Search Results

Search results 1-20 of 86.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• percentage bescherming

embio - - Ideeën & Suggesties

Het lijkt mij een goed idee, maar praktisch niet haalbaar om te verwezenlijken. Ik vind wel dat er een oplossing moet komen naar het plunderen van kleinere spelers toe. Misschien een idee om bijvoorbeeld een percentage van je eigen punten te nemen neem bijvoorbeeld 25%. Stel je hebt 10 mil punten dan zou je spelers met meer als 2,5 mil punten kunnen plunderen maar kleinere spelers niet. Stel je hebt 20 mil punten dan kun je de spelers met meer als 5 mil plunderen en de spelers met lagere punten …

• Vrachtschip

embio - - Doorgestuurde Ideeën

Ik begrijp dat men geld moet verdienen, maar dan leg ik even mijn standpunt uit: Met dit voorstel zou je als kleinere speler iets sneller kunnen groeien, wat maakt dat je als beginnend speler langer blijft spelen. Momenteel stoppen er een hele hoop omdat ze de tijd niet hebben of omdat ze te traag groeien. Ook voor een grote speler is het handig om gewoon je grondstoffen sneller rond te krijgen. Ik denk maar aan handelvoeren, als ik 12 eilanden ver moet ben je direct al een halve dag kwijt aan h…

• Vrachtschip

Het is maar een voorbeeld, Ik heb nu gewoon de huidige capaciteit van een gewoon handelsschip genomen. Het kan ook meer of minder worden maar dat laat ik aan GF over Het heeft sowieso een voordeel dat je extra grondstoffen kunt vervoeren ongeacht hoeveel handelsschepen dat je hebt. Het nadeel is dan weer dat het je een berg goud kost als je er veel van maakt. Maar dat is een keuze die elke ika-speler zelf moet maken. Zo kun je ook stellen dat de laatste update met de barbaren ook alleen maar voo…

• Vrachtschip

Hoi allen Jullie kennen het probleem wel dat je soms is wat handelsschepen tekort komt. Nu heb ik dit idee ergens opgevangen en het lijkt mij wel van toepassing om het hier neer te zetten. Als we nu eens een nieuw schip op de markt brengen dat een vaste hoeveelheid grondstoffen kan vervoeren. Stel dat je deze schepen kunt maken in de scheepswerf met x-aantal grondstoffen. En dat we dan x-aantal goud vragen per uur (zoals bij troepen en vloten). Met behulp van deze schepen kunnen we dan meer gron…

• Hoi alle ika-spelers Graag wil ik hier even bekendmaken dat er een nieuwe alliantie is. Ja, wie of wat zijn wij? Dat zal ik eventjes voor jullie uitleggen. Wij zijn een democratische alliantie waar iedereen welkom is. Van de allerkleinste tot de allergrootste spelers zijn vrij om zich aan te melden. Voor wat staan wij als alliantie? Wij staan voor vrijheid van je eigen spel. Wij doen wat we zelf willen dit wil zeggen, Wie wil bouwen maakt zijn stad nog groter, wie wil handelen die concurreert me…

• SAP en DND

embio - - Diplomatie

Beste IKA-vrienden Ongeacht wat hier allemaal gezegd wordt het is en blijft een keuze van elke speler. Hij/zij kiest een bepaalde weg doorheen het spel. Men dient de keuzes te respecteren die gemaakt worden. In dit geval zijn er wat oud-DND'ers die terug hun eigen stekje willen opzoeken. Wij als SAP'zijnde houden niemand tegen om zijn eigen weg in te slaan. Dus bij deze wil ik de spelers die SAP verlaten bedanken voor de leuke tijd die we hebben gehad. Ondanks wat akkefietjes hier en daar was he…

• -Sap- Vs -No-

embio - - Diplomatie

Zozozo, NO is vandaag wat wakker geschoten. Gelukkig zijn wij net zo actief om wat leuke gevechten te houden. Hup hup zo zie ik het graag hopelijk hebben jullie nog wat sterkers in de hoed steken. Voor deze mooie gevechten spelen we allen ika, dus knallen maar en laat nog maar vele vlootjes uit de werven rollen want we komen terug op gang na een iets of wat minder actieve periode Zeegevecht bij Rookie (29.11.2016 19:15:20) martinos[-NO-] uit Polis, Suo loco[-NO-] uit Mars, Rookie, PolAs vs Motta…

• TTV vs C-R

embio - - Diplomatie

Veel succes aan beide partijen en laat de legers en vloten maar vloeien om leuke gevechten te bekomen. Maak allemaal veel plezier en dan komt de rest vanzelf

• -Sap- Vs -No-

embio - - Diplomatie

Quote from -REBEL-: “Alleen jij ben nog met iets bezig wat nergens op lijkt, de rest van SAP is al uit ons gebied, welke conclusies moeten wij dan trekken Als je ons de oorlog verklaard dan moet je ons aanvallen, en als je dat niet doet ben je ook niet oorlog waardig, Kan je het net zo goed opgeven. En NEE, wij gaan niet naar jullie gebied, wij hebben jullie NIET de oorlog verklaard. En maak je maar niet druk over ons , we hebben genoeg goud en generalen achter de hand ” Hoor ik daar dat jullie …

• -Sap- Vs -No-

embio - - Diplomatie

zeker en vast gezellig hier, blijkbaar hebben jullie een drukke avond gepland maar leuk dat jullie eens gezellig langskomen Gevecht voor -NO- destroyer (14.10.2016 0:00:57) Tiboo[-NO-] uit MaHep AB7 vs embio2[-SAP-] uit -NO- destroyer, Assie[-SAP-] uit PolAs, eindelijk dan, dampewjartel[-SAP-] uit dampe --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Speerwerper.............................5(-0) Kok....…

• Een onverwacht afscheid...

embio - - Wereld Discussie

bij deze Beste DND'ers en de rest van IKA, bij deze wil ik graag mijn steun betuigen aan de familieleden en alle spelers die Albert hebben gekend. Zelf ken ik Albert al enkele jaren van verhalen en uitgevochten oorlogen. Tot nog geen week geleden had ik het eerste contact in RL via de sociale media-bronnen. Ik denk dat niemand dit nieuws op deze korte tijd zou verwachten. Albert is en zal altijd een deel van de IKA geschiedenis uitmaken, waarbij de herinneringen gekoesterd moeten worden zoals Al…

• Sap Vs TTV

embio - - Diplomatie

beste Ik wil TTV bedanken voor de leuke weerstand die ze tegen ons hebben gegeven. Over het algemeen een mooie prestatie met vele leuke gevechten. Een zeker pluspunt zijn de vele landgevechten. Ook de vele hoge generale score's zijn leuk om te zien, bij mijn weten is het nog niet vaak voorgekomen dat er spelers boven de 200k generalen geraakten. Dat is nog niet aan mij besteed want mijn account is nog te klein wat de goudvoorraad betreft. Al bij al zijn er weer vele nieuwe uitdagingen voor in de…

• Sap Vs TTV

embio - - Diplomatie

Spijtig dat er zo vroeg werd teruggetrokken, maar toch een leuk landgevecht. Momenteel nog tal van gevechten gaande waarbij het best wel spannend is. Op naar het volgende gevecht en blijven gaan Gevecht voor Polis 2 (14.11.2015 20:41:52) gerrie8[TTV] uit polis11 vs Bassa[-SAP-] uit Sapje-Temp, tip_7_9[-SAP-] uit Polis, Fernando Torres, Barry Embio[-SAP-] uit Fernando Torres --------------------------------------------------------------------------------------------- Hopliet......................…

• Oorlogs verklaring -DZ- vs LOST2.

embio - - Diplomatie

inderdaad het zijn woelige tijden alweer een oorlog :p veel succes aan beide partijen

• -NO- versus DiV

embio - - Diplomatie

hoi en daar was ik weer, weer een grote vloot neergehaald waarvoor dank. was wel even spannend maar ik heb het risico genomen. en dan vandaag nog die verloren restjes afgeslacht, om dan uiteindelijk tegen een grote vloot te sneuvelen. de kleinere gevechtjes zal ik niet posten. zijn er gewoon te veel. dus hierbij de 2 grotere die ik alleen heb gevoerd in een van de thuishavens van NO het landgevecht heeft deathwing gedaan dus dat gevecht zal nog wel gepost worden Zeegevecht bij -NO- zavel (24.01.…

• -NO- versus DiV

embio - - Diplomatie

hoi allen Nu ja, als ik eens een oorlog voer kom ik op een of andere reden steeds de grote vloten tegen. dit resulteerde dan in volgend mooi zeegevecht. spijtig genoeg moesten we afhaken om tacktische redenen. blijf zo doorgaan NO de schade valt al bij al goed mee voor ons, aangezien we de laatste rondes beetje werden ingehaald op schade Zeegevecht bij Peppi Kristal 2 (19.01.2014 21:42:13) Embio uit Glas land, hellbound uit Glas land, DiV Selene, DiV Capitalus, kalemeneer uit DiV Amaterasu, SibC…

• Dnd Vs -Sap-

embio - - Diplomatie

hoi kan iemand van DND het zeegevecht van halohalo posten. ik mis de eerste 15 rondes en de laatse 2of 3 rondes. was een leuk zeegevecht, met lekker veel schade maar wel verloren, maar goed op naar het volgende gevecht

• Dnd Vs -Sap-

embio - - Diplomatie

hoi allemaal ik wil DND bedanken voor deze 2 mooie zeegevechten. in het begin stonden we in beide gevechten met 2 tegen 7 DND spelers vanochtend heeft dampje ons even bijgestaan samen met hunnehunne dit resulteerde in volgend resultaat, ik laat al de hep wonders even weg want anders wordt het te lang. Doe zo verder DND, Zeegevecht bij plaag 10 (29.10.2013 23:43:02) Embio uit KLMZ, 本 Anvil Gate, emborod, Polis, tip_7_9 uit KLMZ, 本 Anvil Gate, Polis, PSV Eindhoven, FC Sevilla, FC Valencia, Club Br…

• Oorlog : SAP VS DiV

embio - - Diplomatie

nu ja, de eerste plundertjes van mij tijdens deze oorlog. wel leuk dat alles zo gemakkelijk te plunderen is. op naar de volgende De stad dampezwavel werd geplunderd door Embio. Volgende grondstoffen werden gestolen: 6634hout 6952wijn 31412zwavel De stad dampezwavel werd geplunderd door Embio. Volgende grondstoffen werden gestolen: 6670hout 6895wijn 31434zwavel De stad dampezwavel werd geplunderd door Embio. Volgende grondstoffen werden gestolen: 5651hout 7588wijn 31260zwavel De stad dampezwavel …

• Oorlog : SAP VS DiV

embio - - Diplomatie

en hier ook nog enkele mooie gevechten. Zeegevecht bij Polis (09.07.2013 10:34:46) Marc-Antony uit DiV Wijn 3, Embio uit Polis vs Lampenkast uit Zwavel I, tip_7_9 uit Club Brugge, jmper uit DiV Antverpia 9, repro uit stalingrad 4, Paavo uit stalingrad 4, ZombieWolf uit stalingrad 4, Franky uit stalingrad 4 --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................656(-324) - Ramschip...........................2329(-300) Onde…