Search Results

Search results 1-11 of 11.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Een onverwacht afscheid...

RedKite - - Wereld Discussie

Wens alle nabestaande veel sterkte toe in deze moeilijke tijd . Albert , Rust zacht We gaan je missen !

• Juist aanpakken dat piratenspel ,,, hooguit 1 vesteging is meer dan zat , zo behouden andere spelers ook nog een kans . en aan regels binden vind ik een top idee

• Beste iedereen , Ik heb een idee betreft het overzicht van het paleis , nu staat er bijna alles in 1 oogopslag gemeld behalve de wonders die we hebben . Mijzelf lijkt het handig om via je paleis te zien waar je je goede wonders hebt staan op welk eiland . Ik heb hiervoor een screen gemaakt en het één en ander aangepast zodat men kan zien wat ik bedoel . *knip* Coördinaten zichtbaar in screenshot, derhalve verwijderd. ~Valisk Goed idee of niet , ik zelf vind van wel.

• nieuwe wereld?

RedKite - - Vragen & Hulp Archieven

Gelukkig niet zeg een nieuwe wereld ,,, en dan vervolgens weer een merge lol Maar ja zie ze er wel voor in staat , epsilon 2.0 ,,, LOL

• Ja ik dacht je hoort er niets meer van , maak er een nieuwe voor open . Er is toch zeker wel animo voor ,,, en sommige spelers worden er gek van als je meer dan 200+ RAM berichten moet doorlezen !

• Beste iedereen Ik en meerdere spelers zijn van mening dat de RAM vaak erg vol staat op een zeer actieve dag . Nu een idee , als er nu een in de alliantie de mogelijkheid bestaat voor RAM te sturen RAM , Piraterij RAM , Tactische besprekingen RAM , Belangrijke mail voor hele alliantie Hierbij onderdruk je de mails voor de alliantie en krijgen niet alle spelers de mails die ze niet wensen te ontvangen ! Goed idee ?

• kan op slot , heb er al 1

• SIG aanvraag Redkite

Redkite - - Fan Art [Archief]

Kan slotje op , ben inmiddels voorzien van mijn vraag !

• SIG aanvraag Redkite

Redkite - - Fan Art [Archief]

Soort artwork: ( een signature ) Tekst: ( in het plaatje ook de naam , Redkite. ) ( ben benieuwd erna ) Overig: Graag iets met de vogel Redkite

• Beste lezers , Mijn ingame naam is : Redkite U kunt mij via ingame benaderen voor als u een groot account ter overname heeft . Ik ben op zoek naar een account van +/- 1 miljoen totale punten , tevens ben ik al een ervaren speler binnen Ikariam. Wil offensief gaan spelen ermee dus graag gevestigd op eilanden met goede wonders en niet alles op 1 eiland . Met of zonder ambrosia , ( bereid voor overname ) Ik hoor graag van u , Vriendelijke groeten Redkite

• Show-Off!

Redkite - - Gevechtsrapporten archief

Mooi om te lezen al die rapporten , sommige maken er echt een duidelijke rapport van en vind ik werkelijk zeer overzichtelijk , beter dan die standaard berichten !! Vriendelijke groeten Redkite PS nee niet dat vliegertje , Redkite is een vogel !