Search Results

Search results 1-20 of 86.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• cultureel verdrag

gep - - Diplomatie

Ik zoek nog een berg kunstwerken, kan het onderwerp alleen niet vinden. groet gep Post verplaatst in overleg met gebruiker. ~ the eagle, 5-11-2018 23:48 uur

• Culturele Verdragen

gep - - Diplomatie

Ik zoek nog een boel kunstwerken in de wereld zeta gep-magnus

• Culturele Verdragen

gep - - Diplomatie

Hay, ik zoek nog 139 kunstwerken, oud, nieuw maakt niet uit. Groet gep-magnus wereld Zeta

• Culturele verdragen - verzamelthread

gep - - Diplomatie

Hallo zat net verkeerd, ik zoek 139 museumstukken. Oud, nieuw 2e hands maakt niet uit. Groet gep-magnus wereld zeta

• lege museumzalen

gep - - Diplomatie

Hallo, ik zoek 139 kunstwerken. Mag oud en modern zijn. Groet gep-magnus

• kunstwerken

gep - - Diplomatie

Gep en Peg zijn weer voorzien, iedereen bedankt

• Culturele Verdragen

gep - - Diplomatie

Gep-Magnus en Peg zoeken nog kunstwerken. Mvg Gep

• kunstwerken gezocht

gep - - Diplomatie

Hallo, ik heb nog 17 kunstwerken staan onder een laag stof. groet Peg

• cv

gep - - Diplomatie

Ik heb nog wat plekjes open. ingame naam gep

• Bokken tegen Hades

gep - - Diplomatie

Nog de beste wensen. Gevecht voor Polis (04.01.2014 3:23:59) Gep uit zwavel 02, Polis, δ Roger, ۞Zwavelcity۞, Elbertpaul uit ۞Zwavelcity۞, gerrie8888 uit zwavel 02, δ Roger, Paradox uit ۞Zwavelcity۞, zwavel o3 vs vox uit Polis, Brinkie4 uit Nieuwegein, bugle uit Soldier City, silverstar uit Belgica VIII, The_Mentalist uit zwavel 02 --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters.....................1072(-0) - Zwavel schutters........…

• Dead Rabbits vs Double Trouble

gep - - Diplomatie

Mijn fout, heb me al teruggetrokken, heb wel erg veel zin om bij iemand op de koffie te komen. Mijn excuus Cleo

• Argos zegt vaarwel en bedankt Beta

gep - - Diplomatie

Ik ben er trots op dat ik jaren bij Argos gezeten heb en vind het erg jammer dat het straks over is. Ik zal zeker niet verdwijnen en voor sommige nog steeds een kwelgeest blijven. gep

• Leuk gevecht Argos - Titans

gep - - Gevechtsrapporten

Met hulp van Kolos, het werd me iets te druk. Gevecht voor Waterwolf (14.11.2013 20:36:37) Gep-Magnus uit Marmer 1 vs Hercules uit Polis, Chios, Marmer 3, Merxx uit Chios, Phoenix_Angel uit Chios --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................300(-0) - Zwavel schutters......................767(-0) Zwaardvechter.....................1809(-1591) - Zwaardvechter.....................1929(-1124) Hopliet...............…

• Leuk gevecht Argos - Titans

Dan heb ik er ook nog wel een paar. Zeegevecht bij ۞ Venetie (08.11.2013 20:18:32) henri-magnus uit Ω Dardanga 3, Gep-Magnus uit Ω Dardanga 3 vs robin023 uit ۞ Venetie, ۞ Londen, ۞ Athene, ۞ Shanghai, Lutari-Eiland --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................317(-113) - Ramschip.............................56(-132) Mortier schip.........................128(-0) - Mortier schip..........................84(-0) Sto…

• Argos VS BroFo

Nog een positieve bijdrage. Zeegevecht bij demolish (18.07.2013 17:46:08) Locutus of Borg uit Polis, Royboy714 uit Polis vs Gep-Magnus uit Gerbilcave, leXistence uit Marmer 4 ------------------------------------------------------------------- Ramschip.............142(-270).. - Ramschip.............879(-192).. Mortierschip.........141(-0).... - Mortierschip.........177(-6).... Stoomram.............216(-119).. - Stoomram..............94(-152).. Rakettenschip.........20(-89)... - Rakettenschip.....…

• Argos VS BroFo

Gevecht voor λ Zwavel II (14.07.2013 18:08:44) Gep-Magnus uit Polis, λ marm IV, λ marm V, protectwaal vs fenix uit λ Zwavel II, Polis, Scrooge uit Baklappus ------------------------------------------------------------------- ................................ - Steenslinger...........0(-8).... Zwaardvechter........789(-569).. - Zwaardvechter..........0(-900).. Hopliet..............194(-1076). - Hopliet................0(-897).. Zwavelschutter.......200(-0).... - Zwavelschutter.........0(-182).. Mor…

• Argos VS BroFo

Ik wist niet wat te verwachten, dus ging er een beetje zwaar in. Gevecht voor demolish (12.07.2013 21:23:50) Gep-Magnus uit λ marm IV vs steven009 uit protectwaal ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......1908(-92)... - Zwaardvechter..........0(-298).. Hopliet.............1372(-128).. - Hopliet................0(-97)... Zwavelschutter........50(-0).... - Zwavelschutter.........0(-50)... Mortier...............66(-0).... - ..............................…

• Argos versus TITANS

Ik miste bij jullie ook iemand, diegene waar het allemaal om begonnen is, die kwam wel erg laat aan. Maakt niet uit, ik heb me prima vermaakt, heeft bergen zwavel en hout gekost en vooral veel goud. Zoals je zegt Aviaan tot de volgende keer

• Argos versus TITANS

Niet overdrijven, we zijn maar een paar keer geweest. Het ging mij om zijn leger, steeds kwam er een ander om het voor hem op te nemen terwijl hij 20K had staan. We hebben het gevonden. Gevecht voor beta Deventer2 (20.04.2012 22:58:17) Poseidon uit arwien marmer, gep uit Waterwolf vs dforce4 uit beta Deventer2 ------------------------------------------------------------------- Swordsman..............0(-1576). - Swordsman............118(-1502). Hoplite..............100(-1943). - Hoplite..........…

• Nou Z, ik ben benieuwd of ga je naar griekenland, ben je één van de weinige. haha