Search Results

Search results 1-2 of 2.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Een accurate simulator is inderdaad niet zomaar te simuleren. Mijn doel voor de simulator is het simuleren van aanvallen op inactieve spelers. Daarvoor moet ik volgens mij alleen rekening houden met de levels/eenheden/moraal en dat is niet zo ingewikkeld. Garrison Limit ( Open battlefield?) Battlefield layout (Amount , Size) Deployment (Slots vullen met units) Firing order (Stats) Moraal (percentage en effecten) of mis ik iets ? Bedankt voor je reactie in ieder geval. Heeft mij aan het denken ge…

• Beste forum leden, Elke speler heeft de mogelijkheid om met spionnen uit te zoeken welke eenheden zich in een stad bevinden en wat de levels van de muur en het stadhuis zijn. Hierdoor is mogelijk om met de eigenschappen van eenheden, en de muur (HP, damage, accuracy, armor , munitie), de uitkomst van een gevecht in te schatten. Omdat het nogal omslachtig is om elke keer alle eigenschappen op te zoeken, en met behulp van de normaalverdeling te berekenen hoeveel troepen je gemiddeld nodig hebt om …