Search Results

Search results 1-20 of 215.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• DND tegen TMP

King Mark - - Gevechtsrapporten

Zal ik ook even wat olie op het vuur gooien.... IK BEN TERUG!!!! DND en LAB, wees welkom, GS zijn al op. Even duidelijkheid scheppen, ik heb 2 maal een polis verplaatst met ambrosia en deze daarna afgebroken, kosten, 400 ambrosia, geloof me, zou het zo weer doen.... Het was elke ambrosia waard...... Ik kan vele voorbeelden geven van hoe mensen zichzelf tegen spreken, ga ik niet doen.. heb me kostelijk vermaakt tijdens mijn vakantie en heb zin in de komende gevechten...

• Op verzoek nog even het volledige rapport. Deze is iets positiever voor WINDS omdat ik de eerste 3 rondes er met onvolledige aantallen stond en dus onnodig mortier schepen en dergelijke verloor. Mag de pret niet drukken.. Zeegevecht bij Polis (17.06.2013 0:17:59) Erigené uit CapDeVila2, Erigené Zm, Cosworth, annaelle uit Barcelona, Londen, Peterus uit Mederiacum, Blariacum, Karel uit 虎 Royal M1, Luxembourg, Polis, CapDeVila2, Erigené Zm, kevin E uit Wenen, CapDeVila2, Andiamo uit Erigené Zm, kam…

• TMP vs LAB

King Mark - - Alliantie Aankondigingen

PAK AAN!!!!! Ik wil niet weten hoe vaak we kolos om de oren hebben gehad, en terug trekken zal wel niet gelukt zijn op een of andere manier maar LAB heeft alweer slaag gehad van ons.. word beetje eentonig zo.. Zeegevecht bij Leiden -W3- (23.04.2013 16:12:44) King Mark uit LAB G-lobe-10, de kempen 2, KING MARK, KM ZWAVEL, KM ZWAVEL 2, kong uit LAB G-lobe-10, LAB Fazant R, LAB Dionysos, Zwakong, Hayes, Skull Island, Andre uit de kempen 2, Natoes uit LAB G-lobe-10, de kempen 2, Special D uit Isis, …

• TMP vs LAB

En ja hoor, weer werd er terug getrokken, zo jammer... Zeegevecht bij LAB G-lobe-10 (17.04.2013 14:07:24) Jaimre uit Leiden -W3- vs Natoes uit ZwavelDam, King Mark uit KING MARK, LAB Arsenia, LAB Nexus ------------------------------------------------------------------- Ram-schip...........1024(-96)... - Ram-schip...........1947(-48)... ................................ - Ballista schip.........2(-0).... ................................ - Vlammenwerper..........7(-0).... ..........................…

• TMP vs LAB

Er werd terug getrokken.. *KNIP* Ook bij deze werd er terug getrokken Zeegevecht bij LAB The Firm W3 (12.04.2013 18:15:27) King Mark uit Nieuwendam vs Jason uit LAB Kolchis, zyuha uit Lab spalkios ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............764(-36)... - Ram-schip............346(-66)... Vlammenwerper..........4(-32)... - Vlammenwerper..........1(-12)... Katapult schip........40(-0).... - Katapult schip.......133(-0).... Scheprad-ram.........431(-9)...…

• TMP vs LAB

Ik moet mijn mening over LAB helaas toch bijstellen. LAB was in mijn ogen altijd een machtige alliantie waar niemand tegenop kon. Paar dappere allianties hadden het geprobeerd maar in mijn ogen tevergeefs. Maar nu wij zo al even bezig zijn is LAB in mijn ogen kampioen in terug trekken en kolos gebruiken. Vind ervan wat je wilt vinden, ik denk er het mijne van.. Fijne strijd nog!!

• Wie loopt er hier te klagen?? Wij van EMP in ieder geval niet hoor.. We kunnen het alleen maar waarderen dat mensen eindelijk iets terug doen na talloze plunderingen.. Ik zeg, lekker bezig!! Komt u maar.. Hoeveel positiever moeten we zijn dan??

• Hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!! Lekker knallen!! Komt u maar!!!

• Yesssss (jaaaaaa) Sniper gaat weer ouderwets los... Dit kan nog leuk worden!!!!

• Mooi.. weer lekker partijtje knallen... Succes voor de anderen, jullie zullen het nodig hebben..

• TMP vs LAB

Lekker ver gezocht allemaal weer. Zullen we het maar niet hebben over de aanvallen van speler Mlangman van afgelopen maandag op mij dan? Stel je voor dat ik dat hier hardop zou gaan zeggen zeg, Zou best wel iets hebben van de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.... Maar laten we het gezellig houden.. Dus ik begin er maar niet over..

• TMP vs LAB

TJa, 1 april... daar zeg je me wat...

• BOG vs ING

King Mark - - Diplomatie

Paar gevechtjes.. Gevecht voor -ING- Weugie 3 (07.05.2012 19:28:56) Weekstrom uit anCnoc vs King Mark uit ۞KM MARBLE 2۞, Gep uit ۞Proost9۞, Paradox uit Hephaistos II, Renee uit ۞-Goudstad۞, P5ycho, martinos uit Lightning, DownUnder uit Stadje wijn 2, Polis, -ING- Weugie 4, P5ycho, Koffieprut uit P5ycho ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter........822(-1178). - Zwaardvechter.......1512(-828).. Hopliet..............466(-1526). - Hopliet.............1594(…

• Jazeker, we hebben er zin in..... Dat het een leuke sportieve strijd gaat worden staat nu al vast.. Have fun.....

• Kijk, zo kan het ook.. Geweldige redenen om een oorlog te verklaren.. Succes aan beide partijen en vooral veel plezier!!

• Ik was diegene die dat lid had aangevallen. Reden, redens genoeg.. Deze speler was in tijden van EVO te laf om te vechten, prima is zijn keuze. Overgestapt naar NO omdat hij geen zin had in oorlog, ook evengoed prima. Vervolgens 3 dagen mij bespioneren, meerdere malen per dag, ja dan ga ik preventief een haven blokken. Vervolgens een hoop gezeur vanuit NO en bla bla bla, maar de belofte was dat ze het alleen bij mijn stad zouden houden, nog geen paar uur later word een stad van een alliantie lid…

• Whahahahahaha, Die stad staat daar omdat we oorlog hebben met EVO, daar zaten een paar evo leden dus hoppa, stadje erbij. Bedoeling was al langer om die stad weg te halen, maar speciaal voor jullie laat ik hem nog lekker staan... Succes...

• *knip* ~jinamoja 14/04 @ 9u: Waarschuwing: Negeren van de forumregels: Banbespreking + teamtrolling.

• *knip*

King Mark - - Diplomatie

*knip* ~jinamoja 14/04 @ 9u: Waarschuwing: Banbespreking: Er staat expliciet in onze regels dat dit forum niet bedoeld is om bans er op te bespreken. Mocht je problemen hebben met een ban die je hebt op gelopen dan kan je de GO bereiken via support.ikariam.nl

• Het eens zo machtige CTRL vond het niet leuk dat BOE en EMP samen een stoei wouden tegen hen en VFC. Ze waren niet voorbereidt, voelden zich niet verplicht te vechten wanneer wij het wouden ect. etc.. Nu hadden ze het idee zich goed voor te bereiden en maar eens bij EMP langs te komen. We werden verrast, rekenden nu eindelijk eens op een gezellige stoei echter was het met een dag knokken alweer over en verlieten ze met de staart tussen de benen onze steden. Een beetje een dooddoener voor de groo…