Search Results

Search results 1-20 of 56.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• D-R v.s. LAB-D

SpeedyG - - Alliantie Gevechtsrapporten

Nog en snel eentje voor het slapen gaan: Gevecht voor Latakia (03.05.2017 0:02:49) SpeedyG[LAB-D] uit Palmyra vs Royal-G[D-R] uit Latakia --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Steenslingeraar.........................0(-2) Zwaardvechter.........................62(-57) - Zwaardvechter.........................0(-140) Hopliet..............................137(-48) - Hopliet.........................…

• D-R v.s. LAB-D

Gevecht voor Marmarita (02.05.2017 21:19:01) SpeedyG[LAB-D] uit Damascus, Byblos vs Royal-G[D-R] uit Marmarita --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters.......................90(-0) - Zwavel schutters.......................0(-25) Zwaardvechter........................67(-105) - Zwaardvechter.........................0(-275) Hopliet..............................139(-67) - Hopliet...............................0(-200) Gyrocopter...…

• D-R v.s. LAB-D

Gevecht voor Byblos (02.05.2017 18:56:06) SpeedyG[LAB-D] uit Mensa Christi vs Royal-G[D-R] uit Byblos --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Steenslingeraar.........................0(-2) ............................................. - Boogschutter............................0(-2) Zwavel schutters.......................90(-0) - Zwavel schutters.......................0(-11) ......................…

• D-R v.s. LAB-D

Zeegevecht bij Marmarita (02.05.2017 17:11:00) SpeedyG[LAB-D] uit Damascus vs Royal-G[D-R] uit Marmarita --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................207(-48) - Ramschip..............................0(-200) ............................................. - Ballista schip..........................0(-6) ............................................. - Vuurschip...............................0(-5) ...................…

• D-R v.s. LAB-D

Gevecht voor Homs (02.05.2017 16:49:11) SpeedyG[LAB-D] uit SedNaya vs Royal-G[D-R] uit Homs --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters.......................90(-0) - Zwavel schutters.......................0(-10) Zwaardvechter........................153(-11) - Zwaardvechter..........................0(-75) Hopliet...............................164(-5) - Hopliet................................0(-58) Stoomreus.......................…

• D-R v.s. LAB-D

Gevecht voor SedNaya (02.05.2017 15:17:27) SpeedyG[LAB-D] uit Al-Hasakah vs Royal-G[D-R] uit SedNaya --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Steenslingeraar.........................0(-2) ............................................. - Boogschutter............................0(-2) Zwavel schutters.......................90(-0) - Zwavel schutters.......................0(-18) ......................…

• D-R v.s. LAB-D

Zeegevecht bij Homs (02.05.2017 1:56:30) SpeedyG[LAB-D] uit Mensa Christi, Recife vs Royal-G[D-R] uit Homs --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................275(-24) - Ramschip..............................0(-181) ............................................. - Ballista schip..........................0(-6) ............................................. - Vuurschip..............................0(-15) .................…

• D-R v.s. LAB-D

Zeegevecht bij Mensa Christi (01.05.2017 21:17:02) SpeedyG[LAB-D] uit SedNaya vs Royal-G[D-R] uit Mensa Christi --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................134(-48) - Ramschip..............................0(-250) ............................................. - Ballista schip..........................0(-5) ............................................. - Vuurschip..............................0(-30) ............…

• D-R v.s. LAB-D

Zeegevecht bij Aleppo (01.05.2017 15:34:35) SpeedyG[LAB-D] uit Recife vs Royal-G[D-R] uit Aleppo --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................172(-28) - Ramschip..............................0(-125) ............................................. - Ballista schip..........................0(-5) ............................................. - Vuurschip..............................0(-15) ..........................…

• LAB-M vs PIL

SpeedyG - - Diplomatie

Positie Alliantie Leden Punten Gemiddelde punten 10 Labyrinth-M(LAB-M ) 18 224,665,019 12,481,390 204 Pen island(PIL ) 1 3,478 3,478 Dat wordt een zwaar gevecht. Zal onze diplomaat inlichten.

• Meppartij tussen LAB-M & cr

SpeedyG - - Diplomatie

Quote from dampewjartel: “s6 aan beide partijen . bah wat ben je weer aan het mopperen remus .” Laat REMUS maar, hij doet alleen waaar hij goed in is. @grafikos: We spelen niet allemaal voor de strijd . Als ik wil vechten had ik me wel aangesloten bij rare konijnen. Ik ben meer voor

• Meppartij tussen LAB-M & cr

SpeedyG - - Diplomatie

Weer zeer dappere actie van C-R. Ben bang dat ik afloop van te voren al weet C-R heeft meer generalen, meer grondstoffen,meer goud en hogere totaalscore. Jammer dat ik er geen geld op kan zetten. Wou dat staatsloterij zelfde werkte

• Vrije ruimte opvullen

SpeedyG - - Diplomatie

Vanwege de oorlogsverklaring van The Pike kruipen alle konijntjes diep weg in hun holletjes Heb dus weer wat ruimte in mijn musea.En aangezien ik het niet eens ben met de motivatie van C-R. Heb ik geen behoeft om eventueel na 13-11 de boel weer te vullen met getekende worteltjes. Dus wie wil mijn musea vullen met echt kunst

• Culturele Verdragen

SpeedyG - - Diplomatie

Heb er ook weer acht beschikbaar. Voor wie het eerst komt ....

• -NO- vs LAB

SpeedyG - - Diplomatie

Quote from Super-Martinos: “Ik heb vanuit LAB toch best wat geflame richting de gehele alliantie -NO- gezien op het forum, voor mij dus ook genoeg reden om te beginnen met plunderen en hem ook niet zomaar te beëindigen.” Mooi voorbeeld van excuses zoeken voor rechtvaardiging van deze onzinnige 'oorlog'. Ondat er op al het geflame van -NO- enkele LAB leden hebben gereageerd. Vind jij dat je het recht hebt om te plunderen. Gefeliciteerd dacht dat -NO- al op zijn dieptepunt zat. Maar jullie kunnen …

• -NO- vs LAB

SpeedyG - - Diplomatie

@Spark. Zijn handtekening zegt al genoeg. Meer heb ik niet te zeggen. Waarschuwing voor het negeren van de forumregels in diverse posts ~the eagle, 6-5-2016 21:02 uur

• -NO- vs LAB

SpeedyG - - Diplomatie

Gevecht voor liefde is 2 h (28.04.2016 17:07:31) SpeedyG[LAB] uit tres h vs guard9[-NO-] uit liefde is 2 h --------------------------------------------------------------------------------------------- Hopliet...............................743(-7) - Hopliet................................0(-40) ............................................. - Muur....................................2(-5) Zwavel schutters......................750(-0) - ............................................. Zwaardvechter....…

• -NO- vs LAB

SpeedyG - - Diplomatie

Beetje tegengas van BOB ter land & ter zee Gevecht voor tres h (28.04.2016 14:23:40) SpeedyG[LAB] uit DRAGULA vs guard9[-NO-] uit tres h --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.........................250(-0) - Zwaardvechter..........................0(-40) ............................................. - Muur....................................0(-7) Zwavel schutters......................250(-0) - .................................…

• -NO- vs LAB

SpeedyG - - Diplomatie

Ik moet zeggen dat ik gedurende deze oorlog met veel respect heb gekeken naar de vaardigheid van -NO-. Helaas blijkt ook -NO- te vervallen tot simpele plunderaars. Zoals Ceaser het al zei ..... Et tu .... Het is jammer dat -NO- geen oorlog op gelijk niveau kan voeren. Als ze dat wel hadden gedaan was de strijd heel anders verlopen. Nu had -NO- twee grote voordelen. * Iedere deelnemer had reeds een grote vloot voor de oorlogs verklaring. (LAB had maar 24 uur de tijd om iets op te bouwen) * Een 10…

• -NO- vs LAB

SpeedyG - - Diplomatie

Zeegevecht bij Winea (12.04.2016 22:59:58) SpeedyG[LAB] uit Deadcity wijn vs spook[-NO-] uit ۞ Cube 8W, papa, Remus[-NO-] uit Eleven, arjo[-NO-] uit papa --------------------------------------------------------------------------------------------- Stoomram.............................541(-59) - Stoomram...............................0(-35) Ramschip.............................946(-54) - Ramschip..............................0(-111) Tender.................................30(-0) - ................…