Search Results

Search results 1-7 of 7.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Gevecht voor Polis (14.05.2018 11:39:43) zlatni-mikrofon[-B-] uit Rotterdam vs aedren[K-C] uit Polizwijn, GrandPa-NL[K-C] uit Zwavel-1, Condor[K-C] uit Ϟ Elarna, Zwavel-2, BBBD[K-C] uit Zwavel-2, Muaddib[K-C] uit Arrakeen, Zwavel-2, Sherlock Holmes[K-C] uit Zwavel-2, Embio[K-C] uit Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................0(-252) - Zwavel schutters.....................1516(-0) Zwaardvechter..........…

• Gevecht voor kukurovici- (11.05.2018 21:06:30) Condor[K-C] uit Rotterdam vs zlatni-mikrofon[-B-] uit kukurovici- --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Speerwerper...........................110(-0) ............................................. - Zwaardvechter........................8496(-0) Hopliet..............................29(-321) - Hopliet............................5765(-315) ...........…

• Gevecht voor Polis (11.05.2018 16:58:15) zlatni-mikrofon[-B-] uit PB-, ambasade, Rotterdam vs Sherlock Holmes[K-C] uit Zwavel-2, spuddy[K-C] uit Zwavel-2, Zwavel-1, Condor[K-C] uit Zwavel-2, Embio[K-C] uit Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................168(-0) - Zwavel schutters.....................1682(-0) Zwaardvechter.....................2979(-2514) - Zwaardvechter.....................2047(-2599) Hoplie…

• Gevecht voor Polis (12.05.2018 5:06:13) zlatni-mikrofon[-B-] uit kukurovici-, PB-, ambasade, -5-, Rotterdam vs GrandPa-NL[K-C] uit Zwavel-1, Zwavel-2, BBBD[K-C] uit Zwavel-2, Condor[K-C] uit Ϟ Elarna, Rotterdam, zuid, Zwavel-2, Muaddib[K-C] uit Vest Gara Kulon, Zwavel-2, Embio[K-C] uit Polis, Embiora, Embioran, Embiorismadness, spuddy[K-C] uit Polis, Zwavel-2, Sherlock Holmes[K-C] uit Magnum Force --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwave…

• Beste forum bezoekers, Nooit Zlatni-Mikrofon onderschatten,ik ben een speler vol verassingen en gekke ideeën: in 2009/2010/2011 was ik meest spraakmakende speler geweest, omdat Zlatni overal kwam, zich overal bemoeide en altijd voor ophef zorgde: Alliantie K-C jullie hebben sportief gereageerd op mijn uitgelokte berichten, ik hoop dat jullie ook hebben van genoten van de afgelopen paar dagen. Nemesis_Alpha wij gaan samen binnenkort in het echt koffie drinken ( bedankt ook voor jouw deelname ) Vo…

• -

ZLATNI-MIKROFON - - Algemeen

mooie gevechten, maar valt me op dat er niet meer wordt gevochten met landleger, wel zonde man!!! Topic verplaatst naar sectie algemeen. ~ the eagle, 7-5-2018 22:04 uur

• Beste ika-spelers. Met alle blijschap wil ik iedereen als eerst begroeten. Ik ben laatste tijd zeer weinig online geweest en daarbij heb ik niet veel gedaan met mijn account. Maar Zlatni-Mikrofon is back!!! wie op delta heeft gespeeld, zal mijn naam zeker kennen. Ik heb ook besloten zelf alli op te richten: speler die graag opzoek zijn naar nieuwe alli en zin in hebben met mij leuke 2018-2019-2020 en het jaar 2050 van te maken zijn van harte welkom in mijn alli: er zijn aantal voorwaarden die ik…