Search Results

Search results 1-20 of 159.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

Hannibal - - Diplomatie

ik zie dat ik nog 5 plekjes vrij heb.

• -SAP- VS Lost2

Hannibal - - Diplomatie

klopt helemaal dat de gesprekken gestaakt zijn. Lost betaald geen vergoeding,omdat jullie vinden dat het moet en daarmee gezegd valt er dus ook niks te bespreken. als dat een oorlog betekend ,succes maak er wat leuks van. wie weet komen jullie nog wat legers tegen van iemand die eraf wil. vele van ons gaan even bijkomen van een leuke oorlog tegen TTV.

• TTV versus LOST2

Hannibal - - Diplomatie

Zeegevecht bij Vale (15.02.2016 22:37:01) Hannibal[Lost2] uit zwavel 3, Vale 8 vs vale[TTV] uit Vale --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................272(-120) - Ramschip..............................0(-300) Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip.........................0(-100) Stoomram............................136(-100) - Stoomram..............................0(-200) Rakettenschip..........…

• Oorlogs verklaring -DZ- vs LOST2.

Hannibal - - Diplomatie

de afsluiter.. het is tijd dus netjes terug getrokken. bedankt iedereen Zeegevecht bij Hier ook niet (19.09.2015 0:07:08) Hannibal[Lost2] uit Chima, kristalhoes, kristal, Be real bro vs il Corvo[-DZ-] uit Polis, marten-alpha[-DZ-] uit Hier ook niet, Zolis --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................130(-576) - Ramschip............................755(-576) Vuurschip.............................5(-662) - Vuurschi…

Hannibal - - Diplomatie

Quote from marten: “je krijgt er wel een goede conditie van misschien Run Hannibal, Run met je 2,5k bootjes Zeegevecht bij Chima (17.09.2015 11:17:43) marten-alpha[-DZ-] uit Hier ook niet, Kristal vs Hannibal[Lost2] uit Chima --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................117(-138) - Ramschip............................123(-162) ............................................. - Vuurschip.............................…

Hannibal - - Diplomatie

Quote from B3rry: “Nog gefeliciteerd met je verjaardag Hannibal :bday2:” bedankt

Hannibal - - Diplomatie

3 maanden oorlog. ja ik zei al dat jullie een lange adem moeten hebben. natuurlijk heb ik ook wel een weerwoord op je verhaal. als eerste 95% van Lost2 komt niet op het forum en daarmee is er voor de buitenwereld natuurlijk een eenzijdig verhaal. ja wij hadden veel meer kunnen reageren op het forum om het tegendeel te bewijzen,maar wij hebben er voor gekozen om niet mee te gaan in de manier waarop jullie ook een oorlog willen voeren op het forum. ja het klopt ,dat lost wat leden is kwijtgeraakt,…

Hannibal - - Diplomatie

jammer joffer dat als ik wel kom je meteen weg bent.. vechten is er van jullie kant niet echt bij..het is eerder zo hard mogelijk weg rennen. vandaag het zelfde maar die CR's zal onze kleurdwerg wel plaatsen. Zeegevecht bij Druivensap (06.09.2015 21:08:36) Hannibal[Lost2] uit Duplo vs Joffer[-DZ-] uit Dalen --------------------------------------------------------------------------------------------- Vuurschip..............................36(-0) - Vuurschip..............................0(-36) Ram…

• -DZ- vs Lost2

Hannibal - - HoF

we waren daar om il corvo naar huis te sturen en niet om jou te verrassen.zie de cr's in oorlogstopic dat dit ontstond was toeval. gefeliciteerd met de score.

Hannibal - - Diplomatie

goh wat een toeval..bedtijd,heph is op,telkens hoor ik zoiets als er wel gereageerd wordt. toeval bestaat,maar in jou geval is dit nu de 3e keer op rij dat ik zoiets te horen krijg.. ik begin me sterk af te vragen of jullie zelf nog wel willen...en niet op zoek zijn naar manieren om er zelf voordelig af te kunnen komen. oja stom van me..jullie proberen ons al in de put te praten in de hoop dat we het niet meer zien zitten. lange adem...

Hannibal - - Diplomatie

Quote from il Corvo: “Wat een geweldige dag was het gister. Twee keer goed nieuws te horen gekregen. Marco weer uit vakantie-modus en Kayuga heeft Lost2 verlaten, dus wéér een lid minder. De laatste plunderingen bij Kayuga voordat hij Lost2 verliet: De stad Glaasje cola werd geplunderd door il Corvo[-DZ-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 34357 Bouwmateriaal38832 Wijn De stad Appeltjesgaard werd geplunderd door il Corvo[-DZ-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 17341 Wijn” wees er maar…

Hannibal - - Diplomatie

zielige bedoeling dit plaats gewoon jullie mooie cr"s

Hannibal - - Diplomatie

ooh gaan we die weg weer in. het is maar een spelletje hoor.

Hannibal - - Diplomatie

ik kruip niet in een slachtofferrol. ieder zijn manier van spelen. als die van ons jullie niet bevalt weet je hoe je eraf kan komen

Hannibal - - Diplomatie

Quote from il Corvo: “Quote from Hannibal: “je qoute een berichtje van 2 maanden geleden beetje oud nieuws” Hij vraagt toch ook hoe je er nu tegenaan kijkt? Of durf je daar geen antwoord op te geven? ]” o dat durf ik wel. er is een hoop gebeurd in die 2 maanden tijd waarbij het voor sommige geen plagen meer is ,maar een levensmissie.

Hannibal - - Diplomatie

@B3rry je qoute een berichtje van 2 maanden geleden beetje oud nieuws en in die 2 maanden heb jou nog niet eerder in actie gezien en nu het hoogste woord. bij DZ zijn er ook niet veel actief ook daar zijn het hoogtens 3 a 4 die wat doen. in het begin hadden we inderdaad meer leden ,maar ja daar zit soms een verloop in. net als bij DZ die er uiteindelijk meer heeft bijgekregen(multi's)

Hannibal - - Diplomatie

Quote from Pieter: “Quote from Hannibal: “als je op een normale tijd was gekomen was ik blijven staan.... kom je om op dit soort tijden kan je ALTIJD een kolos van me verwachten.” Laten we zeggen dat het erbij hoort. ” laten we zeggen ..nee het hoort er gewoon bij.

Hannibal - - Diplomatie

als je op een normale tijd was gekomen was ik blijven staan.... kom je om op dit soort tijden kan je ALTIJD een kolos van me verwachten.

Hannibal - - Diplomatie

vond ik toch nog wat. Zeegevecht bij Polis (23.08.2015 2:03:42) Hannibal[Lost2] uit Chima vs il Corvo[-DZ-] uit Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................336(-44) - Ramschip..............................0(-120) Vuurschip.............................11(-25) - Vuurschip..............................0(-40) Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip..........................0(-42) Stoomr…

Hannibal - - Diplomatie

wederom jammer,il Corvo had genoeg in onze havens liggen. maar het was weer en weg was alles. Zeegevecht bij Chima (22.08.2015 23:03:02) Hannibal[Lost2] uit Chima, Chateau Bocht vs il Corvo[-DZ-] uit Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................990(-54) - Ramschip..............................66(-54) Mortier schip.........................342(-0) - Mortier schip..........................42(-0) Stoomram....…