Search Results

Search results 1-20 of 165.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Was gezellig mensen!

• Ik heb nog 8 cvtjes in de aanbieding! Ingame: Khaleesi

• 5 CV's in de aanbieding!! WEG = PECH

• Oorlogsverklaring TEAM aan Slim

khaleesi - - Diplomatie

Een bakkie met jou sla ik natuurlijk nooit af Secretwoman, Dat weet je he! hihi Komt goed

• Oorlogsverklaring TEAM aan Slim

khaleesi - - Diplomatie

Heel veel SUCCES TEAM!!! GO! @Jeremy; El capitano is er bij ons uitgezet! En is dus niet zelf opgestapt.. ff een fabeltje deze wereld uit helpen!

• Allianties

khaleesi - - Wereld Discussie

Quote from Diederick: “Boa Zal zelf nog meer in punten stijgen,dus wees maar niet bang hoor” wanneer komt die stijging dan? Zie ze namelijk alleen maar dalen.. Ook is hun leider opgestapt en gestopt op Theta.. en zijn hun laatste nieuwe parade paardjes ondertussen ook allemaal weer weg uit Boa!?

• Nog enkele CVtjes open staan.. wie maakt me los?!

• Allianties

khaleesi - - Wereld Discussie

Ook de gemiddelde score schommelen nogal.. Nu heeft TT weer meer.. 1 The Targayen *knip* 29 2,842,726 98,025 2 B O A(BoA) 27 2,620,579 97,058 Herinnering: Het is niet toegestaan coördinaten te posten of er naar te linken. ~ Mell 19/09/2012 15:56

• Enkele CVtjes vrij

• -TT- vs Boa discussie topic deel 2

khaleesi - - Diplomatie

Om escalaties te voorkomen ook voor dit topic graag een slotje! En aangezien Lootje het heeft opgegeven.. Ik citeer uit haar vorige bericht: "we zijn er klaar mee met deze oorlog." Mvg Khaleesi

• -TT- vs Boa CR Topic deel 2

khaleesi - - Diplomatie

In onderling overleg hebben Lootje en ik besloten de oorlog te beëindigen, Hierbij vraag ik dan ook een slotje aan!

khaleesi - - Diplomatie

Xyloto heeft -TT- al verlaten ivm inactiviteit en CR tellen dus niet meer mee.. helaas! Op verzoek! (03.09.2012 5:22:53) joop57 uit Crinaeae vs Sollidius uit Sollidius, Marmer 2, Paragon uit wijnje ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......1196(-485).. - Zwaardvechter..........0(-500).. Hopliet...............68(-1782). - Hopliet................0(-1765). Schutter.............232(-0).... - Schutter...............0(-196).. ..............................…

khaleesi - - Diplomatie

Daar sta je dan ..wederom in de pan gehakt Gevecht voor Gouden Muur (01.09.2012 20:06:06) Khaleesi uit Cybertron, 01-Kristal1, Bismarck uit Cybertron, akiraman uit Nagoya, Cybertron, appelsss uit Cybertron, Casboyan uit Cybertron, darklady uit Polis vs lootje uit Gouden Muur, Amsterdam, Engersmurf uit Beet, Loke uit Fesquera ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......1904(-1442). - Zwaardvechter........110(-1550). Hopliet.............3227(-1427). - Ho…

khaleesi - - Diplomatie

Zeg maar DAG tegen je legert! Gevecht voor Alkmaar (31.08.2012 22:33:02) Khaleesi uit Sparta 3 vs niels1950 uit Alkmaar ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter........235(-165).. - Zwaardvechter..........0(-201).. Hopliet..............264(-286).. - Hopliet................0(-339).. Schutter..............30(-0).... - Schutter...............0(-54)... Mortier...............20(-0).... - Mortier...............12(-0).... ................................ - Dokte…

• The Targaryen VS Burst OF Agression

khaleesi - - HoF

Quote from MikeyHVSU: “hmm vind het jammer dat er zo'n discussie onder dit topic komt te staan.” Precies! En daarom houd ik wijs mn mond dicht! Ik heb het al vaker gezegd.. CR tellen voor mij.. verder niets..

• The Targaryen VS Burst OF Agression

khaleesi - - HoF

Gefeliciteerd Targaryen met deze mooie overwinning ! Dit hebben WIJ als Targaryen toch even mooi gedaan.. de vorige schade kampioen stond ook al op naam van The Targaryen en daar gaan we met 100k nog eens even overheen.. wat een schade toegebracht..

khaleesi - - Diplomatie

Zeegevecht bij Cybertron (26.08.2012 13:56:49) Timmeh uit southpark vs eddyman uit Memphis, Spartacus uit Sparta 4, knakkert uit Die lucht, Shabum uit Cybertron, Talcahuano uit Venice, akiraman uit Nagoya ------------------------------------------------------------------- Ram-Ship..............44(-36)... - Ram-Ship.............298(-12)... Fire Ship.............79(-80)... - Fire Ship............335(-80)... ................................ - Ballista ship.........43(-0).... Catapult Ship.........5…

khaleesi - - Diplomatie

Gevecht voor Sollidius (24.08.2012 18:04:01) akiraman uit Crinaeae vs Sollidius uit Sollidius, Geale uit KeyStone, Sollidiax ------------------------------------------------------------------- Swordsman............149(-651).. - Swordsman............376(-494).. Hoplite................0(-900).. - Hoplite..............260(-1298). Sulphur Carabineer...200(-0).... - Sulphur Carabineer...225(-0).... Mortar................24(-0).... - ................................ Catapult..............24(-14)... - …

khaleesi - - Diplomatie

Succes met de Re-build maar weer... Gevecht voor Alkmaar (22.08.2012 20:56:30) Khaleesi uit Giessenburg vs niels1950 uit Alkmaar ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter........340(-110).. - Zwaardvechter..........0(-213).. Hopliet..............203(-297).. - Hopliet................0(-373).. Schutter..............90(-0).... - Schutter...............4(-50)... ................................ - Ram....................0(-10)... Mortier...............15(-0)...…

khaleesi - - Diplomatie

Gevecht voor New New Sparta (20.08.2012 16:09:28) KiZar uit Polis vs ruini uit New New Sparta ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter........450(-0).... - Zwaardvechter..........0(-30)... Hopliet..............632(-60)... - Hopliet................0(-190).. Schutter.............150(-0).... - ................................ Gyrocopter...........150(-0).... - ................................ Stoom reus...........210(-0).... - ...............................…