Search Results

Search results 1-20 of 186.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• LFT (LFT) vs SAP(-SAP-)

Erigené - - Diplomatie

Bij deze 2 CRs, Zeegevecht bij SAP Stroba HQ (03.08.2015 21:30:47) Erigené[LFT] uit Köln vs TehGrolsch[-SAP-] uit Home-Marmer 1, Strobanoff[-SAP-] uit SAP Stroba HQ --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................176(-24) - Ramschip..............................0(-268) ............................................. - Ballista schip.........................0(-20) Stoomram..............................200(-0) - Stoom…

• Ah. Mooie schade verhouding. Als zulk soort CR-rapportjes de moeite waard zijn hoort deze er ook in thuis. +/- 6 maal deze ;). Zo ga je om met BOM waves. Zeegevecht bij Polis (25.07.2015 22:43:50) roeghouwer[-SAP-] uit kristal2 vs Erigené uit Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip................................0(-1) - Ramschip..............................482(-0) ............................................. - Vuurschip......…

• LFT (LFT) vs SAP(-SAP-)

Erigené - - Diplomatie

Ook hier heb je geen skills voor nodig. Bij deze 1 van de 6 plunderingen. Midden in SAP gebied. En dat gewoon overdag en niet om 5 uur in de nacht. [b] G evecht voor kristal2[/b] (25.07.2015 17:55:27) Erigené uit Polis vs roeghouwer[-SAP-] uit kristal2 --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Steenslingeraar.........................0(-1) ............................................. - Speerwerper…

• Je zult je vast afvragen waarom dit DND gerelateerd is... is het niet? Omdat DND dit niet heeft kunnen voorkomen Dit is overigens eigenlijk een reactei van plunderingen van SAP op VTX. SAP die graag de oorlog tegen VTX wij afbreken. Maar VTX wou graag doorvechten. Het gevolg is dat SAP zichzelf tot WINNAAR heeft uitgeroepen en de oorlogs-topic sloot. Dit is dus de meest logische plek voor de CR sinds SAP de topic heeft gesloten en DND zich openlijk bemoeid. Gevecht voor kristal (25.07.2015 16:03…

• Beste allen, Altijd leuk om te zien op dergelijke forums welke spelers sympathiek zijn en wie niet. Al zullen daar de meningen zo mogelijk over verschillen maar dat daargelaten. Ik hoop altijd maar dat deze spelers in het dagelijks leven sympathieker zijn... Want anders kom je er niet. Kort iets over WINDS, de spelregels en een stukje geschiedenis: - WINDS is in 05-2008 opgericht vlak na Alpha begon. Daarmee zijn we de langst bestaande alliantie op Alpha. Onze visie is lokaal zijn en daardoor in…

• a

Erigené - - Diplomatie

Opruim actie. Zeegevecht bij VinoTrio (25.06.2015 19:04:08) Erigené[VTX] uit Williams vs asanka1982[-SAP-] uit Toledokristal1 --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................170(-30) - Ramschip.............................174(-98) ............................................. - Ballista schip.........................28(-0) ............................................. - Katapult schip.........................66(-0…

• Meerdere CVs gezocht.

Erigené - - Diplomatie

Meerdere CVs gezocht. Ik ben te vinden op *knip* herinnering:ingame coordinaten zijn niet toegelaten op het forum ~cooldog 03/06/2015 20:15

• Culturele Verdragen

Erigené - - Diplomatie

Erigene kan nog veel Culturele goederen gebruiken.

• Erigené zoekt CVs

Erigené - - Diplomatie

Ik kan meerdere CVs gebruiken. Wie o wie wil een kunstwerk met me ruilen.

• Met gebrek aan tenders...

Erigené - - Diplomatie

Wat te doen als je een vloot gevonden hebt, voldoende schepen achter de hand maar geen tenders bij de hand. Zo dan maar... Zeegevecht bij troy 1g (19.11.2013 19:53:33) Erigené uit Palermo, troy 2g vs Nemesis uit Seth, jwac13 uit troy 1g, Marcus uit Zierikzee --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Ballista schip..........................1(-0) Ramschip.............................153(-35) - Ramsc…

• Zo. Wat aanvalspuntjes bij elkaar gesprokkeld. Zeegevecht bij Possible (14.11.2013 1:33:31) Erigené uit Zwavel 2, Bubbles, Athene, Possible vs Barber uit M - Tuin, lambik54 uit Árta, LadyLina uit Possible --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................456(-150) - Ramschip............................276(-585) Vuurschip............................97(-251) - Vuurschip..............................8(-20) Mortier schip…

• Ik zat al 2 uurtjes achter Grafikos aan te varen. Uiteindelijk toch in gevecht weten te raken. Had een mooi gevecht kunnen worden maar helaas is uitendelijk de boel (voor het slapen gaan waarschijnlijk) terug getrokken. Zeegevecht bij Erigené Z]Zeegevecht bij Erigené Z (06.11.2013 23:54:01) grafikos uit Pinos Z- vs Erigené uit Erigené Z, Erigené M2m, Bung, Elia, Warrior, Delis --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..................…

• Zeegevecht bij hopperdepop (07.07.2013 14:40:27) Erigené uit Erigené Z, Helheim vs Dono I uit Polis, Erigené Z, leuven ------------------------------------------------------------------- Ramschip.............155(-198).. - Ramschip.............155(-186).. Vuurschip.............39(-225).. - Vuurschip.............13(-153).. Mortierschip.........126(-0).... - Mortierschip.........120(-0).... Stoomram.............193(-67)... - Stoomram..............88(-112).. Rakettenschip.........81(-39)... - Rakett…

• De aanval van Pieterr een eind verder op afgeslagen. Het werd kort nog even een kat en muis spelletje waarbij ik bijna even de muis dreigde te worden. Echter wist ik het tij te keren en had ik het geluk dat Pieterr een klein foutje maakte. Zeegevecht bij Milaan (26.06.2013 21:02:08) Pieterr uit Voorthuizen, Harderwijk, Napels, Milaan vs Erigené uit Erigené Zm, Elefsina, Cleonae, sebas uit Rome ------------------------------------------------------------------- Ramschip.............255(-38)... - …

• de Lat

Erigené - - Gevechtsrapporten

De Lat op zijn knietjes terwijl ik geen hepa actief had. Zeegevecht bij Somewhere 2 (23.06.2013 13:52:01) Erigené uit Erigené Z vs de Lat uit Middelaar ------------------------------------------------------------------- Ramschip..............50(-36)... - Ramschip.............592(-12)... ................................ - Onderzeeër............10(-0).... Mortierschip..........42(-0).... - Mortierschip..........66(-0).... Stoomram..............55(-35)... - Stoomram.............182(-31)... Raketten…

• één van de weinige volledige CRs die ik heb weten te maken. Zeegevecht bij Anker (22.06.2013 0:17:44) Erigené uit Erigené Z, Erigené M4m vs larsje uit Polis ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............164(-36)... - Ram-schip............264(-36)... Vlammenwerper..........1(-0).... - ................................ Mortier schip.........42(-0).... - Mortier schip.........42(-0).... Scheprad-ram.........175(-25)... - Scheprad-ram..........20(-45)... Roc…

• Winds - Bees

De twee gevechten in Demachines havesn voorafgaand aan de CR die Paping gepoost heeft. Al om al de 3 gevechten bij alkaar opgeteld helaas toch wat verlies geleden. Mooi gevochten Demachine en Paping. Helaas wou mijn vloot niet vluchten ondanks dat ongeveer de laatste 16 rondes mijn tenders niet meer aanwezig waren. Ik ging met een gerust hard slapen maar dat bleek onterecht Zeegevecht bij Machine 1 (26.05.2013 18:31:48) Erigené uit berlindo, Polis vs demachine uit Machine 1, paping uit Uriël ---…

• Ah. Thanks

• Grafikos

Aangezien Grafikos wel zijn overwinning poost (zie hierboven) en niet zijn verlies... Bij deze onderstaande CR. Zeegevecht bij Capitool (08.02.2013 20:01:18) Erigené uit Erigené M, Erigené M2m vs grafikos uit Mejico ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............376(-24)... - Ram-schip..............0(-72)... Scheprad-ram.........274(-26)... - Scheprad-ram...........0(-70)... Mortier schip.........84(-0).... - Mortier schip..........0(-42)... Rocket Ship?…

• TAFT VS Winds

Erigené - - Diplomatie

2e keer al zo'n leuke schade verhouding. Altijd leuk als er restjes achter blijven. Zeegevecht bij Mt-Marbre-Poilu (22.10.2012 22:08:54) Erigené uit Erigené Wo vs geerbo uit Polis, Cablecarp uit Cable-Z1, Barber uit WK - Goudsbloem, dutcharrow uit Pijlzicht, Elbertpaul uit Hof van Heden, slider uit Cascade Wolf ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............102(-0).... - Ram-schip..............0(-18)... Katapult schip........56(-0).... - ................…