Search Results

Search results 1-20 of 45.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• -NO- vs LAB

CoverdInBees - - Diplomatie

Quote from Remus: “Quote from CoverdInBees: “Maar nee hoor, de NOertjes lezen het niet zo, die zijn gefaald voor hun VMBO begrijpend lezen dus die zien het als een "verweer" of "excuus".” Moet ik meer zeggen CoverdInBees? de NOertjes is toch gewoon een algeheel dekkende generalisatie waardoor het betrekking heeft op alle spelers binnen -NO- .” Tsja ik kan niet zeggen dat ik nog verbaasd ben dat je dat zo leest, maar wel een beetje teleurgesteld :p Laat me proberen het te verduidelijken met een v…

• -NO- vs LAB

Quote from Super-Martinos: “Tot slot is dit gewoon een discussie, een hele alliantie uitmaken voor vmbo begrijpend lezen denk niveau uitmaken is toch heel wat anders. ” Ehh dat had geen betrekking op jullie hele alliantie, alleen op de 2 die daarvoor gepost hadden. Ik zal hier maar geen opmerking over begrijpend lezen maken voor ik weer van flamen beschuldigd word :p Waarschuwing voor het negeren van de forumregels ~ the eagle, 6-5-2016 20:26 uur

• -NO- vs LAB

*Zucht* Ik begin te begrijpen waarom zelfs mensen uit je eigen alliantie sturen om niet op je in te gaan, die plaat voor je kop daar is gewoon echt niet doorheen te komen. *edit* oh vergeet je niet dit berichtje ook te rapporteren, ik weet zeker dat de MODs blij zijn met de werkverschaffing.

• -NO- vs LAB

Quote from Remus: “Quote from CoverdInBees: “Kijk, daar heb je het al. Ik onderschrijf Poker's punt maar nuanceer het een beetje. Maar nee hoor, de NOertjes lezen het niet zo, die zijn gefaald voor hun VMBO begrijpend lezen dus die zien het als een "verweer" of "excuus". Echt verspilde moeite dit. ” Als je iets wilt nuanceren doe dit dan wel met punten die valide zijn en niet zomaar uit je duim zijn gezogen . Zo te zien heb jij niet geleerd hoe je jouw punten correct moet beargumenteren. Gelukki…

• -NO- vs LAB

Kijk, daar heb je het al. Ik onderschrijf Poker's punt maar nuanceer het een beetje. Maar nee hoor, de NOertjes lezen het niet zo, die zijn gefaald voor hun VMBO begrijpend lezen dus die zien het als een "verweer" of "excuus". Echt verspilde moeite dit. Voor dit bericht en diverse andere posts ontvang je een waarschuwing voor trolling ~ the eagle, 27-4-2016 21:12 uur

• -NO- vs LAB

Quote from evilpenguin: “ Beste CoverdInBees, Ik wil je toch even vragen of je ook iets zinnigs toe te voegen hebt aan dit topic? ” Ik doe mijn best, maar tussen intellectuele zwaargewichten zoals jullie ben ik bang dat het niet uit de verf komt :(Quote from Pokerman: “ Tsja LAB doet wat het kan zoals ik het zie. Maar deze oorlog is nooit een echte oorlog geweest en zal het ook nooit worden. NO een pure vecht alliantie tegen LAB en BoB alliantie. En dan als NO zijnde zelf helemaal klaar zijn voo…

• -NO- vs LAB

Quote from evilpenguin: “<snip>... niet het verschuilen achter je muur. Dat vond ik jammer. ” Paris_Tuileries_Garden_Facepalm_statue.jpg

• -NO- vs LAB

FYI, een overdaad aan smileys maakt van een woordenbrei niet opeens een logisch of snedig verhaal.

• -NO- vs LAB

Quote from Guilty Spark: “Quote from Remus: “Quote from Jason: “Waar was je nou heen Cleo? Heb je die arme Remus in de steek gelaten?” Gefeliciteerd, was helaas in al die weken weer een keertje wat vroeger gaan slapen, maar ik kom je nog wel halen. Als iemand hier arm/zielig is dan is het wel LAB na die afstraffing van de laatste weken, maar gefeliciteerd met deze overwinning, hebben jullie toch nog iets bereikt, en dat nog wel tegen mij .” nouu jongen, kan je er niet tegen? De waarheid is soms …

• -NO- vs LAB

Quote from Remus: “ Daarnaast was de oorlog op 1 april al aangekondigd hier op het forum en was de begindatum 4 april, dat is naar mijn weten een voorbereidingstijd van 72 uur. ” Haha hier moest ik toch echt even mijn inloggegevens voor opzoeken hoor. Kom op zeg, jullie kondigen 3 dagen van te voren (op 1 april zelfs) de oorlog aan op een forum dat amper door iemand gebruikt wordt in plaats van het via de diplomaten door te spelen en dan vind je het raar dat je commentaar krijgt op de ongelijke …

• oh nice. Ik had hier niks van meegekregen, alleen van de chaos erna

• PACT +Bro vs TNT + C-T

CoverdInBees - - HoF

Ik vind de gevechten die nu nog op het eiland bezig zijn leuker eerlijk gezegd... Maar ja, deze 1e ronde hebben jullie nipt gewonnen, dus gefeliciteerd daarmee, dalijk maar eens kijken hoe dit gevecht er uitziet in het grotere plaatje

• Oh ik moet echt weer eens wat vaker op het forum komen, is dit gevecht al weer bijna een maand geleden joh? Nou ja gefeliciteerd nog, en nu op naar nieuwe uitdagingen

• Hmm schade heb ik niet in de gaten gehouden, zou best kunnen dat jullie daarop voor hebben gestaan, maar wbt verloren generalen geloof ik dat wij ook in de kritieke fases altijd een lichte voorsprong hebben gehouden. (zo goed als te verwaarlozen maar toch) Schade zonder de eenheid dood te maken boeit niet echt volgens mij in dit soort gevechten, genoeg tenders per persoon om de boel weer te repareren. Het uiteindlijke verschil in verliezen komt volgens mij toch vooral doordat wij de linies beter…

• Ik ben ook wel benieuwd naar dat 1e gevecht, die heb ik ook niet helemaal. En agz er maar 1 of 2 rondes pauze tussen zaten hoort ie er zeker ij *EDIT* het verschil in schade komt in dit gevecht maar voor een klein gedeelte door de hepas aan beide kanten btw Ik denk dat de hepa-dekking over het hele gevecht gezien aardig gelijk was.

• CT - Versus Necro

Deze was wel heel close maar met bloed zweet en tranen heb ik uiteindelijk weten te winnen Gevecht voor Poleis W II (30.06.2013 20:04:00) CoverdInBees uit Tsugikakure vs yannick uit Poleis W II ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter........382(-18)... - Zwaardvechter..........0(-240).. Hopliet..............460(-40)... - Hopliet................0(-34)... Zwavelschutter.......100(-0).... - Zwavelschutter.........0(-100).. Mortier...............24(-0).... -…

• TGG vs GotA

6 rondes? Je moet je hops ook niet 1 voor 1 insturen dan zijn ze sneller voorbij Maar oke van de bovenste van de 3 kan ik het me voorstellen als er een dikke muur stond.

• TGG vs GotA

Quote: “ Nee maar wel zo dom om gewoon bijna geen flank bij te sturen Hier is nog even heel het gevecht. ” Ik vind dat hier maar een hoop grote woorden gebruikt worden voor een gevecht waar de verliezen zo dicht bij elkaar liggen... *edit* en als ik dan toch bezig ben Quote: “ Resultaat van een nammidagje knokken.. Wel een beetje jammer dat Bull Shark liever mijn lege steden gaat plunderen in plaats van zijn alliantieleden te gaan helpen ” gevechten zien er een beetje erg klein en kort uit om op…

• CT - Versus Necro

Jah heel mn vloot op vakantie, nou ja de paar bootjes die nog over waren. Maar jezus Eagle waar heb je dat format voor die CR vandaan? Plaintext leest nog makkelijker

• CT - Versus Necro

Hier nog 2, heb ze maar even opnieuw geconverteerd zodat ze wat beter leesbaar zijn dan de vorigen Gevecht voor Acruex (18.06.2013 23:01:02) CoverdInBees uit solter vs Arbiter uit Acruex ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter........400(-0).... - ................................ Hopliet..............494(-6).... - Hopliet................0(-113).. Zwavelschutter.......100(-0).... - Zwavelschutter.........0(-20)... Mortier...............24(-0).... - ......…