kunstwerken in de aanbieding, komt dat zien, komt dat zien. Gr, Mr Boozer

• TF en SMRF vs DOR

Mr Boozer - - Gevechtsrapporten

Lol, die was mooi ja, toch nog onze knok tegen TF gehad, en gewonnen!!!

• TF en SMRF vs DOR

Weet je wat me nou zo tegenvalt, dat een aantal leden van DOR zon enorm terneergeslagen reageren, klagen dat het niet eerlijk is dat wij smurfjes ons bemoeide met de gevechten. Op het moment dat we met SMRF op dat eiland terecht kwamen hadden jullie alle havens in handen muv die van SMRF. Wij zijn uren bezig geweest met het vrijmaken van die havens zonder ook maar een reactie vanuit DOR, TF was niet in de buurt, nog lang niet in de buurt. DOR pakte een van de zeegevechten goed op, kordate actie …

• HSE vs USA

Met lichte verbazing maar vooral met een grote bewondering kijk ik naar een prachtig gevechtsrapport. Wat ooit eens begon met modder gegooi is geëindigd in een respectvolle strijd tussen twee alli's die volgens mij nog wel eens bondgenoten zouden kunnen gaan worden. Wat een goeie knok al niet teweeg brengt. hahahaha. Heren en dames van HSE en USA, mooi gevochten en ik denk dat er hier 2 winnaars zijn.

• smurfen gaan los

Complimenten komen nooit te laat.

• smurfen gaan los

Aan al het goed komt een einde, ook zo aan deze gevechten. Nemo heeft zich kranig verweerd maar kon uiteindelijk niet op tegen een aantal losgeslagen smurfen. het waren geweldige gevechten tegen een toffe speler en ik hoop dat we elkaar in de toekomst nog vaker treffen, tegenover elkaar of aan elkaars zijde. Nemo, bedankt voor geweldig leuke dagen, succes met je rebuild en graag tot een volgende keer. Gevecht voor Urbs IX (11.03.2012 20:05:49) Nemo uit Urbs IX, Urbs III vs smurfinnetje uit Ṩ Win…

• smurfen gaan los

Hahahaha, mooi stukkie Nemo. Ook via deze weg mijn hartelijke felicitaties voor het gewonnen zeegevecht, je hebt hem verdiend. Ze waren inderdaad echt net op tijd, was nog even spannend. Zoals je zegt, op land zijn we nog wat aan het spelen, mooie knokpartij ook, de resultaten volgen later of morgen. Bedankt voor het wassen van je haren, na al die knokpartijen was het wat vettig geworden he. (daarom hebben wij die mutsjes op)

• smurfen gaan los

We zijn uiteraard nooit te beroerd om te geven waar je om vraagt beste Nemo, zoals je gemerkt hebt deze morgen. Helaas was ik gisteren niet in de gelegenheid om snel te reageren, vanmorgen was dat echter een heel ander verhaal. Zeegevecht bij Ṩ RIP Wied (11.03.2012 1:17:58) Nemo uit Urbs IX vs Mr Boozer uit Ṩ RIP Wied, spitfire uit omaha, Klungelsmurf uit Ṩ Boulder, EngerSmurf uit Ṩ Dallet ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Ram-schip.............88(-42)... - Ram-…

• smurfen gaan los

Hahaha, tuurlijk zijn we trots op deze overwinning Nemo maar hadden inderdaad gehoopt wat smurfbessenwijntjes weg te smurfen bij je. En ja, Maikeltjo was oorspronkelijk de ontvanger van ons wraak, maar die smurfte net op tijd het hazenpad. Maar gelukkig maakte je de keuze niet moeilijk voor ons Nemo om je door te smurfen naar de 1e plaats op onze "kill list". (aanvals/wraak lijst) Bovenal was het weer een genot om effe lekker te smurfen tegen een speler die ons alleen wel aan had gekunt. Nogmaal…

• smurfen gaan los

Was een leuke avond inderdaad. Na herhaaldelijke aanvallen van Nemo op een aantal smurfen besloten we om een tik terug te smurfen. De rapporten geven aan dat onze opzet gesmurfd is. Helaas voor Nemo bleek hij een keer niet online te zijn waardoor wij rustig onze gang konden gaan en er lustig op los smurfte in zijn steden. Nemo, bedankt voor een leuke knok en je gastvrijheid, succes met je rebuild. Mocht je ooit een wijntje lusten ben je natuurlijk van harte welkom, maar geef het even op tijd aan…