Search Results

Search results 1-20 of 368.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• cine theater

alboltdrogo - - Klachten & Bugs

Bedankt voor de info, ik heb deze doorgegeven en hou je op de hoogte.

• cine theater

We hebben tegenwoordig de mogelijkheid om succesrates en dergelijke te controleren van de video's en zo de kwaliteit beter te bewaren. Mocht je dus nog steeds problemen ondervinden, gelieve een ticket of hier een post te maken met volgende data: - Tijd waarrond het probleem optrad - Player-ID & City-ID (terug te vinden onder opties) - Wereld waarop het probleem optrad

• cine theater

Een heleboel klachten, met waarschijnlijk een heleboel verschillende oorzaken waar ik een antwoord op zal proberen vinden voor jullie. Eerst en vooral moeten we een groot verschil maken tussen de filmpjes van Gameforge en de filmpjes van andere aanbieders. Sinds 25 augustus werkt Gameforge niet enkel met zogenaamde cross-promo's voor hun eigen games (dropzone, ogame,...), maar ook met externe reclame aanbieders waarop zij zelf ook verdienen. De promofilmpjes van Gameforge lopen gewoon via youtub…

• Cine-theater

alboltdrogo - - Vragen & Hulp Archieven

De meldingen van de aanbieder zijn afhankelijk van het ip adres waarmee je speelt. Indien je geen proxy's gebruikt of je niet in het buitenland bevindt, zou je nederlandse meldingen moeten krijgen.

• Update 0.7.5 - discussietopic

alboltdrogo - - Algemeen

Opmerkingen of feedback over Update 0.7.5 kan je kwijt in dit topic.

• Cine-theater

Quote from Djadde: “vraagje: Doet Cine-theater het in de browser Safari niet/slecht; het lijkt er op dat er niet geregistreerd wordt dat je het filmpje hebt bekeken” Erkend bugje (specifiek voor Safari / apple producten), hopelijk snel opgelost

• Cine-theater

Dat is geen bugje, dat is zoals het werkt. Zoals IM_Mike reeds zei let je wel best op in welke stad je de videos bekijkt, je kan in bepaalde gevallen extra productie of gunsten ontvangen na het bekijken van een promotievideo.

• Heb je al een tracert gelegd?

• Woorden schieten te kort bij zo'n plots verlies... je heengaan is een waar gemis voor ikariam, maar zeker ook daarbuiten. Ik ben blij dat ik je heb mogen ontmoeten en leren kennen. Je was een aangename, wijze man. Heel veel sterkte aan je familie. Rust zacht Albert.

• Bug bevestigd, dit is inderdaad nog niet aangepast op de mobiele applicatie. Hopelijk komt dit er zo snel mogelijk aan in de toekomst.

• Rangen binnen een ally

Het was net een bug dat je geen van beiden kon kiezen, dit maakte toen een automatische promotierang vanaf 0 punten (wat niet echt ergens op slaat) en dit veroorzaakte ook verschillende problemen, maar is een paar versies terug aangepakt. Er zijn verder nog steeds twee soorten rangen en daar zie ik het probleem niet van in. Mocht je voorstellen hebben om het geheel te verbeteren verwijs ik je graag door naar de ideeën-sectie

• - Wat gebeurd er als je probeert in te loggen met autologin uitgeschakeld (vinkje)? - Heb je al geprobeerd jezelf uit te loggen op de app en vervolgens in te loggen?

• Problemen met aanmelden

De reden hiervoor was waarschijnlijk het verplaatsen van werelden tussen verschillende fysieke servers om de besturingssystemen te updaten waardoor een router / node onderweg naar de server omwille van caching niet goed meer wist waar hij naartoe moest.

• Ondanks dat ik jullie mening respecteer, kan je het hooguit omschrijven als een design fout. Ontwikkeling van de app is niet permanent en minder prioritaire aangezien dit door een ander departement gebeurd. Er wordt daarom vooral geïnvesteerd in het hoognodige bij grote versienummers. Dus als je dit aangepast wilt zien, post je dit best als idee / toevoeging in de gewone versie.

• Dit is meer een suggestie dan een bug, ik stel voor dat je het indient bij ideeën & suggesties

• Problemen met aanmelden

Zou je je IP adres kunnen geven en een tracert log? (start -> opdrachtprompt -> typ: tracert s6-nl.ikariam.gameforge.com)

• Om spelers een uitdaging te geven? Of bezig te houden Uiteindelijk is het aan jou om te beslissen welke prestaties je wilt behalen.

• BUG Vlootverplaatsing

alboltdrogo - - Gerapporteerde bugs

Ook bevestigd voor eenheden ondertussen. Mocht je dit probleem hebben, hoe kan je dit voorlopig omzeilen: Zorg er steeds voor dat je min. één landeenheid (bv speerwerper) en zeeschip (bv ramschip) liggen hebt in je hoofdstad. Dan zou je normaal geen last mogen hebben van deze bug

• kan niet inloggen

Ik neem aan dat er een klein onderhoud aan de server was, als deze minder dan 5 min bedragen worden deze meestal niet op voorhand aangekondigd.

• BUG Vlootverplaatsing

alboltdrogo - - Gerapporteerde bugs

Ook met eenheden? Daar heb ik nog niet van gehoord. Laat me weten als het nog voorkomt en plaats dan hier een screenshotje