Search Results

Search results 1-20 of 460.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Bedankt TAFT, ik stop ermee

lesheep - - Diplomatie

Zo zie je maar veel geblerrr om niks eigenlijk. Alles blijft inwezen gewoon bij het zelfde.

• Het einde van allianci TAFT

lesheep - - Diplomatie

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Het beste toegewenst bij jullie nieuwe project of ally

• Wist niet dat je met 1 enkele slowboat ook al een kolos in kon zetten Het wonder Kolos' van dutcharrow is actief. Maar ja als je maar bang ben he Dan kan je bij het minste geringste je wonder inzetten. En zo werkt Ikariam zijn eigen spel naar de Haaien.

lesheep - - Diplomatie

Zoveel wijze woorden kan hij nooit in 1x verwerken Super Shooter

lesheep - - Diplomatie

ladylina volgens mij kan alleen de persoon die het topic opent hem ook afsluiten. En aangezien die persoon gestopt is met alles in dit spel zal het nog wel even duren voor dat dit topic word afgesloten.

lesheep - - Diplomatie

Het kan ook zijn dat Taft de zwakke schakels van een ally aanvalt omdat die sneller opgeven. Ik zou zeggen wacht het mengen af en ga in een ally die zich niet bezig houd met vechten maar bv alleen met bouwen dan heb je naar mij idee minder last van ze. Wij vallen Taft ook vaak aan dus kan je verwachten dat zij ons aanvallen. Dat is naar mij idee het enigste leuke aan dit spel dat er een vecht optie in het spel zit. De rest er omheen kan misschien als hinderlijk door je ervaren worden maar hoort …

lesheep - - Diplomatie

Beetje soft Dat je je laat kennen door dat een paar Taft leden je aanvallen. Had graag je account overgenomen. Maar dat word duidelijk andere niet gegund. Zal wel een storm in een glas water zijn en over een tijdje kom je gewoon weer uit V mode Jammer dat je de spelers die je schijnbaar in het spel lastig vallen via deze topic indirect laat weten dat ze hun doel bereikt hebben. Als mensen je persoonlijk lastig vallen heb je daar nog de ban voor door het door te sturen naar een game operator of h…

• Soms is het ook lastig posten. want voor je bij ze aankom staan ze ineens in V mode

• Ik wou eerst ook in V mode gaan. Maar mijn vakantie dagen zijn op

• Gevechtsrapporten D-R VS Titan

lesheep - - Gevechtsrapporten

Ik krijg anders best de smaak te pakken . Heb echt een schurft aan die wonderen maar ja als ze toch niet afgeschaft worden gebruik ik ze maar. Doen andere ook altijd . Voorbeeld Zeegevecht bij Sheepcity (21.09.2014 14:28:26) Pieter[D-R] uit Rots, Sheepcity, Evil Mephiles ꄶ, BlackrockMagnus[D-R] uit BVaart der Volk, Rots, Argos City, sub-zero[D-R] uit B Kansrijk, Toon[D-R] uit Evil Mephiles ꄶ, BVaart der Volk, BamBam[D-R] uit Rots, Azimov[D-R] uit Rots, BVaart der Volk, TITAN Cemetery, viking the…

• Gevechtsrapporten D-R VS Titan

Hier een gevechtsrapport wat ook nog de moeite waard was helaas lukte het me niet om hem in kleur te krijgen. Gevecht voor ۞ Niekos (13.09.2014 14:54:21) lesheep[TITAN] uit Lerna vs leX-Magnus[D-R] uit MAGNUS --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters.....................1500(-0) - Zwavel schutters......................400(-0) ............................................. - Speerwerper...........................233(-0) Zwaardvec…

• alliantie Pack of Wolves

lesheep - - Diplomatie

Hoi Ik hoop dat jullie alliantie weer net zo actief en gevaarlijk word als in de tijd dat ik er nog bij zat.

• Sjonhead verlaat Ikariam

lesheep - - Wereld Discussie

Heb het altijd erg leuk gevonden tegen je en met je te vechten. Je bent voor mij toch wel 1 van de meest gewaardeerde spelers in mijn ikariam omgeving en ik betreur het dus ook dat je deze wereld gaat verlaten. Ik kan je opzich geen ongelijk geven want ikariam is niet zo leuk meer als dat het vroeger was. met al die suffe wonderen bevoorbeeld. Jammer dat je stopt maar zeker begrijpelijk. IK speel zelf ook op een laag pitje op gamma maar na jou verlaten van deze wereld gooi ik op gamma ook de han…

• Dead Rabbits vs Double Trouble

lesheep - - Diplomatie

Dat Bam Bam is dan wel toepasselijk, bam Bam weg vloot

• Argos zegt vaarwel en bedankt Beta

lesheep - - Diplomatie

De Ally verdwijnt ,maar de actieve leden verdwijnen niet, dus nee we zullen je niet snel vergeten Warmonger.

• DOMIK v.s. TITANS

lesheep - - Diplomatie

Werd al helemaal vrolijk toen ik dit Topic las, Ik denk lekker weer een beetje knokken, Blijkt het helemaal niet op Beta te zijn.

lesheep - - Diplomatie

* De periode dat we ruzie met Rome hadden was helemaal de leukste, want er is niks leuker om als kleine ally een monster grote ally naar de andere wereld te helpen.* Ik kan uit deze regel niet halen dat ik zij dat wij toen de enigste oorzaak waren dat Urome nu niet meer bestaat. Maar ik weet wel dat wij zeker wel een heel erg groot aandeel in hebben gehad. Want als S- Rome niet uitelkaar was gevallen na de actie van Commander , dan waren we waarschijnlijk nu nog steeds aan het vechten geweest

lesheep - - Diplomatie

Huidige leden en ex leden van Argos en allen die dit lezen ik kan jullie zeggen dat de tijd van Argos mijn actiefste en leukste tijd was. De periode dat we ruzie met rome hadden vas helemaal de leukste want er is niks leuker om als kleine ally een monster grote ally naar de andere wereld te helpen, ja lex dat waren nog eens tijden. Het is jammer dat de ally ARGOS op houd te bestaan. Maar na de dood van ons geliefde leider Magnus was het kloppende hart uit toen nog onze ally gerukt. Ik moet toege…

• BroFo VS BSGOD /?/?

Nou dat is dus duidelijk de rest zijn dus allemaal smoesjes

• BroFo VS BSGOD /?/?

Als je er geen verstand van heb kan je beter je mond houden ipv onzin uit te kramen.