Search Results

Search results 1-20 of 178.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Oorlog -SAP- VS D-R

Gh0st - - Diplomatie

Prima begin al zeg ik het zelf. Tweede gevecht, op zondagmorgen. Lag ik nog lekker in mijn bed haha. Zeegevecht bij glashouse (22.05.2016 3:13:40) Gh0st DR[D-R] uit THINAIR, Royal-G[D-R] uit Dhammaradja vs wolfman jack[-SAP-] uit Polis, Djadde[-SAP-] uit Δ DisturbedWijn, Moppietown, Polis, destroyer, Mitra[-SAP-] uit Stonetown I, Pandora25[-SAP-] uit Moppietown, embio Lt2[-SAP-] uit destroyer, Danie[-SAP-] uit Daan6H30, Zwavel I, destroyer, Zwavel II ---------------------------------------------…

• Slotje op verzoek van de topicstarter. ~Gh0st 7-2-2015 11:21u

• De klok van DND

Gh0st - - Wereld Discussie

Teamlers die gillen weg rennen? Weinig kans DND! Kom maar op :game: M.v.g Lok ze nou niet uit... ~Darksinth 2014/9/13 18:58

• Veel plezier, ben erg benieuwd naar de uitkomst! Vroegen ons al af waarom die generalescores zo aan het pieken waren. Aan de andere kant... wel saai hoor, een massagevecht op land en ter zee, maar dat is mijn mening. M.v.g Gh0st

• 1 jaar Brother Force [Beta]

Gh0st - - Diplomatie

2 jaar alweer. Ik zeg, feestje bij BroFo thuis! ( Snappen jullie hem? ) Van harte met de nieuwe mijlpaal! M.v.g

• Sjonhead verlaat Ikariam

Gh0st - - Wereld Discussie

Doodzonde. bedankt voor de toegevoegde waarde aan dit forum Sjonhead. Het ga je goed IRL. M.v.g

• Quote from Special D: “Jah het is gewoon irritant als er spelers ff komen kijken zoals Zlatni” Ah joh. Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? Kost inderdaad wat leger. Maar zoals ik in het gevechtsrapport zag heb je hem een poepie laten ruiken. Ik zeg; nog even bij hem thuis langsgaan om even te laten zien wie de baas is. M.v.g

• Dag Jos, Naar mijn ervaring komen dergelijke situaties met grote regelmaat voor. Om hier nu meteen zo fel op in te gaan vind ik persoonlijk een beetje aan de impulsieve kant. Vaak doet een vriendelijk berichtje naar de desbetreffende speler wonderen. Schrijf hem even een vriendelijk verzoek om te stoppen zou ik zeggen. 95% van de keren wordt dit gewoon gehonoreerd. Zo niet, dan zijn er voldoende opties om de speler de plek te wijzen waar jij denk dat hij thuishoort. M.v.g

• Altijd leuk, zulke topics. Hoop dat je hem levend kan houden. Mijn aandacht heb je in ieder geval Succes! m.v.g

• Taft - B4A, Winds: Nieuw Record 213.000.000

Gh0st - - HoF

Sooowww! Indrukwekkend! Het ziet er zo onschuldig / makkelijk uit...! Maar de praktijk wijst anders! Iets waar jullie trots op mogen zijn. Iets om tegen op te kijken. M.v.g

• Jan, Heb eigenlijk zeer weinig behoefte om hierop te reageren. Besmeurd enkel de geschiedenis tussen mij en ReMoD destijds. Ik ga hier dan ook geen ellenlang bericht typen. Wil je enkel vriendelijk en voor de goede vrede verzoeken om eens terug te stappen in je betere schoenen. En dan bedoel ik het gedeelte waarin je telkens, ontzettend stereotype blijft spoken over de in-game / teamfunctie die Valisk heeft. Van wat ik me weet te herinneren weet je beter. Veel beter. Over de gevechten, haal er j…

• Dead Rabbits vs Double Trouble

Gh0st - - Diplomatie

Enige woorden die ik hier nog vuil aan zal maken zijn de volgende, en dat is dat ik het zeer spijtig vind dat je mij geen respectabele tegenspeler acht. En ik hoop van harte dat je hier de enigste in bent. M.v.g

Gh0st - - Diplomatie

Quote from peppi: “een gekleurde bril” Heb je een voorbeeld voor me Peppi? Ik streef namelijk altijd naar een objectief beeld over de konijntjes. Volgens mij is iedereen in het gareel gebleven. In ieder geval op het forum, tenzij jij anders denkt, in dat geval hoor ik het graag. Quote from peppi: “oorlog die het nooit van twee kanten is geweest” Geloof niet dat je recht hebt van spreken. Vind het zelfs behoorlijk arrogant van je. Zover ik weet denken je alliantiegenoten hier heel anders over. Ik…

Gh0st - - Diplomatie

De Lol is er gedeeltelijk vanaf. Maar als het aan mij ligt zijn we nog lang niet klaar. Heb zelf op militair gebied me een weekje stilgehouden. Dit zal ook nog wel even zo blijven ivm vakantie. Toch ben ik er nog lang niet klaar mee. Potje knokken, beetje plunderen, DT is een goede gastheer. Wel een beetje jammer dat sommige vertegenwoordigers van DT zich zo kwalijk uiten hier. Vanzelfsprekend wil ik niet iedereen over een kant scheren, er zijn er voldoende die zich wel kunnen herinneren dat het…

Gh0st - - Diplomatie

Speciaal voor Peppi Art. 7 lid 1, Grondwet Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgends de wet. Lid 2 is niet van toepassing... Art. 7 lid 3, Grondwet Voor het openbaren van gedachtes of gevoelens door andere dan in de voorgaande leden genoemde middelen heeft niemand voorafgaand verlof nodig wegens de inhoud daarvan, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet. De wet kan het geven van vert…

Gh0st - - Diplomatie

Niet te hypocriet he Kokki. Ik kan me herinneren dat jullie het zeegevecht bi kristal 2, voornamelijk hebben gewonnen door een ( wel geplaatste )kolos van Sandrosnike om een uur of 1 's nachts. Nogmaals, deel van het spelletje... M.v.g

Gh0st - - Diplomatie

Hahaha, heerlijk dit

• Argos vs Titans - De laatste keer!

Gh0st - - HoF

Dat noem ik nog eens afsluiten op een hoogtepunt.

• Strooptocht van TheCoDGamerNL

Gh0st - - Gevechtsrapporten

Haha dat leger van hem Lekker random ( willekeurig ) Zeker een Bob de bouwer? Mooie buit trouwens, ik zou hem er een gratis lesje legeropstelling bijgeven. M.v.g

Gh0st - - Diplomatie

Wat het gebruik van kolos betreft kunnen we een goed voorbeeld nemen aan andere werelden. Verbaas me er altijd over dat er daar geen / weinig heisa heerst over de kolos. Questie van accepteren. Iets waar veel spelers blijkbaar heel veel moeite mee hebben. Komt er nou nooit een einde aan deze uitzichtloze en zeer overbodige discussie M.v.g