Search Results

Search results 1-20 of 45.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

psycho - - Diplomatie

Mijn ingame naam is : P5ych0

• Ja BOG is niet meer wat het was.. BOG is leeggelopen Het is erg sneu, maar als oud lid van BOG wil ik deze alliantie weer leven inblazen. Ik wil weer een leuke gezellige alliantie,waar we er voor elkaar staan Waar we lekker kunnen kletsen en ideeen uitwisselen,en ja natuurlijk een potje vechten hier en daar Spreekt dit je aan ? Meld je dan aan bij BOG Ow er zijn natuurlijk nog functies te vergeven

• Kom maar op met die cvtjes ik heb er nog 50 of meer

• Een kleintje .. :)

psycho - - Gevechtsrapporten

Gevecht voor Ϟ Chinese Danio (24.12.2014 1:53:04) Ektor[TIC] uit Polis vs Psycho[۞BoG۞] uit Lunatic, ۞ Ticcertje ۞, Plensbui[۞BoG۞] uit PlensStad, gerrie8888[۞BoG۞] uit ۞Mepzwavel3۞ --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters.......................84(-0) - Zwavel schutters......................200(-0) ............................................. - Speerwerper...........................844(-0) Zwaardvechter.......................…

• Gevecht voor Vosje W

psycho - - Diplomatie

Na lange tijd van afwezigheid.. ( beetje druk en intresse in spel wat minder ) keek ik op de RAM, en wat ziet mijn oog.. ? OORLOG ???? Goed kijken ... maar nee ... alleen vlootgevechten.. ( das vervelend als je leger hebt ) Maar na goed kijken ( ja ik had de ochtendslaap nog in mijn ogen ) zag ik opeens : In vox staat veel leger, dus uitkijken jongens.... UITKIJKEN... ???? .... Daar moet ik dus vol in.... Dus ik me troepen daar naartoe , en vol erin. Gelukkig slaapt BOG niet, want het duurde nie…

• Goliath OWC zoekt Happy David op

psycho - - Diplomatie

Whahahahaha 60k generalen... Nou die komt jouw niet opzoeken hor met maar 9 milj goud... whahahaha Even afwachten tot goud op is en leegplunderen zeg ik dan... TripleD trok ook telkens zijn troepen terug ...

• Wie o Wie ?

psycho - - Diplomatie

Eh vanaf januari... Ok ik geef toe ik ben blond ... en lezen is ook niet mijn sterkste kant.. Whahahah LOL... Maar zoals AL47 al aangeeft ...Wie weet een verzetje..

• Wie o Wie ?

psycho - - Diplomatie

ik begrijp je bedoeling hoor.. maar ik denk dat je tot na de feestdagen moet wachten.. En ik hoop voor je dat er een paar opstaan die tegen jullie willen knallen..

• Ik wens jullie allemaal een goed voorspoedig... EN een knallend 2013... en veel mooie gevechten

psycho - - Diplomatie

Ok thx voor de opheldering... Tevens heb ik ook netjes een ingame mail gehad nu Prettige kerstdagen allemaal..

psycho - - Diplomatie

ik heb vernomen dat mijn naam werd genoemd... --------------------------------------------------------- Bovendien had jeroenbil16 ook nog eens een ander lid van onze alliantie aangevallen samen met psycho van BoG. Dat was al wel een poos geleden, maar ik heb een goed geheugen. Ik ging ook de donatiestanden nog eens bekijken en jeroenbil16 had nog geen 5% gedoneerd van het totaal. En hij heeft wel 300 arbeiders overal! ----------------------------------------------------------- Aangezien IK niet …

• Wie Durft ??

psycho - - Wereld Discussie

mooie praatjes .. maar "je kantoor "staat weer eens in V -Mode Enneh.. naar jouw komen.. ? ALS je me echt graag wilt hebben.. kom je toch even naar mij.. ? Maar zoals ik ingame al heb aangegeven, ben je niet de moeite waard om te bezoeken ( omdat je in V-Mode gaat,en rare ram berichten stuurt met "ben je bang ?? , kom maar op " ect ) Zou prettig zijn indien je je iets meer volwassen zou opstellen... dit maakt het spel een stuk gezelliger

• Wie Durft ??

Tsja en wie is er weer in V-mode.. met zijn 58k .. ? Pff laat maar zitten.. Ik wil best bouwen.. en slachten maaaaaaar dan moet je niet continu in V-mode .. eh ... vluchten... uitrusten.. ? ???

• BOG en Hades krachtmeting

psycho - - Diplomatie

het was weer heerlijk .. lekker als vanouds !!!! Ik heb het reuze naar mijn zin gehad... ( moest wel kei ... en keihard RB ) Maar was zeker de moeite waard.. Nu maar weer een plunder legertje maken om weer wat GS te scoren.. Tsja .. heb nu de smaak te pakken.. Ow nee ik gaat ff een knap leger bouwen voor 1 iemand met een leger waar ie van af wil.. en waarschijnlijk ook zijn GS HADES bedankt voor jullie inzet en gevechten..

• 4midable vs. B4A

psycho - - Gevechtsrapporten

Ach ja ik zeg maar zo.. : verlies moet je kunnen dragen... Kan meer mensen die s'nachts aanvallen.. Maar je bent ook niet echt slim als je je tenders bij je vloot laat liggen .. Toch.. ? Maar het zal wel aan mij liggen.. Grtz

• Wie Durft ??

hahah iedereen is welkom.. maar ik kan hem alleen eventueel ook wel aan hoor..

• Wie Durft ??

Grote titel hier ... WIE DURFT.. Hmmm laten we het zo stellen... toen je BOG aanviel ( omdat we je niet wilden hebben ) heb ik niet eens de kans gekregen om je te KUNNEN aanvallen.. Omdat je in V-mode bent ... eh .. Gevlucht.. ? Dus ja ik wil wel hoor.. Maar nu moet je even wachten tot we klaar zijn ( krachtmeting HADES vs BOG ) Daarna wil ik je best van je generalen afhelpen.. Grtz

• Krachtmeting B.O.G vs Hades

psycho - - Diplomatie

ik had er nog 2 liggen.. Gevecht voor zummere 2Ø (19.10.2012 21:05:38) bugle uit Thunder Town vs psycho uit Insane, Lysithea ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......1867(-888).. - Zwaardvechter.......6756(-742).. Hopliet.............2639(-910).. - Hopliet.............6583(-1008). Schutter.............250(-0).... - Schutter.............236(-0).... Gyrocopter...........135(-170).. - Gyrocopter...........327(-0).... Bombardier...........100(-60)... - …

• BOG en Hades krachtmeting

psycho - - Diplomatie

Pfff hard werken.. zwaarden poetsen en uit het vet halen.. kijken of de schepen nog waterdicht zijn.... Maar het is zeker de moeite waard... Laten we er een leuke en gezellige partij van maken ... Ik wens ook HADES sterkte in deze stoei..

• TAFT vs Winds (HOF)

psycho - - HoF

tsja ik ben niet de meest slimme hier.. Maare .. kolos.. ? ow tsja was er 1 dag effe niet ( werk ) en ik dacht al waar zijn al die schepen nu opeens.. ??? Maar nu begrijp ik het