Search Results

Search results 1-4 of 4.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• net even een solo gevechtje gedaan.. ging me goed af op de schade.. nadat mn wave havens wegvielen heb ik toch maar teruggetrokken... Zeegevecht bij Polis (23.06.2016 17:57:34) Futurama[PACT] uit Voodoo Z1, Stockholm, Polis, Miria vs Torritor[H-B] uit Voodoo Z2, PSFM01[H-B] uit PSFM01 - M8, Zulvere Z1, Grace[H-B] uit Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................103(-228) - Ramschip.........................…

• weer een leuk gevechtje gehad... de grootste tot nu toe geloof ik... maar het begon een beetje langdradig te worden.. dus daarom toch maar teruggetrokken.. Zeegevecht bij Voodoo Z2 (23.06.2016 14:19:03) Wardje[PACT] uit Voodoo Z1, Voodoo Z2, The General[PACT] uit Beijing, Voodoo Z1, eeopd[PACT] uit Voodoo Z1, Montezuma[PACT] uit Voodoo Z1, Futurama[PACT] uit Voodoo Z1, Voodoo Z2 vs PSFM01[H-B] uit PSFM01 - M8, Zulvere Z1, Voodoo Z1, Polis, Voodoo Z2, Voodoogooze[H-B] uit Voodoo Z2, Torritor[H-B]…

• PVP Event

Futurama - - Gevechtsrapporten

ik ben eerst wat basissen gaan neutraliseren... maar toen er weinig basissen overbleven... en ik bij sommige vijandige basissen wel 3 andere mederebellen tegenkwam... ben ik maar in de verdediging gegaan... mijn vermeldbare neutralisaties ben ik kwijt omdat de meeste meer dan een week geleden al waren... maar ben blij dat gannicus er al eentje heeft vermeld... Gevecht voor Victoria (03.04.2016 17:39:28) dragonpak3[TBF] uit SJMO vs keon[LAG] uit keon I, Futurama uit Krystallo, goldbox 2, Wodan[LA…

• [-NR-] No-Rules

Chimera - - Alliantie Gevechtsrapporten

Gisteren een mooi gevecht gehad tegen Woepio en op verzoek van hem post ik dit gevecht hier. Woepio had qua aantallen wat meer en heeft daarom ook verdiend gewonnen! Bedankt voor het mooie gevecht Woepio!.. Zeegevecht bij Amy (13.03.2016 23:30:03) Woepio RB[-NR-] uit Beëlzebot, Amy, Bender, Polis vs Chimera[LAG] uit Amy, Zoidberg, Nibbler --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................306(-786) - Ramschip.........…