Search Results

Search results 1-9 of 9.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Wanneer gaat de stekker uit Ikariam?

Rodeo - - Algemeen

Ik had een tijdje terug besloten om dit spel weer eens te proberen. Een enorme tegenvaller voor mij was het gebrek aan een degelijke mobile app. Browsergames zijn ouderwets, niemand gaat meer achter zijn computer zitten om elke paar uur op een paar knopjes te klikken. Vooral nu we allemaal een smartphone hebben waar we in feite hetzelfde doen, maar dan op onze telefoon. Het is in mijn ogen een fout geweest om niet meer in mobile te investeren en een degelijke app te ontwikkelen toen smartphones …

• Cultureel verdrag

Rodeo - - Diplomatie

Is er iemand die een cultureel verdrag met mij kan sluiten? Spelersnaam Rodeo

• Klopt. Je krijgt er niet heel veel, ongeveer 20

• Quote from toxering: “Dat komt doordat je geen vrije bewoners hebt om te trainen, wat je toch ook echt nodig hebt om een speerwerper te maken dit zou je eventueel aan kunnen passen door 3 man uit je zagerij te halen zodat je die 3 mannen kunt trainen ” Dat is duidelijk, dankjewel! Zou wel iets duidelijker in de tutorial vermeld kunnen worden

• Voor mijn tutorial opdracht moet ik 3 speervechters recruiteren. Als ik naar mijn barakken ga en dit wil doen staat er 'niet voldoende grondstoffen', terwijl ik toch echt genoeg grondstoffen heb. Screenshot ter verduidelijking Afbeelding verwijderd in verband met coördinaten. ~ the eagle, 22-11-2017 23:31 uur

• LoG

rodeo - - Alliantie Introductie

Aangezien ons topic weg is maak ik ff een nieuw topic, want onze ally heet niet langer GoG meer, maar LoG, omdat GoG op Go kon slaan Dus GoG = LoG Alliantie Naam: Legend of Greec Alliantie Tag: LoG Huidige Rang: ~25 Alliantie Leider: Rodeo (binnenkort SebastiaanR9) Huidig aantal leden: 20 Huidige Bondgenoten: Polytheos, Ancients, copkillers (binnenkort -sot- ook) Huidige Vijanden/oorlogen: - Alliantie Diplomaat: SebastiaanR9 Max aantal leden: nope Doelen: Een active en gezellige ally zijn ;) Ach…

• Dominator en Domination

rodeo - - Diplomatie

voor, zeker omdat er dan meteen een sterke ally is die bij mij in de buurt ligt en elkaar een beetje kennen van het forum

• De ally GOG heeft nieuwe leden nodig. PM mij en dan geef ik door wie je moet PMen in het spel. We staan ongeveer 35e in de score dus schat een beetje in of je in de ally zou kunnen. We zoeken wel dringend leden dus je hebt veel kans. Zorg dat je in de buurt van 5x, 2x ligt

• stuur mij d'r maar een paar